2018-11-09, 14:17
  #781
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M_A_R
Ja, det är kanske bäst att agera som du skulle göra. Att bara klippa banden rakt av med en sådan idiot till dotter. Då respekterar man ju samtidigt hennes fria vilja. Fast när det gäller ens egna barn vill man ju inte gärna ge upp utan kamp. Hoppas jag aldrig ställs inför ett sådant faktum.

Ja, det är naturens lagar typ. Fåglarna överger sin ungar och ägg som andra varelser rört vid fysiskt. Vi människor är inte helt olika.
2018-11-09, 14:40
  #782
Medlem
eromasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Exakt samma beteende såg vi hos Sveriges rikspolischef Dan Eliasson då han begrät mördaren i stället för brottsoffret då Alexandra Mezher knivades till döds av ett skäggbarn:

”Vad har den personen varit med om för någonting? Vilka omständigheter har den killen växt upp under? Vad är det för trauman som han bär med sig. Hela den här flyktingkrisen visar ju på hur orättvist livet är i många delar av världen, och vi får hjälpa till att försöka lösa det här efter bästa förmåga.”

Det här verkar vara en folksjukdom som vars röta går djupt, djupt ner i folksjälen hos alltför många svenskar. Stig Wallin är bara ett av många sorgliga exempel.

Finns det något botemedel mot detta synnerligen självdestruktiva beteende eller måste vi som folk och land gå under?

Citat:
Ursprungligen postat av Rasande-Rose
Det är väl ingen slump direkt att "Stockholmssyndromet" blev så skarpt definierat just här i Sverige. För hela denna hållning till invandringen är ju syndromet i kvadrat. Hela samhället har stöpts till att det satts i system att ta samhällsfienden i försvar. Islamisten eller afrikanen som vill mörda oss svenskar försvarar man till siste man, svenske nationalisten som vill försvara oss svenskar karaktärsmördar man till oigenkännlighet.



De e nog detta övriga världen kommer tala om som

The Stockholm syndrome

Mörkrets människor Välkomna sägs det i citaten ovan
2018-11-09, 15:14
  #783
Medlem
88g14flashplants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Kristendomen är ett ondskefullt judiskt påfund ..
Att kristendomen är ett judiskt påfund, är i sig ett judiskt påfund.
2018-11-09, 15:14
  #784
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M_A_R
Negrer är mycket riktigt inte särskilt petiga av sig och har en tendens att doppa veken i vad som helst. Men eftersom vita människor är att betrakta som högre stående så är det något jag anser att vi inte ska ta efter. Tyvärr finns det en del kvinnor/män som attraheras av negrers djuriska sexualitet, vilket ibland ger upphov till mindervärdiga blandrasbastarder.

Men vad har du emot analsex?
2018-11-09, 16:18
  #785
Medlem
M_A_Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BurtSugarmanShow
Men vad har du emot analsex?

?????

Själv är jag inte intresserad av att doppa kuken i någons skithål, men DU kanske tycker annorlunda? Kul för dig, i så fall. Behåll dina fantasier för dig själv.

Här diskuterar vi de skadliga effekterna av judisk-marxistisk hjärntvätt, massinvandring från rasfrämmande länder och osunt, intimt umgänge över rasgränserna.
2018-11-09, 16:26
  #786
Avstängd
konstapels avatar
Visst kan jag och de flesta andra på ett rent metafysiskt plan förstå Stig Wallins tankar kring det här, men att helt och hållet ge upp alla sina mänskliga - och framförallt sina faderliga instinkter när en så oerhört tragisk händelse som mordet på hans dotter och hennes vännina inträffar, ja det är lite svårt att förstå.

Det var nog ingen som väntade sig att han skulle bilda en lynchmobb och hänga alla n****r i Härnösand som hämnd (de få som fanns där då, dvs) men åtminstone offentligt medge att det inte fungerar att ta hit folk från kulturellt inkompatibla samhällen.
2018-11-09, 18:20
  #787
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M_A_R
Jag är stark motståndare till sodomi. Ger man sina barn en rasmedveten uppfostran från första början minskar sannolikheten att de ska drabbas av PK-viruset och ägna sig åt sex med rasfrämlingar.

