Citat:
Federer har efter många förluster mot Djokovic skyllt på Djokovic. Ärthjärna det var i princip alla i publiken och Federer borde ha sagt ifrån, men inte det narcistiskt psykopatiska drägget, passade givetvis honom utmärkt. Jag har inget hat mot västerlänningar, västerlänningar i allmänhet är dryga och anser sig vara högre stående, särskilt amerikanare, men västeuropa är inte mycket bättre. Mår utmärkt, förakt mot pack som dig gör inte att jag mår dåligt. Men du är ju så pass korkad att du inte fattar det.
Och du bekräftar det jag skrev om dig - bra så. Sedan har du tydligen svårt att skilja på fakta och åsikter. Bara för att du ger exempel på något du ogillar med Federer, innebär det inte att det är fakta.
Om jag förstår dig rätt ska Federer alltså ha hyllat publiken efter en match, trots att några få rötägg betett sig illa under matchen? Varför ska han inte få hylla de tusentalet i publiken som faktiskt skötte sig? Sedan har Federer tydligen fått alla sina titlar serverade på silverfat av arrangörerna och kommer bara med dåliga bortförklaringar när han förlorar. Hemska människa...
Du verkar hysa ett starkt hat till människor från "väst". När jag ifrågasatte sanningshalten i dina påståenden så spillde hatet genast över även på mig, trots att du inte vet något om mig. Jag tycker faktiskt lite synd om dig och jag hoppas att du snart mår bättre, så att du kan glädjas åt och uppskatta bra tennis istället för att ägna dig åt destruktivt näthat.
Om jag förstår dig rätt ska Federer alltså ha hyllat publiken efter en match, trots att några få rötägg betett sig illa under matchen? Varför ska han inte få hylla de tusentalet i publiken som faktiskt skötte sig? Sedan har Federer tydligen fått alla sina titlar serverade på silverfat av arrangörerna och kommer bara med dåliga bortförklaringar när han förlorar. Hemska människa...
Du verkar hysa ett starkt hat till människor från "väst". När jag ifrågasatte sanningshalten i dina påståenden så spillde hatet genast över även på mig, trots att du inte vet något om mig. Jag tycker faktiskt lite synd om dig och jag hoppas att du snart mår bättre, så att du kan glädjas åt och uppskatta bra tennis istället för att ägna dig åt destruktivt näthat.
(Reklam för nån klocka, dock.)
blir nog tufft, Maden har gått fram som en ångvält