Jag är inte orolig. Jag tror dom kommer klara av det bra. Dom har varandra, och dom har svärmor där.
Det är väl Jonnas Mamma. Dom har även mycket folk omkring sig. Dom har vänner som också har
barn så dom kommer nog ha kul i framtiden.
Att dom fläker ut ungen på sociala medier kan jag iofs tycka är fel men idag är det kanske inte fel?
Här kan jag tycka att Blondinbella gör rätt som inte visar sina barn. Men det är deras beslut och får stå för dem.
Det kommer bli många sömnlösa nätter och jag hoppas dom hjälps åt så dom båda får ordentlig sömn.
Jag tror ärligt talat att dom "fejkade" Jonnas "psykos". Visst kanske hon mådde dåligt sådär på slutet, det är vanligt. Men jag tror att dessa bortskämda snorungar överdrev allting för att få till stånd en igångsättning (och lite extra klick på sociala medier såklart). Att man så fort som möjligt ska sättas igång när mamman hallucinerar osv säger väl allt; läkarna såg att hon var utmattad men att det inte var värre än så.
Hennes beteende nu, en vecka efter förlossningen, visar dessutom inga som helst spår av hur allvarligt det ska ha varit! Och då menar jag även upplevelsen av att vara inlagd på en psykiatrisk avdelning, det är inte som att ligga på patient-hotell några dagar liksom..
Ja,nu i efterhand är det väldigt tydligt att det var fejkat.Om det var äkta skulle väl hon må lite dåligt fortfarande.
Ja,nu i efterhand är det väldigt tydligt att det var fejkat.Om det var äkta skulle väl hon må lite dåligt fortfarande.
Ni som yttrar er på detta sätt. Har ni egna barn? Jag tror inte att ni har det.
Att vänta/bära ett barn är en sak och speciellt som förstföderska så är det
lite x-tra känsligt.
Det är en stor omställning att få barn och man växer sakta men säkert in i föräldrarrollen.
Ni som yttrar er på detta sätt. Har ni egna barn? Jag tror inte att ni har det.
Att vänta/bära ett barn är en sak och speciellt som förstföderska så är det
lite x-tra känsligt.
Det är en stor omställning att få barn och man växer sakta men säkert in i föräldrarrollen.
Så är det säkert för dom flesta.
Men nu pratar vi ju en påstådd förlossningspsykos.
Det är något helt annat.
Eller så kanske även jag hade en form av förlossningspsykos?
Kan inte påstå att jag var vid mina sinnens fulla när andra titta på
barnvagnar och babykläder och jag sökte på begravningskistor
Var försiktig med att påstå när ni inte säkert vet.
Det har gått ett tag nu sen jag fick info om att Joakim skulle konvertera till Islam. Han har inte gått ut med det publikt ännu men lär nog prata om det snart.
Nu meddelar Jocke i Nyhetsmorgon TV4 att kontot är nerstängt. Ett eget beslut enl. honom som inte har med hat att göra.
Så nu vet vi det.
Lite komiskt att han pratar om att skyddar barnet från offentligheten men skapar ett Instagram konto med hennes namn typ en dag efter hon fötts.
För övrigt så är det löjligt att dom tar åt sig, kan garantera att dom flesta offentliga personer har fått en orosanmälan på sig av folk som vill jävlas eller tycker att dom är dåliga föräldrar.
Lite komiskt att han pratar om att skyddar barnet från offentligheten men skapar ett Instagram konto med hennes namn typ en dag efter hon fötts.
För övrigt så är det löjligt att dom tar åt sig, kan garantera att dom flesta offentliga personer har fått en orosanmälan på sig av folk som vill jävlas eller tycker att dom är dåliga föräldrar.
Eller hur! Efter det beslutet vill de i princip ha ett diplom samtidigt som de spottar ut bilder på barnet på sina egna IG:s samt på Youtube
Eller så kanske även jag hade en form av förlossningspsykos?
Kan inte påstå att jag var vid mina sinnens fulla när andra titta på
barnvagnar och babykläder och jag sökte på begravningskistor
Var försiktig med att påstå när ni inte säkert vet.
Tycker det är roligt att läsa alla haters, ni hatar jocke och jonna av hela hjärtat men har stenkoll på deras youtube och överallt dom syns.
Sedan att alla är så oroliga över barnet. Lägg av ni hatar bara Jocke och Jonna ni bryr er inte ett skit om barnet. Men det är väl den typiska svenska avundsjukan.