Citat:
Ursprungligen postat av M_A_R
?????

Själv är jag inte intresserad av att doppa kuken i någons skithål, men DU kanske tycker annorlunda? Kul för dig, i så fall. Behåll dina fantasier för dig själv.

Här diskuterar vi de skadliga effekterna av judisk-marxistisk hjärntvätt, massinvandring från rasfrämmande länder och osunt, intimt umgänge över rasgränserna.

Nej det är jag inte men vet du öht vad sodomi är för något? Vad har det med negersex och rasblandning att göra?
2018-11-10, 01:03
  #788
Medlem
M_A_Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BurtSugarmanShow
Nej det är jag inte men vet du öht vad sodomi är för något? Vad har det med negersex och rasblandning att göra?

Saxat ur Wikipedia:

Sodomi (även onaturlig otukt) är liksom perversion en gammal benämning på avvikande sexualitet, främst sex med djur (zooerasti) eller med person av samma kön (homosexualitet). Det mesta förutom sanktionerat vaginala samlag har räknats hit inklusive smisk, anal- och oralsex med mera. Ordet är härlett från den bibliska berättelsen om Sodom och Gomorra i Första Moseboks 19:de kapitel.[1] Den som bedrev sodomi kallades sodomit.

Det är en i Sverige övergiven brottsrubricering[källa behövs], avseende homosexualitet och tidelag. Sodomi är fortfarande i olika former kriminaliserat på många håll. I USA ogiltigförklarade högsta domstolen 2003 flera delstatslagar som kriminaliserade sodomi i avskildhet genom rättegången Lawrence mot Texas. Många delstater i USA har dock inte följt högsta domstolens beslut och det är idag (2014) olagligt med sodomi i 12 delstater i USA. [2][3]

Jag betraktar sex med negrer som 'avvikande sexualitet'. Frågan är väl om det inte borde klassas som tidelag. Perverst är det, i vilket fall. Kan vi avsluta det här nu?
2018-11-10, 01:14
  #789
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M_A_R
Saxat ur Wikipedia:

Sodomi (även onaturlig otukt) är liksom perversion en gammal benämning på avvikande sexualitet, främst sex med djur (zooerasti) eller med person av samma kön (homosexualitet). Det mesta förutom sanktionerat vaginala samlag har räknats hit inklusive smisk, anal- och oralsex med mera. Ordet är härlett från den bibliska berättelsen om Sodom och Gomorra i Första Moseboks 19:de kapitel.[1] Den som bedrev sodomi kallades sodomit.

Det är en i Sverige övergiven brottsrubricering[källa behövs], avseende homosexualitet och tidelag. Sodomi är fortfarande i olika former kriminaliserat på många håll. I USA ogiltigförklarade högsta domstolen 2003 flera delstatslagar som kriminaliserade sodomi i avskildhet genom rättegången Lawrence mot Texas. Många delstater i USA har dock inte följt högsta domstolens beslut och det är idag (2014) olagligt med sodomi i 12 delstater i USA. [2][3]

Jag betraktar sex med negrer som 'avvikande sexualitet'. Frågan är väl om det inte borde klassas som tidelag. Perverst är det, i vilket fall. Kan vi avsluta det här nu?

Det var som fan!
Jag har alltid trott att det betydde specifikt analsex. Där lärde du mig en läxa!
2018-12-05, 18:38
  #790
Medlem
Ördögs avatar
Hipp hipp Härnösand! 5i12-rörelsen fyller 30 år!

Hör 80-talets rasister och historien bakom 5i12
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vasternorrland/hor-80-talets-rasister-och-historien-bakom-5i12
Citat:
Det har gått precis 30 år sedan då 17-åriga Sara Vestin fick nog av rasism och främlingsfientlighet och lade grunden till dagens 5i12-rörelse.

Historien bakom 5i12 är både tragisk och fascinerande. Se inslaget som sammanfattar en organisationens första år.

Känner någon av er igen de unga gormande "rasisterna" i inslaget? Vad pysslar de med idag?
Så här firas dagen hur som helst:

https://www.facebook.com/events/711731229197389/
Citat:
30 ÅRS jubileum.
5i12-manifestation mot hat, våld och hot!

-Torget Härnösand 5 dec 11.55-
•Medverkande:
Anna Lena Lodenius, författare och journalist
Maria Oldenmark, 5i12
Karl Rönnkvist, fullmäktigeledamot
Ebba Hansson, fullmäktigeledamot
Medhanie Alemayo, 5i12
Folkhögskolans elever, musik

-13.30-15.00 -
Sambiblioteket, Olov Högbergsalen - Om ”våldsbejakande extremism-och hur bemöter vi det?”Varför växer Sverigedemokraterna?
Föreläsning och dialog med Anna Lena Lodenius

-22.00-
Fackeltåg mot våld, Samling Teatern
Talare Torget: Landshövding Berit Högman, Khosrow Razavi, Rädda Barnen, Hibo Abdullahi, 5i12
Musikavslutning från Residenset


Det är helt fantastiskt hur vi nu återigen, kan samla människor på torget i Härnösand där allt började för 30 år sedan. Dagen börjar på Torget 11.55 och avlutas med ett fackeltåg. Bjud in era vänner så ses vi!
__________________
Senast redigerad av Ördög 2018-12-05 kl. 18:49.
2018-12-05, 19:31
  #791
Moderator
-Info-s avatar
Idag (5/12) är även årsdag för Stig Wallins bortgång.

Citat:
Publicerat lördag 5 december 2009 kl 12.18

Stig Wallin, grundaren och ordförande i 5i12 rörelsen avled nu på morgonen efter en tids sjukdom. Idag är det fem i tolv-rörelsens stora dag med manifestationer mot rasism och främlingsfientlighet.

https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=110&artikel=3287629
Citat:
5i12-rörelsen startade 1988 som en protest mot växande rasism och främlingfientlighet, och en av initativtagarna var den 17-åriga Härnösandstjejen Sara Wallin.

En personlig tragedi blev startpunkten för Stig Wallins engagemang i rörelsen -hösten 1989 mördades hans dotter och en väninna till henne av en ung flytking i ett svartsjukedrama.

Under Stig Wallins ledning spreds sedan 5i12-rörelsens budskap långt utanför landets gränser.

I lördags, just den femte i tolfte, avled han, 66 år gammal.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vasternorrland/en-modig-manniska
Citat:
Stig Wallin, född 19 juni 1943 i Sandviken, död 5 december 2009 i Härnösand, var en svensk antirasistisk aktivist. Han blev känd som ledare för den antirasistiska kampanjen 5i12-rörelsen och som ordförande i Centrum mot rasism fram till mars 2006.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Stig_Wallin

Jag är lite förbryllad över att han lyckas pricka rätt med sin egen död, så att hans död sammanfaller med årsdagen av den rörelse som han var med och byggde upp.

En ren slump eller ville han skicka något slags sista budskap?
2018-12-05, 20:01
  #792
Medlem
S0LD13R777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Idag (5/12) är även årsdag för Stig Wallins bortgång.





Jag är lite förbryllad över att han lyckas pricka rätt med sin egen död, så att hans död sammanfaller med årsdagen av den rörelse som han var med och byggde upp.

En ren slump eller ville han skicka något slags sista budskap?

Det var ett tecken från någon helt annan, någon som Stig Wallin var fiende till som har förmågan att få vem som helst att dö precis när som helst.

Väldigt poetiskt. En ond man som dör 5 i 12 precis som hans onda organisation 5 i 12.
Det kostar att kalasa på liket av sin egen avkomma.

En annan av den sjuka släkten Wallin som råkat illa ut också:
(FB) Lars Wallin nedslagen och rånad i Paris

man undrar vad det är för fel på en släkt när de alla verkar vara vurmare.
"Please come in and murder our children oh noble negro and arab savages!"

eller för att låta som den slagna men fortfarande levande bög-Wallin:
"– Den som gjorde det här mot mig – jag kände hur han njöt av att slå mig. Han fick en kick av att höra de här slagen mot huvudet. Det kändes som att det här gick på rutin för honom. Och då tänker jag – vad har den här personen varit utsatt för i sitt liv, som kallblodigt hoppar på en helt främmande människa?"

låter ungefär som äcklet Dan Eliasson:
https://www.youtube.com/watch?v=dzIGCYgPpeQ

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in