Citat:
Varför i helvete ska jag leka 20-frågor med en rigid otrevlig egenpåtalad förnumstig förståsigpåare som inte verkar klara av mycket mer än att spruta infantila invektiv omkring sig på allt och alla som råkar skriva något som inte faller dig omedelbart på läppen?
Du beter dig emellanåt som en försmådd labil och kolerisk klimakteriesjuk kossa, undrar om du överhuvudtaget är medveten om detta?
Dessutom ligger svaren på dina "efterfrågade" frågor helt öppet framför dig och ovanpå detta är du emellanåt nedlåtande, otrevlig och arrogant. Snar att påklistra etiketter och lika snar till att förlöjliga dina meningsmotståndare i allsköns grälla färger - precis som om dessa infama försök till härskartekniker på något sätt skulle hjälpa dig i en många gånger väldigt svagt underbyggt argumentering.
Så hög är inte abstraktionsnivån som du försöker göra gällande, din senaste fråga är redan besvarad, mycket utförligt dessutom.
Sedan att du inte vill inse eller vill förstå är en annan sak - det ligger förmodligen till så här, mina tankar och texter här rubbar din trosuppfattning och din verklighetsbild som du med näbbar och klor önskar bibehålla intakt. Därför önskar du ingen ärlig, uppriktig och saklig diskussion heller, detta är ganska uppenbart, finns kanske andra orsaksförklaringar men denna ligger rätt nära till hands. Har skrivit detta ovan innan men blir än mer övertygad jag har rätt här.
Du beter dig emellanåt som en försmådd labil och kolerisk klimakteriesjuk kossa, undrar om du överhuvudtaget är medveten om detta?
Dessutom ligger svaren på dina "efterfrågade" frågor helt öppet framför dig och ovanpå detta är du emellanåt nedlåtande, otrevlig och arrogant. Snar att påklistra etiketter och lika snar till att förlöjliga dina meningsmotståndare i allsköns grälla färger - precis som om dessa infama försök till härskartekniker på något sätt skulle hjälpa dig i en många gånger väldigt svagt underbyggt argumentering.
Så hög är inte abstraktionsnivån som du försöker göra gällande, din senaste fråga är redan besvarad, mycket utförligt dessutom.
Sedan att du inte vill inse eller vill förstå är en annan sak - det ligger förmodligen till så här, mina tankar och texter här rubbar din trosuppfattning och din verklighetsbild som du med näbbar och klor önskar bibehålla intakt. Därför önskar du ingen ärlig, uppriktig och saklig diskussion heller, detta är ganska uppenbart, finns kanske andra orsaksförklaringar men denna ligger rätt nära till hands. Har skrivit detta ovan innan men blir än mer övertygad jag har rätt här.
Varför kan du inte bara svara ja eller nej istället för att pladdra som en mentalpatient? För det är ju inte så att du har något att säga utan det är bara en strid flod av intetsägande dynga. Har du en doktorstitel i Intersektuell faeces retorik från Södertörn?
Länka gärna till det inlägg och den passage där du tydligt besvarar min fråga. För jag tänker inte rota runt i din verbala avföring här i tråden. Anser du att NMR helt bör hålla sig till sin egen media? Det var alltså min fråga.
Nu vet jag inte om du medlem i NMR förstås... Men du smart nog förstå vad jag menar
som nämns i X antal tidningar och böcker.
Därför de inte våga ta upp i diskussion om det. De är rädda göra bort sig inför sin grupp (NMR/SMR). Det verka så i alla fall.
Är det därför många slutar skriva i forumet? De får PM från andra medlemmar att ej skriva i forumet!? Jag vet inte, men de kan vara en möjlighet!