2018-11-08, 23:42
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trontyke
Idag var det 80 års sedan förintelsen ägde rum.
NMR ståndpunkt är att det inte ägt rum. Är inte det organisationens största belastning att inte erkänna förintelsen?
Vad som är störst belastning kan diskuteras men en organisation som förnekar förintelsen kommer med rätta bli avfärdad som en sjuk sekt och inget seriöst politiskt alternativ.

Den seriösa vägen är något av följande
1. Hylla förintelsen.
2. Sluta hylla (Hitler, tredje riket) blint.

Jag själv tror att 2 är bäst då många av judarna som gasades hade värdefulla gener som gick förlorade, judinnorna som dog i lägren var ofta fertila och bra avelsmaterial, synd att bara slänga bort det.
Citera
2018-11-09, 03:25
Medlem
167-steg-kvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Right. Du hade inga förväntningar på NMR? Då menade jag förstås mer generellt och inte snävt valet. Som givetvis var riggat förövrigt.

Det är fortfarande väldigt lös och oklar kritik du kommer med. Istället för att svara på hur du vill att NMR ska hantera etablissemanget så ställer du egna halvflummiga frågor. Nog måste du ha några konkreta synpunkter? Ska NMR vara hårdare eller snällare i sin retorik mot etablissemanget? Borde NMR ställa upp på intervjuer i MSM?

Min fetning:

Det är feltänkt från början till slut, en kraft som vill förändra något system i grunden kan aldrig någonsin vinna det slaget på fiendens egna planhalva. En rätt problemformulering tillsammans med synliggörande av initiativen till förändringen jämte det lösningsorienterade kommer aldrig någonsin höras genom etablissemangets och fiendemedias propagandamegafoner än mindre tillåtas styra någon sådan utveckling.

Det här är självklara saker i min värld Aegishjalmr.
Senast redigerad av 167-steg-kvar 2018-11-09 kl. 04:17.
Citera
2018-11-09, 06:19
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 167-steg-kvar
Min fetning:

Det är feltänkt från början till slut, en kraft som vill förändra något system i grunden kan aldrig någonsin vinna det slaget på fiendens egna planhalva. En rätt problemformulering tillsammans med synliggörande av initiativen till förändringen jämte det lösningsorienterade kommer aldrig någonsin höras genom etablissemangets och fiendemedias propagandamegafoner än mindre tillåtas styra någon sådan utveckling.

Det här är självklara saker i min värld Aegishjalmr.

Men det utlovade konkreta lyser nästintill helt med sin frånvaro i ditt inlägg. Och någon vidareutveckling eller förtydligande av det enda konkreta du nämnt, ”väpnad gren”, uteblev. Nå, jag tolkar dig i alla fall som att NMR bör hålla sig till sin egenproducerade media.
Citera
2018-11-09, 11:25
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JedemDerSeine
Plötsligt begriper jag ingenting Varför lägger du då all din vakna tid till att göra just detta, om det enligt dig vore ett "slöseri med tid"?

Det måste väl ändå bereda dig någon form av pervers njutning, annars hade du inte varit så känslomässigt engagerad...

Haha för att användaren Adolf saknar några hästar i stallet såklart

Hur smart är det tex att kalla sig genetiskt överlägsen när man ser ut som en karaktär från sista färden som Adde gör?
Citera
2018-11-09, 11:31
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
Vad som är störst belastning kan diskuteras men en organisation som förnekar förintelsen kommer med rätta bli avfärdad som en sjuk sekt och inget seriöst politiskt alternativ.

Den seriösa vägen är något av följande
1. Hylla förintelsen.
2. Sluta hylla (Hitler, tredje riket) blint.

Jag själv tror att 2 är bäst då många av judarna som gasades hade värdefulla gener som gick förlorade, judinnorna som dog i lägren var ofta fertila och bra avelsmaterial, synd att bara slänga bort det.

Du har verkligen missat essensen av allt NMR skriver och säger. NMR tror ej Förintelsen ägt rum. Så hylla gör man knappast.

Hur bra avelsmaterial är du själv om du inte ens har grundläggande läskunnighet för att inse det fetmarkerade?
Citera
2018-11-09, 11:39
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigegrabben
Du har verkligen missat essensen av allt NMR skriver och säger. NMR tror ej Förintelsen ägt rum. Så hylla gör man knappast.
De förnekar förintelsen ja men det är oklart hur många inom organisationer som är efterblivna nog att tro på deras egna lögnpropaganda.

