2018-11-08, 12:53
Medlem
Tryckkokarens avatar
Finns redan en jättetråd kring detta:

(FB) Anonym användare "Q" /pol/ hintar om massiv Deep State-upprensning i USA #TheStorm
Citera
2018-11-08, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Nej, det gjorde Q inte.

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1060256623439110146
OBS EJ svensk tid. 11:44 AM - 7 Nov 2018 "16timmar sedan när detta skrivs. Dvs 20:44 svensk tid? Twitter visar Pacific time"

Q post

OBS! detta visar Svensk tid.

Om ni inte tror mig, så kan jag använda Q som bevis.
https://qmap.pub/read/2453
Där checka https://archive.today/newest/https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1060256623439110146
2453 är postad 28 minuter efter 2452.
Då har det gått ca 2 timmar efter Trump's Sessions tweet.

Inte ens Q försöker säga att denne postat det innan Trump.

ca 114miljoner som har röstat. Nutida rekord för mellanårsval i USA, men % inte högt valdeltagande.

Presidentvalet 2016, där hade varken Trump eller Clinton vunnit. Om "Did Not Vote" hade varit en presidentkandidat.
If “Did Not Vote” Had Been A Candidate In The 2016 US Presidential Election, It Would Have Won By a Landslide – Brilliant Maps

Yes, Q postade 22:02 svensk tid. Jag tolkade posten fel.
Citera
2018-11-08, 13:13
Medlem
Fittahoras avatar
Igår meddelade USAs justitieminister Jeff Sessions att han har lämnat in en avskedsansökan. Enligt uppgift skedde detta efter att Donald Trump bett honom avgå. Som ställföreträdande justitieminister har Trump utsatt Matthew G. Whitaker.

Direkt efter att Jeff Sessions intog rollen som Justitieminister avsade han sig allt arbete gällande Rysslandsutredningen, som utreder huruvida Ryssland påverkat utgånget av presidentvalet 2016, på grund av jäv.

Rysslandsutredningen leds av Robert Mueller. Mueller är en korrupt individ vars uppgift är att officiellt utreda Donald Trump för att tillsammans med Ryssland ha försökt påverka utgången av valet 2016. Inofficiellt tros Mueller utreda Deep State för liknande brott. En indikation på att så är fallet är Muellers åtal som ledde till fällande dom mot Paul Manafort. Manafort var under en kort period ledare för Trumps presidentkampanj, planterad av Deep State. Trumpkampanjen avslöjade och utnyttjade det till sin fördel.

Iom att Sessions avsagt sig allt arbete gällande Rysslandsutredningen blev vice justitieminister Rod Rosenstein, en annan korrupt individ, Muellers chef. Rosensteins roll som vice justitieminister är att skydda justitiedepartementet och dess underorganisationer som FBI mot en korrupt kongress. Rosenstein skall ljuga och vägra lyda order när korrupta kongressledamöter begär ut information från justitiedepartementet. Detta är olagligt och Rosenstein är den som får ta smällen.

Indikationer tyder på att dom utredningar som pågått sedan Trump intog presidentskapet nu börjar bli färdiga för att användas för att åtala korrupta individer. När detta skall ske kommer inte Mueller och Rosensteins uppgifter att längre behövs, eftersom uppgifterna dom skall skydda då kommer att bli offentliga. Första steget i detta är att återinställa en justitieminister som ej har avsagt sig några arbetsuppgifter pga jäv.

Sessions har tidigare begärt att få beslut från Högsta domstolen huruvida jäv fortfarande finns för honom jämte Rysslandsutredningen. Högsta domstolens domslut var att jäv inte längre finns och att Sessions kan avsäga sin jäv. Detta har inte skett utan istället har Sessions valt att säga upp sig.

Sessions har utfört sin roll i denna revolution med bravur. Han är en mycket ödmjuk och omtyckt individ som jag och många med mig uppskattar. Att han nu på Trumps begäran har avgått är inte ett resultat på att han misskött sin uppgift, utan för att det ingår i planen att rensa USA och resten av världen från korruption.

