2018-11-09, 12:15
Medlem
Jag är så trött på all jävla snyftande och röv slickade på HA hi HA dit. HA är och förblir bortgjords av 435 tills hämnden är kommen. 435 leder stort och behöver inte visa eller bevisa något. Det är HA som har allt och bevisa det är HA som ligger under och har blivit pissade på.

Spelar ingen roll om dom lyckas hämnas på en person, 435 har fortfarande skjutit ner HA medlemmar och inte bara en utan flera st som si så där 3-4 st.
I antal i skadade leder fortfarande 435 nätverket.

Att folk här påstår att någon gömmer sig det kan inte jag påstå vet vart dom håller hus och vart dom rör sig. Och det vet HA med om ni inte visste det. Så undra vf inget görs eller dom kanske har en plan. Kanske kanske inte.

435 medlemmar har vissa allierade som kommer understå dom med material till sina behov. Att ni tro att HA inte har fiender i stan eller i GBG så tror ni fel. Det är så allianser byggs upp det är så samarbete tillkommer.

Finns flera aktörer som har pissst på HA och som skiter i HA där HA inte vågar att röra dessa och inte ens vågar att kröka ett hårstrå på dom. Vem vet 435 anhängare eller vissa av dom självmant bestämmer sig att alliera sig med dom i utbyte av vålds kapital.

Och den som säger att detta inte kommer eller kan hända har ingenting i tråden att göra. Tro ni att folk lägger sig platt för HA.
Nej nej vissa falanger, mc gäng och lojala nätverk pissar på dom i dag, imorgon och i övermorgon.

Detta är ett spel taktiskt och metodiskt från HA från 435 från vänner och från fiender. HA är inte älskat av alla precis som andra nätverk inte är älskade av alla.

Attt plocka bort sin Instagram eller Facebook är ingen feghet det är taktik.
Att hålla sig borta osynlig till vissa eller ett antal personer är inte feghet.

För att föra ett krig i dess miljö så finns det något som heter gerillakrigsförnig/ gerilla krig. Man kommer och slår till när man har en plan och ett mål och sen försvinner man in i det blå. Man taktiskt slår ut personer eller mål som är viktiga för fienden. Man kan även invänta fienden när den ska attackera så att man gör en mot attack för att radera hotet och sen där efter gå till attack på hård offensiv.

Fakta:
Gerillakrigföring är en metod för krigföring som innebär att små grupper utför begränsade anfall mot en fiende som i regel är överlägsen i antal eller teknik. Det skiljer sig från så kallade storkrig, genom att åtminstone en krigande part inte är en reguljär armé; många krig utspelas emellertid med inslag av båda dessa metoder av krigföring. Ett gerillakrig brukar vidare definieras i termer av subversivitet, och kännetecknas av att kriget saknar front. Gerillor har ett naturligt samband med revolutionära.

Om jag säger så här vad gatan och andra aktörer säger. Så låter det så här 😂😂😂😂🤣🤣😂😂. Ingen är förvånad och ingen bryr sig. Det har hänt så mycket med HA där dom inte står upp för sig själva så ingen är tagen på sängen.

Och vissa individer är beredda att backaupp dessa personer ,varför vet bara dom.

Dom mest inblandade och dom mest hotade från 435 tror jag bygger allianser med HA hatare eller fiender.

Det är deras ända lösning och chans. Ok tro mig gott om dom finns det I Gbg och hrla landet.

Vem vet dom kanske dyker upp i en Satudara mc väst eller något annat nätverk som prisar på HA. Ni fattar vad jag menar.
Senast redigerad av vanto 2018-11-09 kl. 12:38.
Citera
2018-11-09, 12:30
Medlem
Bucons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vanto
Jag är så trött på all jävla snyftande och röv slickade på HA hi HA dit. HA är och förblir bortgjords av 435 tills hämnden är kommen. 435 leder stort och behöver inte visa eller bevisa något. Det är HA som har allt och bevisa det är HA som ligger under och har blivit pissade på.

Spelar ingen roll om dom lyckas hämnas på en person, 435 har fortfarande skjutit ner HA medlemmar och inte bara en utan flera st som si så där 3-4 st.
I antal i skadade leder fortfarande 435 nätverket.

Att folk här påstår att någon gömmer sig det kan inte jag påstå vet vart dom håller hus och vart dom rör sig. Och det vet HA med om ni inte visste det. Så undra vf inget görs eller jag dom en plan. Kanske kanske inte.

