2018-11-09, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blackwolf38
Vilken är din källa?

Kan konstatera att i inlägger högre upp nämns ett namn som stämmer jag vet namn, person och kopplingarna mellan dem som sökte vård i Skaraborg...

Så mycket mer får ni inte fram hos någon just man har slutat koka grytorna helt enkelt...

Seriöst ni som verkligen vet hajar ju allt o borde inte ens palla sen när är vi alla gamla... inom avdelningarna finns de betydligt mer full patchar i säg 25-35 men hahaha ute i orten kanske man skulle klassas som gammal gubbe då, de låter ja va osagt

Snöa inte in er o popa popcorn detta tas på möten torsdagar på WRC där för övrigt en helsvensk kille utan färger plev skjuten 1 benet o inte hängis eller nått utan snarare med som ”vän till klubben” synd
Citera
2018-11-09, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bennybrandslang
Såja!!!!

Nu är vi på gång! Om vi får rett ut det här så har ungdomar i Landvetter och Mölnlycke större chans att leva ett normalt liv utan R*dengrens anabola/knark och S'mons skitungetendenser från farsan samt Daodaj's somalievåld!!!

Tack alla ovan! Fortsätt!!! Jag skall bidraga allt jag kan.

Chr R*dengrens "kompis" R*bert är intressant för fallet,!!

R*udengrens är från Landvetter hela familjen,

Hahahahaha detta kan vara de dummaste jag läst R*dengrenarna har abbsolut inget med 435 att göra över huvetaget tycker du ska köra upp din brandslang i röven och spola ut all skitsnack och ta reda på fakta innnan du börjar att droppa namn som du inte vet är
Med där till 100%
Citera
2018-11-09, 00:35
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunalunaluna
Måste bara påpeka att en blogg är inte en sk. Tillförlitlig källa

I know, men som är baserad på Megas egna berättelse.

Anledningen till att jag hänvisade till den källan är för att vissa här skriker lungorna ur sig KÄLLKRITIK så fort man säger något som inte passar deras lilla verklighet.

Själv behöver jag ingen källa på nätet då jag vet hur saker och ting ligger till i verkligheten, men som gemene man inte kanske känner till pga logiska skäl..
Citera
2018-11-09, 00:38
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Fortfarande dessa lever på sin egen hype och att HA behövde tillstånd visar att HA underlägsenhet. I början som nytt gäng så kanske man behöver hjälp av andra gäng för att etablera sig och skapa kontakter. Det som sker här dock behöver inte alltid vara sanning. Utan det som sker kan också bara politisk då HA behövde hjälp att etablera sig på Balkan. Albanligan kanske var deras väg in.
Albanligan här behöver inte tillhöra albanska maffian även om hela jävla landet styrs av maffian.

Att man som kriminell måste gå runt och vara rädd och be andra om tillstånd är pinsamt.
Däremot är knarkindustrin farlig bransch då det handlar om mycket pengar, vilket gör att alla vill in där. Det har kommit och gått massvis med gäng genom åren, många har dött för att spela på den nivån.

Allt det där du nu skrev är rena spekulationer och vad du "tror".

Har du varit eller är nära dessa människor kanske? VET du hur det ligger till eller försöker du bara säga nåt baserat på hur du tänker att det KAN vara?

Vet du vad, jag släpper det. Jag har absolut ingen nytta att dividera med dig. Du får väl tycka att HA är tyngst och mäktigast om du vill, i din lilla bubbla. Skiter jag fullständigt i.... ha det
Citera
2018-11-09, 05:47
Medlem
WatchDoges avatar
"En man i 20-årsåldern sköts på öppen gata på Hisingen i Göteborg under natten till fredagen.

Polisen larmades till platsen vid 01-tiden efter att flera uppfattat skott och hört en bil lämna platsen.

Ingen har sett någonting så det finns inga vittnen i nuläget, säger Johan Ljung, vakthavande befäl vid polisen region Väst.
Mannen fördes till sjukhus med en skottskada i axeln och ska enligt uppgift till polisen vara allvarligt men inte livshotande skadad.

Polisen har inlett en utredning om försök till mord."

Hämndaktion?

https://www.corren.se/nyheter/ung-ma...om5551802.aspx
Citera
2018-11-09, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Albanerna kanske inte lika stora till antalet som ali-khan, iaf innersta kretsen. Men de är BRA mycket tyngre.
Alla yngre grabbar (albaner och andra) lyssnar på dem. Och nu snackar vi lokalt.
Du glömmer hela sverige och hur stora de är, inte minst i skåne.
Albanerna är faktiskt mäktigast i sverige, norden och en av de mäktigaste i europa. De är en stor spelare i världen dessutom. I italien och i usa.

Hatar att hänvisa till källor på nätet men här kan du läsa lite om hur albanernas ställning är/var mot HA:

http://blog.zaramis.se/2013/04/16/naserligan/

"Naserligan omnämns också i boken om Micke ”Mega” Johannessen, avhoppare från Hells Angels. Det framställs som om Hells Angels behövde klartecken från Naserligan för att ge sig in i narkotikabranschen i Göteborg. Så småningom blev också Naserligan den viktigaste leverantören av amfetamin till Hells Angels. Även i denna bok framstår Naserligan som lite tyngre gangsters än andra. Till och med tyngre än Hells Angels."

Sen ska man inte glömma att tex Naser och de andra veteranerna är bara en liten del av albanska maffian som kontrollerar majoriteten av herointillförseln i europa.
En mycket tyngre snubbe, en av deras högsta boss, heter Naser Kelmendi. Googla på honom så förstår du. Han var på CIAs svarta lista ett bra tag, inte säker på om faller är så nu.

Tack för intressant inlägg. Man blir glad man röstat på SD i många år nu, sånt slödder Sverige släppt in. Katastrof.

Jag hoppas genuint HA eller någon lierad ser till att de mångkulturella pundarna som angrepp BB får ett hårt straff. Gärna inkluderande tortyr.
Citera
2018-11-09, 10:06
Medlem
Citat:
Allt det där du nu skrev är rena spekulationer och vad du "tror".

Har du varit eller är nära dessa människor kanske? VET du hur det ligger till eller försöker du bara säga nåt baserat på hur du tänker att det KAN vara?

Vet du vad, jag släpper det. Jag har absolut ingen nytta att dividera med dig. Du får väl tycka att HA är tyngst och mäktigast om du vill, i din lilla bubbla. Skiter jag fullständigt i.... ha det

Sant, just den här biten är rena spekulationer, har haft första hand uppgifter en gång i tiden under OG kriget. I denna tråd spekulera jag bara vad jag tror och hur jag själv skulle betett mig om jag vore kriminell, vilket jag inte är. Trodde det framgick tydligt, så jag vill bara förtydliga att detta är ingen sanning.

Sen är det lite kul att du tro att jag är fanboy till HA när jag har skrivet att jag aldrig skulle vilja supporta dom, haha. För min del så får dom gärna dö allihopa. Även om jag har umgåtts med olika kriminella så ogillar jag dom starkt.

Vad som stör mig i alla dessa olika grupperingar är att alla snacka om sin egen hype, vilken beskydd dom har, hur många dom känner osv. Nu har HA/BB blivit synad av vad jag fatta ett kompis gäng som är lite aggressiva och säljer knark i liten omfattning. Det bör inte vara ett problem utan det kan dom fixa lokalt men jag har ingen aning om hur dom tänker med tanke på att dom utåt sätt inte försvara sin egen supporter.
Jag kan ju garantera att övriga gäng, övervakar vad som händer. HA kommer bli så överkörda och folk kommer skratta åt dom om dom inte sätter hårt mot hårt, bland övriga gäng.
Citera
2018-11-09, 10:11
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudel-Stuka-Ace
Tack för intressant inlägg. Man blir glad man röstat på SD i många år nu, sånt slödder Sverige släppt in. Katastrof.

Jag hoppas genuint HA eller någon lierad ser till att de mångkulturella pundarna som angrepp BB får ett hårt straff. Gärna inkluderande tortyr.

Vad är grejen med att så många inbillar sig att HA är typ Svanenmärkta hellyllekriminella på flashback???
Citera
2018-11-09, 10:39
Medlem
Jubberos avatar
Eftersom tråden blivit lite som ett regionmästerskap i gissningar/teorier, så bidrar jag med följande. Kan tänka mig att spela en tusing på min gissning också tror jag.

Narkotikahandeln som "siffergänget" stått för kommer till en början att vara halvdöd tills den åter tas upp av andra ansikten än de nu aktuella. Anledningen är att dessa lirare kommer att inta en närmast osynlig profil kommande månader. Till viss del med polisens hjälp.

När det blivit 2019 och vintern lider mot sitt slut och de första vårblommorna kikar upp samt att eventuella isar släppt sitt grepp om vattendragen, kommer en eller två av siffrorna att spårlöst suddas ut från griffeltavlan.
Försvinnandet blir med tiden införlivat i gällande statistik kring saknade och kommer så att förbli.

Sorgligt för närstående, men troligen något dom redan nu fruktar ska hända.