Utnämningen av en ny justitieminister är startskottet att utredningarna av korrupta individer och organisationer nu kommer att övergå till åtal.
Citera
2018-11-08, 13:15
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckkokaren
Finns redan en jättetråd kring detta:

(FB) Anonym användare "Q" /pol/ hintar om massiv Deep State-upprensning i USA #TheStorm
Jag har skrivit hundratals inlägg i den tråden. Där får vi bara diskutera Q och dess budskap, allt annat är off-topic.
Citera
2018-11-08, 13:16
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edmonton
Hur hänger detta ihop med, att Trump är den största judelakaj, som nånsin har suttit i vita huset?
Kan du beskriva varför du anser det?
Citera
2018-11-08, 13:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Kan du beskriva varför du anser det?

Skojar du? Hans dotter är jude, han har flyttat ambassaden till Jerusalem och besökt Israel. Hur många gånger har Netanyahu varit i vita huset under Trump? Hur många judar finns det i hans regering?

Google "netanyahu we control america" då hittar du svar om du verkligen inte vet.

https://nordic.businessinsider.com/trump-israel-embassy-jerusalem-capital-2017-12?r=US&IR=T
Citera
2018-11-08, 13:35
Medlem
nerdnerds avatar
Kan man ens tänka sig mer paranoia än så här? Jo kanske. Hade ju även ha kunnat handla om att Hillary (m fl) egentligen är en rymdödla. Fast då var ju Diana i V mycket snyggare i så fall.

Finns det öht någon sorts evidens för alla tankar i trådstarten, förutom t ex anonyma trollinlägg från Q?
Senast redigerad av nerdnerd 2018-11-08 kl. 13:43.
Citera
2018-11-08, 13:49
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Hans dotter är jude
Det stämmer att Ivanka är konverterad jude och att hon är gift med Jared Kusshner som är jude. Båda dessa faktum är stora alarmtecken.

Jag har gjort omfattande forskningar kring Trump och hans kopplingar till judar. Trump är mycket förmögen vilket automatiskt leder till att judar kommer att lockas till dig. Trump verkar dock ha klart mindre antal judiska individer i sin närhet än andra i hans ställning.

Jag bedömer dock inte Trump efter hans dotter, utan efter hans handlingar.
Citat:
Hur många judar finns det i hans regering?
Regeringen (med regering antar att jag du menar senaten och eventuellt representanthuset) är folkvalda och ingeting Trump kan påverka. Om du menar hans stab är dom ovanligt få och inte i maktpositioner, med undantag från Kushner.

Citat:
han har flyttat ambassaden till Jerusalem och besökt Israel.
Jag har delgivit mig av en teori kring flytten av ambassaden i detta inlägg.

Citat:
Google "netanyahu we control america" då hittar du svar om du verkligen inte vet.
Googla "revolution" så förstår du att det kanske inte kommer att bestå.
Citera
2018-11-08, 13:50
Medlem
tomchis avatar
Det är ingen revolution på gång. Människan har trott sånt ska hända många gånger. Däremot pågår det ett "war on consciousness" hela tiden
Citera
2018-11-08, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
Yes, Q postade 22:02 svensk tid. Jag tolkade posten fel.
Lätt hänt
Citera
2018-11-08, 13:58
Medlem
Japhys avatar
Finns det någon trovärdig källa på alla dessa förseglade åtal, eller är det bara taget från Q?

Vad ÄR ett förseglat åtal?
När och varför öppnas ett förseglat åtal?
Varför förseglar man åtal? Då gör de ju ingen direkt nytta.
Citera
2018-11-08, 14:05
Medlem
Intressant teori, dock i mina ögon felaktig. Hela politiska scenen är enbart en väldigt stor pjäs. Det är upp till åskådarna att bli intresserade och hitta den sanna faktan. På samma sätt som att många olika filmer, spel, musik och annat är baserade på världens mytologier, om man vet vad dessa handlar om. Sedan så verkar du inte ha någon kunskap gällande symboliken som far runt dessa kretsar och vad dem egentligen handlar om och tar för givet att det är något dystert kring dessa.

Kan det vara så att en 'bad guy' har målats upp för att få allmänna folkets intresse? Tror nog det va. Annars hade det varit väldig svårt att få folks intresse då folk är självupptagna med deras lilla värld.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in