Citat:
Ursprungligen postat av
RonnyKålman
Allt det där du nu skrev är rena spekulationer och vad du "tror".
Har du varit eller är nära dessa människor kanske? VET du hur det ligger till eller försöker du bara säga nåt baserat på hur du tänker att det KAN vara?
Vet du vad, jag släpper det. Jag har absolut ingen nytta att dividera med dig. Du får väl tycka att HA är tyngst och mäktigast om du vill, i din lilla bubbla. Skiter jag fullständigt i.... ha det
Sant, just den här biten är rena spekulationer, har haft första hand uppgifter en gång i tiden under OG kriget. I denna tråd spekulera jag bara vad jag tror och hur jag själv skulle betett mig om jag vore kriminell, vilket jag inte är. Trodde det framgick tydligt, så jag vill bara förtydliga att detta är ingen sanning.
Sen är det lite kul att du tro att jag är fanboy till HA när jag har skrivet att jag aldrig skulle vilja supporta dom, haha. För min del så får dom gärna dö allihopa. Även om jag har umgåtts med olika kriminella så ogillar jag dom starkt.
Vad som stör mig i alla dessa olika grupperingar är att alla snacka om sin egen hype, vilken beskydd dom har, hur många dom känner osv. Nu har HA/BB blivit synad av vad jag fatta ett kompis gäng som är lite aggressiva och säljer knark i liten omfattning. Det bör inte vara ett problem utan det kan dom fixa lokalt men jag har ingen aning om hur dom tänker med tanke på att dom utåt sätt inte försvara sin egen supporter.
Jag kan ju garantera att övriga gäng, övervakar vad som händer. HA kommer bli så överkörda och folk kommer skratta åt dom om dom inte sätter hårt mot hårt, bland övriga gäng.