435 medlemmar har vissa allierade som kommer understå dom med material till sina behov. Att ni tro att HA inte har fiender i stan eller i GBG så typ ni fel. Det är så allianser byggs upp det är så sommarbete tillkommer.

Finns flera aktörer som har pissst på HA och som skiter i HA där HA inte vågar att röra dessa och inte ens mågar att kröka ett hårstrå på dom. Vem vet 435 anhängare eller vissa av dom självmant bestämmer att alliera sig med dom i utbyte av vålds kapital.

Och den som säger att detta inte kommer Aller kan hända har ingenting i tråden att göra. Tro ni att folk lägger dig platt för HA.
Nej nej vissa falanger, mc gäng och lojala nätverk pissar på dom i dag, imorgon och i övermorgon.

Detta är ett spel taktiskt och metodiskt från HA från 435 från vänner och från fiender. HA är inte älskat av alla precis som andra nätverk inte är älskade av alla.

Attt plocka bort sin Instagram eller Facebook är ingen feghet det är taktik.
Att hålla sig borta osynlig till vissa eller ett antal personer är inte feghet.

För att föra ett krig i dess miljö så finns det något som heter gerillakrigsförnig/ gerilla krig. Man kommer och slår till när man har en plan och ett mål och sen försvinner man in i det blå. Man taktiskt slår ut personer eller mål som är viktiga för fienden. Man kan även invänta fienden när den ska attackera så att man gör en mot attack för att radera hotet och sen där efter gå till attack på hård offensiv.

Fakta:
Gerillakrigföring är en metod för krigföring som innebär att små grupper utför begränsade anfall mot en fiende som i regel är överlägsen i antal eller teknik. Det skiljer sig från så kallade storkrig, genom att åtminstone en krigande part inte är en reguljär armé; många krig utspelas emellertid med inslag av båda dessa metoder av krigföring. Ett gerillakrig brukar vidare definieras i termer av subversivitet, och kännetecknas av att kriget saknar front. Gerillor har ett naturligt samband med revolutionära.

Om jag säger så här vad gatan och andra aktörer säger. Så låter deg så här 😂😂😂😂🤣🤣😂😂. Ingen är förvånad och ingen bryr sig. Det har hänt så mycket med HA där dom inte står upp för sig själva så ingen är tagen på sängen.

Och vissa individer är beredda att backaupp dessa personer ,till varför vet bara dom. Dom mest inblandade och dom mest hotade från 435 tror jag bygger allianser med HA hatare eller fiender.

Det är deras ända lösning och chans. Ok tro mig gott om dom finns det. I Gbg och hrla landet.

Vem vet dom kanske dyker upp i en Satudara mc väst. Ni fattar vad jag menar.

Kontentan blir således att postnummerkillarna inte synts till för att de ligger i bakhåll med raketgevär?
Citera
2018-11-09, 12:48
Medlem
Ang att Det är tomt på poliser i Mölnlycke och Landvetter är helt fel. Så mycket poliser har det inte förr. Både målade och civila. Har sett att det står civilbilar utan för vissa adresser som kan vara av intresse med
Citera
2018-11-09, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Restad0122
Vi får väll se hur många internationell HA som dyker upp. Tror inte ens attdet blir en nationell fråga utan det får nog Göteborg lösa bäst de kan. Är inte så övertygad om att HA är så starka som ryktet säger

Andra HA-länder skiter väl i Sverige om dom inte ska dit och dricka öl och köra runs?

Lägg ner den här tråden nu. HA åkte på däng, dom får slicka såren och fortsätta sina svarta skumraskaffärer eller vad dom nu pysslar med som verkar störa folk så mycket.

Dom är ingen jävla maffia. Ett gäng tuffa killar som gillar att åka motorcykel.
Citera
2018-11-09, 12:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dasspojken
Lyssna inte på vanto han snqckar om kopplingar till bandidos osv han har noll koll. Finns en anledning till att pojkarna i det här gänget nu har gått under jorden rädda små jävlar inte så tuffa nu längre när de insett vilka de faktiskt sköt. Vanto är en tönt som hejar på ett gäng som folk hejar på fotbollslag fast han inte har någon koppling alls till något utav gängen eller känner någon. Flashbacktroll.

Varför tolkar du det som om jag lyssnar till honom? Jag skrev inte direkt för det han skrev, utan mer åt motsatt håll.

HA fick stryk mot muslimerna i Danmark.

Eller hur är det du menar? Det är inte så att jag håller på något gäng, men dessa HA kan bara ställa till det för andra MC gäng. Kom ihåg att till och med Bandidos töntarna fick stryk mot Backa-gänget för snart 10 år sedan

Att 4 3 5 gänget är små mobbade töntar stämmer väl säkert, men det roliga är att dessa MC töntar existerar än idag

Hur tror du dom överlever egentligen? dom hotar som vanligt företagare och pizzabagare. Och andra människor som äger en diverse lokaler.
Citera
2018-11-09, 13:01
Medlem
killerboots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Andra HA-länder skiter väl i Sverige om dom inte ska dit och dricka öl och köra runs?

Lägg ner den här tråden nu. HA åkte på däng, dom får slicka såren och fortsätta sina svarta skumraskaffärer eller vad dom nu pysslar med som verkar störa folk så mycket.

Dom är ingen jävla maffia. Ett gäng tuffa killar som gillar att åka motorcykel.

Full koll haha
Citera
2018-11-09, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuttnaIFrid
Varför tolkar du det som om jag lyssnar till honom? Jag skrev inte direkt för det han skrev, utan mer åt motsatt håll.

HA fick stryk mot muslimerna i Danmark.

Eller hur är det du menar? Det är inte så att jag håller på något gäng, men dessa HA kan bara ställa till det för andra MC gäng. Kom ihåg att till och med Bandidos töntarna fick stryk mot Backa-gänget för snart 10 år sedan

Att 4 3 5 gänget är små mobbade töntar stämmer väl säkert, men det roliga är att dessa MC töntar existerar än idag

Hur tror du dom överlever egentligen? dom hotar som vanligt företagare och pizzabagare. Och andra människor som äger en diverse lokaler.
Hehehe han värkar vara otroligt nojig för att HA åkt på stryk.

Bmc och backa gänget hade ett krig där båda sidor blev måltavlor och skadade. Det sköts på varandra sprängde bilar och brände ner fastigheter och dylikt. Så kan inte säga att Bmc fick stryk.

Sen hur slutade det hela den backa ligan blev utrotade av flera allierade aktörer som samarbetade tillslut.
Citera
2018-11-09, 13:29
Medlem
Det var väl ett jävla tugg om att HA har fått pisk! BB är inte HA.

Att det befann sig några HA på plats hade nog inte 435 en jävla aning om. Så det är inte som att ett gäng flummade wannabees har klivit in på HA territorium och viftat med vapen. Så sluta blanda ihop saker och ting, räcker väl med att vänstermedia gör det.

Och om HA beslutar sig för att ta hämnd på grabbarna, på grund av dom gäster som befann sig där lär väl framtiden visa.
Citera
2018-11-09, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voltage
Det var väl ett jävla tugg om att HA har fått pisk! BB är inte HA.

Att det befann sig några HA på plats hade nog inte 435 en jävla aning om. Så det är inte som att ett gäng flummade wannabees har klivit in på HA territorium och viftat med vapen. Så sluta blanda ihop saker och ting, räcker väl med att vänstermedia gör det.

Och om HA beslutar sig för att ta hämnd på grabbarna, på grund av dom gäster som befann sig där lär väl framtiden visa.

Tro du har missat något.

HA blev nerskjutna
HA blev skottskadade
HA hamnade på sjukhus
HA åkte där ifrån med ambulans
HA fick skotthål i västen
HA blev attackerade
HA blev pissade på
HA blödde
HA blev förnedrade
HA skäms

Hells angels åkte på däng tillsammans ned BB och gäster.

Jo Ett gäng flummande svenne tonåringar gav sig på Hells angels och skickade dom akut till sjukhus. Om du inte vill fatta det behöver du hjälp.
Citera
2018-11-09, 13:48
Medlem
Pettan23s avatar
En beerboys gubbe blev precis stannad av polisen på rv40
Senast redigerad av Pettan23 2018-11-09 kl. 13:51.
Citera
2018-11-09, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Restad0122
En relevant tanke, hur tolkar de stora gängen tex Bandidos att HA blir avklädda av ett kompisgäng som 435. Öppnar det för invandrargängen som kan ta över Sverige?

Alla kan bli avklädda och det händer titt som tätt. Det är frågan hur man väljer att hantera saken.
Problemet är att organiserade gäng resonera inte som gettogäng. Det finns en anledning till att MC gäng har överlevt i över 20 år här i Sverige. HA och Bandidos har lagar och regler att följa medans övriga gäng kommer och går hela tiden eftersom dom har ingen struktur.

HA och Bandidos kommer inte ge sig på varandra på grund av vad dom gör kommer ev påverka övriga MC världen och det är ingen av dom som vill. Dom vill verka ostört.

I övriga gäng så är det konstant hämnd hela tiden för att inte tappa ansiktet. Det dör folk hela tiden och det är på grund av knark där det är för stora pengar i.

Problemet är att gettogäng har ingen respekt för någon som inte visar muskler ibland. Det är därför dessa dör hela tiden. Inte många som blir gamla.

Problemet är att HA måste visa musklerna ibland även om dom inte vill annars kommer dom bli överkörda när dom kommer med sina västar.

Vi ser här i tråden så har gettosvansen vänner i tråden som skrattar åt HA som inte försvarade sin prospect och hans vän som fick stryk av 15 gettokids. Det visar ju 2 saker att söker man sig till HA så kan man inte räkna med beskydd och därmed få svårare att rekrytera folk samt att rör man deras supporters så blir det inga konsekvenser. Det har stor betydelse för dessa kids för att visa HA är ingenting att ha respekt för eftersom dom ser prospect och fullvärdig medlem som samma sak. HA i sin tur skiter i sådana grejor, en prospect är deras slav. Dom tar kanske upp det på sina möten där dom diskutera om dom ska vidare med eller inte. Vad gettokidsen inte fattar är att HA gör inget om inte det har fått okej ifrån högre ort. Medans gettogängen vill ha snabba ryck och agera utan att tänka. Det beror på hur mycket skada dom tror det har gjort HA, en skillnad hade vart om det vore en fullvärdig medlem då måste dom agera. Agera inte HA om en fullvärdig medlem råka ut för ett känt gäng eller klan då kan dom likaväl sluta som gäng. HA i krig är också lätta offer, då dom skyltar för mycket.

Jag tycker personligen att HA skulle ställt upp för sin supporters men det kan dom gjort vi vet inte om HA har fått ursäkt bakom kulisserna.

Invandrargängen har redan tagit över Sverige, skulle säga 90% är invandrare även om man räkna med MC gängen. Det finns för få kriminella etnisk svenskar, det är också väldigt svårt att rekrytera etnisk svenskar.

Bandidos gör inget annat än rekrytera invandrare men dom har en hel del svenskar i deras led också. HA försöker hålla det hyffsat svenskt men dom har en liten del invandrare där också så länge det är vitt, fast alla har inte varit helt vita. Övriga gäng så är det in princip bara invandrare. Klart det finns en och annan svensk som har vuxit upp med dessa som ingår i dessa gäng. 435 är ett ovanligt inslag där majoriteten verkar vara svenskar men det är frågan är hur kriminella man ska tolka dom. Jag tror inte dom håller samma nivå som övriga gettogäng. Dom är säkert lika aggressiva men faller på resurser. Tror inte dom tjänar lika mycket så att dom kan köpa in lika mycket vapen att försvara sig med. Jag tror tidningar har gjort dom större än vad dom är och dom lever lite på sin egen hype. Nu har dom bra läge att växa som gäng men frågan är vad dom vill och vad deras resurser.

Jag tror att HA kommer få problem framöver och bli utmanad flera ggr tills dom måste agera. Det har gått för lång tid och ibland måste man synas så folk ska veta sin plats.
Citera
2018-11-09, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanto
Tro du har missat något.

HA blev nerskjutna
HA blev skottskadade
HA hamnade på sjukhus
HA åkte där ifrån med ambulans
HA fick skotthål i västen
HA blev attackerade
HA blev pissade på
HA blödde
HA blev förnedrade
HA skäms

Hells angels åkte på däng tillsammans ned BB och gäster.

Jo Ett gäng flummande svenne tonåringar gav sig på Hells angels och skickade dom akut till sjukhus. Om du inte vill fatta det behöver du hjälp.
Att Ha råkade befinna sig på platsen var ju inget 435 visste om ens Hade dom klivit in på WRC på kvällen där festen var, hade dom attackerat HA. Det var inte HA som var deras mål, utan BB.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in