Jag vill inte höja HA till skyarna på något sätt egentligen, men det där med att ha tålamod och att invänta rätt tidpunkt och dessutom ha en hållbar plan.....är något dom ju visat prov på under åren.
Med lysande resultat, sett ur HAs vinkel.
Citera
2018-11-09, 10:41
Medlem
415brushans avatar
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...enhet-i-orebro

Nu är detta i Örebro, kanske inte alls har nåt med ämnet att göra. Men att 2st hittades mördade utan att gm hittats eller nåt säger att det är 2st rena avrättningar.

Tänker, hur många öppna konflikter i området känner vi till där? Inte många enligt mig, men har inte rödvita en klubb i närheten?

...ja nu spekulerar jag bara. Kanske några av 435orna gömde sig där?
Citera
2018-11-09, 10:50
Medlem
kungarolfs avatar
Citat:
Albanerna kanske inte lika stora till antalet som ali-khan, iaf innersta kretsen. Men de är BRA mycket tyngre.
Alla yngre grabbar (albaner och andra) lyssnar på dem. Och nu snackar vi lokalt.
Du glömmer hela sverige och hur stora de är, inte minst i skåne.
Albanerna är faktiskt mäktigast i sverige, norden och en av de mäktigaste i europa. De är en stor spelare i världen dessutom. I italien och i usa.

Hatar att hänvisa till källor på nätet men här kan du läsa lite om hur albanernas ställning är/var mot HA:

http://blog.zaramis.se/2013/04/16/naserligan/

"Naserligan omnämns också i boken om Micke ”Mega” Johannessen, avhoppare från Hells Angels. Det framställs som om Hells Angels behövde klartecken från Naserligan för att ge sig in i narkotikabranschen i Göteborg. Så småningom blev också Naserligan den viktigaste leverantören av amfetamin till Hells Angels. Även i denna bok framstår Naserligan som lite tyngre gangsters än andra. Till och med tyngre än Hells Angels."

Sen ska man inte glömma att tex Naser och de andra veteranerna är bara en liten del av albanska maffian som kontrollerar majoriteten av herointillförseln i europa.
En mycket tyngre snubbe, en av deras högsta boss, heter Naser Kelmendi. Googla på honom så förstår du. Han var på CIAs svarta lista ett bra tag, inte säker på om faller är så nu.

Hells Angels våldskapital består ju inte bara av fullvärdiga medlemar i medelåldern, det finns ju undergrupperingar med högt våldskapital som utgör HAs "muskler". I Danmark finns AKK81, som är en undergruppering till HA, med långt över 250 medlemmar(bara i Danmark). Dessa har varit i öppna krig med de största invandrargrupperingarna i Danmark, AK81 har klarat av det där borta, och då ska man ha klart för sig att gängmiljön i Danmark är betydligt hårdare än i Sverige.

HA är utan tvekan nordens största kriminella organisation, det vet alla. Vill de verkligen gå in i fullskaligt krig så finns det inga som kan göra något. HA har obegränsade resurser, frågan är bara om de tycker det är värt att använde dem med tanke på all polisuppmärksamhet det skulle dra till sig, HA vill jobba i det tysta, de behöver inte hävda sig. De har dessutom kontakter över hela Europa, med andra grupperingar.

Hade det varit internationella HA organisationen överlevnad som stod på spel, så hade du sett ett raseri och våld du aldrig skådat tidigare inom svensk eller nordisk kriminalhistoria.

.
Senast redigerad av kungarolf 2018-11-09 kl. 10:55.
Citera
2018-11-09, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bennybrandslang
Bra inlägg. Nu börja vi närma oss sanningen till skillnad från alla höns som skriver vad Ha vill och vad alla "gäng" vill. Den här tråden liknar familjeliv där man helt utan fakta fabulerar om allt och alla utanför själva HÄNDELSEN!!!

435 är ingen fast konstellation era höns! Det är löst hängande ungar, antal 4-10 beroende vilken dag du frågar.

"Ha kommer att" Ha skall inte" "1000 HA på väg" "Knarkhandel hit och dit"

Att det krävs så lite som några skott för att alla skitungar skall börja diskutera allt dom läst i andra trådar på forumet.

Har någon med frisk hjärna tänkt tanken att HA kanske inte ens bryr sig att detdriva detta ärende på samma sätt som ni smårunkande wannabes vill?
Det som är intressant är som någon skrev i tråden, 435 skall inte ens ha tanken att anfalla HA. Nu har det hänt!
Beror det på att respekten för HA har falna och de ses som svaga bland invandrargängen ?
Vilka reflektioner gör de stora gängen som Bandidos över detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in