Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-08, 22:19
  #13
Medlem
Han kunde ha sagt mycket mer (o tex orsakerna) men han måste hålla tyst om han vill behålla jobbet.
Citera
2018-11-08, 23:20
  #14
Medlem
CommieHunter1s avatar
Berusning bidrar givetvis till sämre omdöme och att man utsätter sig för olika risker.
Man får tacka för polisens geniala råd, likt de angående armbindlar som skulle hålla borta hormonstinna skäggbarn. Likt förbannat våldtas på löpande band helnyktra kvinnor, och den gemensamma nämnaren brukar vara 'Asylbewerber'.
Den tyska polisen får börja gräva i den änden. Får, eller kanske inte får.
Citera
2018-11-08, 23:28
  #15
Medlem
HipToBeSquares avatar
Är inte där ett mönsterfall av citatet "People willing to trade their freedom for temporary security deserve neither and will lose both".
Citera
2018-11-09, 00:12
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Är inte där ett mönsterfall av citatet "People willing to trade their freedom for temporary security deserve neither and will lose both".

Vem står bakom detta insiktsfulla citat?
Citera
2018-11-09, 00:18
  #17
Medlem
MrKleins avatar
Detta är ju sant, självklart är det upp till kvinnorna att se till att vara så lite sårbara som möjligt. Vad dillar ni andra om egentligen?

Era döttrar får vara ute hur länge hon vill med vem som helst förstår jag, eftersom alla borde ju veta att man måste följa lagen?

Jag ska börja tillämpa det tankesättet överallt, ska gå och låsa upp ytterdörren nu direkt för vad fan, tjuvar fattar väl att det är olagligt att göra inbrott. Bilbälte ska jag också sluta med för alla andra i trafiken vet att man inte ska krocka.

Vill du undvika en tråkig situation så ger du fan i att hamna i den till att börja med. Är det oundvikligt så hamnar du i situationen så väl förberedd som möjligt. Därför har vi lås, larm, hjälm, polis och allt annat ni kan tänka er.

Jävla fån alltså. Är mäkta trött på kvinnor som tror att dom kan bete sig hur som helst eftersom det är ju olagligt att utsätta dom för brott.

Kvinnor som beter sig illa och förstår varför dom blivit våldtagna förstår och respekterar jag. Dom kommer ju inte fortsätta lägga ut nakenbilder på instagram, be om dickpics och suga av randoms på krogen som dagens feminister gör i någon kamp mot diskriminering. Sedan springer dom till polisen och anmäler dom hemska männen.
Citera
2018-11-09, 00:37
  #18
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
och sen då, när inte det hjälper.

1. Sluta dricka alkohol.
2. Inte röra sig på vissa platser nattetid.
3. Inte röra sig på offentliga platser utan manlig eskort.
4. Klä sig i heltäckande plagg.
Citera
2018-11-09, 00:45
  #19
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dubbelbottnad
Vem står bakom detta insiktsfulla citat?

Jag tror det är en omformning av ett citat från Benjamin Franklin. Jag föredrar dock varianten i tråden, då Franklins citat endast säger att de inte förtjänar något av dem, istället för att konstatera att de inte heller kommer att erhålla frihet och trygghet (vilket jag tycker är den verkliga insikten utifrån erfarenhet).
Citera
2018-11-09, 00:47
  #20
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
och sen då, när inte det hjälper.

Jadjävlar!
Kul kommentar men ack så djävla rätt.

Och sen då?
Citera
2018-11-09, 00:52
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Jag tror det är en omformning av ett citat från Benjamin Franklin. Jag föredrar dock varianten i tråden, då Franklins citat endast säger att de inte förtjänar något av dem, istället för att konstatera att de inte heller kommer att erhålla frihet och trygghet (vilket jag tycker är den verkliga insikten utifrån erfarenhet).

Så kvinnor kommer få mer frihet och trygghet av att inte riskminimera? De ska supa sig fulla och festa med åtta afghaner på ett HVB-hem. Då är man så säker och trygg som man kan vara?
Citera
2018-11-09, 00:54
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlwaysAllIn
Jadjävlar!
Kul kommentar men ack så djävla rätt.

Och sen då?

Konservativa kvinnor i hijab är inte de som gruppvåldtas. För de har ett lågriskbeteende.

Däremot är det ofta svenska onyktra kvinnor på någon fest som blir gruppvåldtagna. För de har ett högriskbeteende.
Citera
2018-11-09, 00:56
  #23
Medlem
Magnet83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrKlein
Detta är ju sant, självklart är det upp till kvinnorna att se till att vara så lite sårbara som möjligt. Vad dillar ni andra om egentligen?

Era döttrar får vara ute hur länge hon vill med vem som helst förstår jag, eftersom alla borde ju veta att man måste följa lagen?

Jag ska börja tillämpa det tankesättet överallt, ska gå och låsa upp ytterdörren nu direkt för vad fan, tjuvar fattar väl att det är olagligt att göra inbrott. Bilbälte ska jag också sluta med för alla andra i trafiken vet att man inte ska krocka.

