Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-11-09, 18:24
  #25
Medlem
Tack för tipsen!

Men eftersom jag tyvärr inte är jätte teknisktlagd så tror jag att jag kommer få problem med att utföra denna installationen och mountningen från en usb sticka.

Går det att bara få tag på en person som har Linux? och testa sätta in den externa hårddisken?

Kanske kan lämna in den till någon datorfirma som ev kan få ut bilderna?

Verkar ju så jäkla konstigt att det inte bara finns ett program? Som kan ställa om den externa hårddisken till Fat32 så jag kan kopiera över dom "dolda" bilderna sen till en annan hårddisk.
__________________
Senast redigerad av Hkspett 2018-11-09 kl. 18:38.
Citera
2018-11-12, 02:21
  #26
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hkspett
Tack för tipsen!

Men eftersom jag tyvärr inte är jätte teknisktlagd så tror jag att jag kommer få problem med att utföra denna installationen och mountningen från en usb sticka.

Går det att bara få tag på en person som har Linux? och testa sätta in den externa hårddisken?

Kanske kan lämna in den till någon datorfirma som ev kan få ut bilderna?

Verkar ju så jäkla konstigt att det inte bara finns ett program? Som kan ställa om den externa hårddisken till Fat32 så jag kan kopiera över dom "dolda" bilderna sen till en annan hårddisk.


Partitionen på disken var ju 900 GB så jag antar att det är en 1 TB disk.
En FAT32 partition kan bara vara 32 GB på nyare Windows.

Ta en sticka med FAT 32 med någon bild på och stoppa in i TVen. Sen tar du samma bild och lägger på en sticka med NTFS och stoppar i TVen. Då får vi reda på om TVen klarar båda. Klarar den båda eller bara den ena?
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback