2020-01-20, 19:01
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0d3m4st3r
Hur bra tycker ni alorazolam funkar mot sömn?

Mycket bra har tyvärr blivit beroende av dom som sömnmedel så jag har bytt ut dom mot Gabapentin. Tur att dom har kort halveringstid så att dom lämnar kroppen snabbt
Citera
2020-01-22, 22:09
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Har Alprazolam Depot 1mg som jag haft ett bra tag. Men tycker inte att de ger speciellt bra effekt, varken mot min ångest eller nedstämdhet.
Några tips för att få depot tabletterna att verka snabbare? Gärna nåt annat än att bara tugga dom då det bara slutar med att allt fastnar i käften som en sörja.
Är det kanske värt att ta dom rektalt?

/Mvh
Citera
2020-01-22, 23:21
Medlem
r9Q8jRqe3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0d3m4st3r
Hur bra tycker ni alorazolam funkar mot sömn?

Håller med de andra i tråden, fungerar utmärkt mot sömn. Varva ned med 2-4mg alprazolam, sover sedan som en bebis en timme senare.
Citera
2020-01-22, 23:24
Medlem
r9Q8jRqe3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mecca--village
Lägger jag mig efter att ha käkat +2mg så däckar jag väldigt snabbt men sover aldrig längre än 3-5 timmar max.
Sover iaf sjukt djupt dessa timmar

Har samma problem efter tjackrace. När jag ska sova dagen efter så stoppar jag i mig större mängd alprazolam men vaknar av hjärtklappning ganska exakt fyra timmar efter intag. Går då upp ur sängen klarvaken, sedan kommer det ta 8-12h innan jag kan sova igen. Detta händer gång på gång.
Citera
2020-01-22, 23:52
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvarifaxxALaUe
Har Alprazolam Depot 1mg som jag haft ett bra tag. Men tycker inte att de ger speciellt bra effekt, varken mot min ångest eller nedstämdhet.
Några tips för att få depot tabletterna att verka snabbare? Gärna nåt annat än att bara tugga dom då det bara slutar med att allt fastnar i käften som en sörja.
Är det kanske värt att ta dom rektalt?

/Mvh
du kan krossa tabletterna och sen svälja pulvret, funkar på samma sätt som att tugga, men du slipper geggan i tänderna.
Citera
2020-01-23, 00:07
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lemon-skunk-420
du kan krossa tabletterna och sen svälja pulvret, funkar på samma sätt som att tugga, men du slipper geggan i tänderna.

Låter bra. Tack för tipset! Kanske ska lägga pulvret i en bit av ett rizzlapapper och bomba det så jag slipper den förbannat äckliga smaken.

Är redan på 6mg Klona samt 10mg Oxa, och tänkte avsluta kvällen med en Alpra eller två

/Mvh
Citera
2020-01-23, 00:19
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Citat:
Låter bra. Tack för tipset! Kanske ska lägga pulvret i en bit av ett rizzlapapper och bomba det så jag slipper den förbannat äckliga smaken.

Är redan på 6mg Klona samt 10mg Oxa, och tänkte avsluta kvällen med en Alpra eller två

/Mvh

Krossade 1mg och bombade den. Får väl se om det ger någon effekt eller ej.
Man kan ju alltid hoppas!

/Mvh
Citera
2020-01-23, 01:26
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Citat:
Krossade 1mg och bombade den. Får väl se om det ger någon effekt eller ej.
Man kan ju alltid hoppas!

/Mvh

Gav betydligt mycket bättre effekt vid intag på detta sättet.
Fortfarande ingen favorit, snarare en av dom sämre Bensodiazepinerna då jag aldrig har upplevt att Alprazolam är speciellt starkt och då menar jag både vanliga och depot.
Dock fick jag i alla fall bättre effekt när depot tabletten krossades och bombades.

/Mvh
Citera
2020-01-23, 05:15
Medlem
Många här som verkar sussa gott på xanor, själv har jag bara tagit dom kanske tio gånger och blir som värsta Duracellkaninen, lite smått aggressiv blir jag också. Begriper ingenting, nån som har några teorier eller varit med om samma sak?
Citera
2020-01-23, 06:13
Medlem
r9Q8jRqe3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cherryfive
Många här som verkar sussa gott på xanor, själv har jag bara tagit dom kanske tio gånger och blir som värsta Duracellkaninen, lite smått aggressiv blir jag också. Begriper ingenting, nån som har några teorier eller varit med om samma sak?

Du kanske är ett obotligt rövhål helt enkelt?

Känner inte igen något i det du skrev.
Citera
2020-01-23, 09:23
Medlem
RAGEDs avatar
Citat:

/Mvh
Krossa i sked sen fyller du på med en skvätt yogurt för bäst effekt, juice fungerar också.
Citera
2020-01-23, 09:48
Medlem
Dominobrickors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cherryfive

Alla reagerar olika på olika substanser är det likadant med andra benzos eller?

Min egna erfarehet är att det är lite olika från gång till gång när jag käkar det men det kanske bara är jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in