2018-11-06, 19:35
Medlem
apskeletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
Han bor ju i en ganska fet villa. Hur mycket pengar drar han och hans sambo in? Tjänar de så mycket bara på youtube?
Finns ganska detaljerat beskrivet i tråden. Sök ffs ...
Citera
2018-11-07, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madld
Jag tror ärligt talat att dom "fejkade" Jonnas "psykos". Visst kanske hon mådde dåligt sådär på slutet, det är vanligt. Men jag tror att dessa bortskämda snorungar överdrev allting för att få till stånd en igångsättning (och lite extra klick på sociala medier såklart). Att man så fort som möjligt ska sättas igång när mamman hallucinerar osv säger väl allt; läkarna såg att hon var utmattad men att det inte var värre än så.

Hennes beteende nu, en vecka efter förlossningen, visar dessutom inga som helst spår av hur allvarligt det ska ha varit! Och då menar jag även upplevelsen av att vara inlagd på en psykiatrisk avdelning, det är inte som att ligga på patient-hotell några dagar liksom..

Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Ni som yttrar er på detta sätt. Har ni egna barn? Jag tror inte att ni har det.
Att vänta/bära ett barn är en sak och speciellt som förstföderska så är det
lite x-tra känsligt.

Det är en stor omställning att få barn och man växer sakta men säkert in i föräldrarrollen.

Psykosen måste ha varit fejk, hoppas verkligen det för deras skull. Det är verkligen ingen liten sak som går över bara sådär. Hade det varit på riktigt hade hon fortfarande varit inlagd för observation och fått mediciner. Förlossningspsykos kan i värsta fall bli en kronisk sjukdom.
Citera
2018-11-09, 02:06
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanelipulla
Nu sitter han och gråter ut på TV4 om hat. Och inte konstigt att man gjort en oroanmälan till soc. När han till och med har skit under naglarna och stoppar sina fingrar i munnen på en nyfödd bebis. Och hur sjuk va inte Jonna innan förlossningen? Hon hamnade till och med på psyket. Både Joakim och Jonna har psykiska problem och borde inte ens ha barn. Är starkt orolig över bebisens välmående och framtid.

Höll på att spy när jag såg att han stoppade fingret i munnen på bebisen.
Och Jonna uppmuntrade det.

Han är ju känd för sin dåliga hygien och att inte tvätta sina händer.

På det sättet tycker jag synd om barnet som riskerar att bli allvarligt sjukt helt i onödan.

Just på grund av att de är kända så kommer de ha ögonen på sej.
Och det finns ju ett socialt skyddsnät runt i kring dem som stöttar.

Det kommer säkert att gå bra.
Citera
2018-11-09, 20:28
Medlem
MrsVanity1s avatar
Nu handlar all u tube inlägg om ungen.

Tror ni dom kommer tappa tittare??

Inte alla som tycker det är så intressant kanske iaf enl mig.
Citera
2018-11-10, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Nu handlar all u tube inlägg om ungen.

Tror ni dom kommer tappa tittare??

Inte alla som tycker det är så intressant kanske iaf enl mig.
Tror det är så att dom planerade in hela "kan inte bli gravid" till en kassako. Ingen ogillar egentligen småbarn och därmed kommer nog dom få fler äldre tittare på sin kanal -> mer pengar.
Citera
2018-11-10, 01:36
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarrieFisher
Tror det är så att dom planerade in hela "kan inte bli gravid" till en kassako. Ingen ogillar egentligen småbarn och därmed kommer nog dom få fler äldre tittare på sin kanal -> mer pengar.

målgruppen småbarnsföräldrar..
Citera
2018-11-10, 14:26
Medlem
Tror dom drar in skapliga pengar på sin live på youtube idag. Sms:at och rings hela tiden för 10 kr styck. Grymt!
Citera
2018-11-10, 16:39
Medlem
Blev just lite spännande i Live-sändningen när de ringer upp en ~15-årig pojke som mordhotat deras nyfödda dotter.
Citera
2018-11-10, 17:02
Medlem
Säga vad man vill om Jockiboi men han har rätt i att hat bekämpas endast genom att hålla käften, ger man ett lillfinger så äts hela handen.
Citera
2018-11-10, 20:01
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarrieFisher

Jag tror det kan droppa tittare men du har en poäng ,absolut.
Citera
2018-11-10, 23:20
Medlem
MrKleins avatar
Bra film som sammanfattar dramat mellan Jocke & bröderna Berg förut. Obs: gammal skåpmat! Men bra film ändå.

https://youtu.be/XpiiYyh2ha8
Citera
2018-11-11, 13:31
Medlem
älskar att dom haft liven på fast den varit slut i ca 4 timmar endast för att få visningar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in