Missade du medvetet poängen med mitt inlägg?
Citera
2018-11-09, 11:45
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
De förnekar förintelsen ja men det är oklart hur många inom organisationer som är efterblivna nog att tro på deras egna lögnpropaganda.

Om du läst på tillräckligt om "Förintelsen" så inser du att det finns extremt många luckor och dessutom inkonsekventa uppgifter från överlevare som strider emot varandra.

https://www.youtube.com/watch?v=BXsSEmUwh1k

Denna är otroligt matnyttig för den som fortfarande tror på svamlet om denna händelse.
Citera
2018-11-09, 12:33
Medlem
motarbetars avatar
Citat:

Det är de troende som ständigt talar om vad när hur som hände i Polen i början av 40-talet. NMR förnekar det, räcker så!

Att du inte bara släpper det och gå vidare? Du mår uppenbarligen inte bra. Förintelsematematik och autism är ingen bra kombo uppenbarligen.
Citera
2018-11-09, 12:58
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar
Det är de troende som ständigt talar om vad när hur som hände i Polen i början av 40-talet. NMR förnekar det, räcker så!

Att du inte bara släpper det och gå vidare? Du mår uppenbarligen inte bra. Förintelsematematik och autism är ingen bra kombo uppenbarligen.

Hahaha det gjorde min dag!!

Men tror inte Adde är autistisk utan mest korkad. Normalt brukar ju autister ha en viss intelligens som Adolf saknar. Har man aldrig ställt sig frågan varför "Överlevare" bara har 5 siffror på armen fast över 6 miljoner skulle ha dödats och ytterligare x-antal miljoner skulle ha skickats till lägren, ja då är man inte så hyperintelligent direkt....
Citera
2018-11-09, 13:02
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Om du läst på tillräckligt om "Förintelsen" så
Inser man snabbt att smr ljuger även kring förintelsen, jag har kollat upp era påståenden och ni ljuger medvetet eller ometveted likt kristna som förnekar evolutionen.

http://holocaustcontroversies.blogspot.com/2012/10/index-of-published-evidence-on.html

Dessa sjuka vanföreställningar kan tyvärr bara botas med döden i många fall, tills dess så återstår ett liv av misär pga nynazistisk hjätntvätt.
Citera
2018-11-09, 13:11
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Har man aldrig ställt sig frågan varför "Överlevare" bara har 5 siffror på armen fast över 6 miljoner skulle ha dödats och ytterligare x-antal miljoner skulle ha skickats till lägren, ja då är man inte så hyperintelligent direkt....
Vi kan reda ut dina vanföreställningar i (FB) Revisionism

https://encyclopedia.ushmm.org/content/en/article/tattoos-and-numbers-the-system-of-identifying-prisoners-at-auschwitz

Döden enda botemedlet..
Citera
2018-11-09, 13:16
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Inser man snabbt att smr ljuger även kring förintelsen, jag har kollat upp era påståenden och ni ljuger medvetet eller ometveted likt kristna som förnekar evolutionen.

http://holocaustcontroversies.blogspot.com/2012/10/index-of-published-evidence-on.html

Dessa sjuka vanföreställningar kan tyvärr bara botas med döden i många fall, tills dess så återstår ett liv av misär pga nynazistisk hjätntvätt.

Den där bloggen du la upp är ingenting emot alla så kallade fakta som presenteras i falsariet Shoah av Claude Lanzmans över 9 timmar långa "dokumentärfilm".

Så jag har sett, hört och läst allt som dessa Förintelseivrare tror på och knappt inget stämmer.

Du påstår att du tittat på våra påståenden men har du verkligen läst om Dr Charles Larsen, mannen som obducerade tusentals judar utan att hitta ett enda spår av gasförgiftning? Har du läst och tittat på Fred Leucthers bevis, en man som jobbade med att bygga avancerade gaskamrar åt USA? Har du läst på om Ernst Zundel?

Det finns massor med belägg och även om jag inte tror du har kollat igenom dessa så får du själv svara.
Senast redigerad av Sverigegrabben 2018-11-09 kl. 13:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in