Vill du undvika en tråkig situation så ger du fan i att hamna i den till att börja med. Är det oundvikligt så hamnar du i situationen så väl förberedd som möjligt. Därför har vi lås, larm, hjälm, polis och allt annat ni kan tänka er.

Jävla fån alltså. Är mäkta trött på kvinnor som tror att dom kan bete sig hur som helst eftersom det är ju olagligt att utsätta dom för brott.

Kvinnor som beter sig illa och förstår varför dom blivit våldtagna förstår och respekterar jag. Dom kommer ju inte fortsätta lägga ut nakenbilder på instagram, be om dickpics och suga av randoms på krogen som dagens feminister gör i någon kamp mot diskriminering. Sedan springer dom till polisen och anmäler dom hemska männen.
Så sant, i denna förvridna kultur är det kutymt att skylla på allt utom offrets olämpliga beteende när det specifikt rör sig om kvinnor och sexualbrott. Elefanten i rummet är inte att orcher och laktritstroll uppehåller sig på tyskt (eller svenskt, franskt, brittiskt etc.) territorium och beter sig som man kan förvänta sig, utan att den absoluta merparten av sexualbrotten uppstått som en direkt följd av kvinnornas eget dumdristiga och riskfyllda beteende. Hur ofta kan man inte läsa att upptakten till den påstådda våldtäkten var att kvinnan befann sig i gärningsmannens/gärningsmännens hem, då kan man ju fråga sig hur fan hon hamnade där till att börja med? Nog nu med denna kvinnodyrkan och det feministiska urskuldandet, det går hand i hand med massinvandring och mångkultur. Ett utmärkt inlägg, relaterat till ämnet, som användaren infidel skrev för några år sedan:
Citat:
Ursprungligen postat av infidel
Alltså jag kan inte kommunicera något vettigt till dig för jag har redan skrivit allt du behöver veta i mitt tidigare inlägg. Du verkar delvis ha förstått vad jag skrivit av döma av dina senare inlägg. Du har en romatisk bild av kvinnor som antyder en viss bristande erfarenhet av hur de faktiskt fungerar. Kollar man under huven på en svensk kvinna så ser det inte så snyggt ut.

Jag föreslår att du börjar studera svenska kvinnor och blattar, du kommer att upptäcka att svenska kvinnor är enormt bortskämda och blattar har en genetiskt betingad sexdrift som är enorm. Det är som upplagt för en våldtäktsvåg när bortskämda svenneprinsessor med en "jag har rätt att gå var jag jag vill, knulla vem jag vill och klä mig hur jag vill sådeså" attityd möter kaosblattar med permanent erektion.
Det räcker att en svenneprinsessa av hundra knullar en blatte för att blattarna ska tro att alla svenska tjejer vill knulla blattar, och det är betydligt fler än en av hundra som knullar blattar eller har blandbarn.


Vi kan inte korrigera blattarnas gener men vi kan korrigera bortskämda svenska prinsessors omvärldsattityd, och de som är bäst placerade för att göra detta är just svenska kvinnor som inte är prinsessor, fast de är väldigt sällsynta. Om du vill hjälpa till så kan du sluta visa sympati för våldtagna svenneprinsessor, visar du sympati så fortsätter svenneprinsessan bara med sitt självdestruktiva beteende för det som hände var ju inte hennes fel på något sätt. Hon kommer att fortsätta bräka alla lika alla olika, det är individer som våldtar, vi måste ta emot folk som behöver hjälp (med utlösningen då antar jag), snälle Muhammed hjälpte mig med barnvagnen på bussen, vi måste ha bättre integration och assimilation, det handlar om värderingar och annat SD/kulturmarxistrams.

Du kan läsa inläggen från användaren "pripps3.5" för ett exempel på svenneprinsesstänkande. Hon är inte intresserad av en problemanalys och en handlingsplan, det är manligt att tänka i sådana termer, hon vill bara älta och gnälla på kvinnors vis, sedan återgår hon till att tänka och bete sig precis som tidigare.
Citera
2018-11-09, 01:29
  #24
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
https://voiceofeurope.com/2018/11/af...drink-alcohol/

Vad tycker ni om detta? Victim blaming enligt mig. På grund av massinvandringen så är det mycket våldtäkter i Tyskland (precis som i Sverige osv), och nu har en tysk polischef sagt att tyska kvinnor kan undvika att bli sårbara genom att inte dricka alkohol.

Detta är enligt folk på internet ett sätt att anpassa sig för Sharia. Men vad tycker ni? Det finns ju en del victim blamers på forumet.
Varför inte säga att våldtäkter kan förhindras om män slutar våldta? Det är endast i våldtäkter som skulden läggs på offret. Garanterat pga att de flesta som våldtas är kvinnor. Män håller varann om ryggen och eftersom de flesta män är skyldiga till någon form utav sexuellt förtryck så känner de att det är lättare att lägga skulden på kvinnan istället för på sig själva. Så genomskinligt! Äckliga jävla man-äckel! Fy FAN! Offrets fel...helt sjukt!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback