2018-11-07, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Märkligt påstående att "Team is stronger" när de just förlorat huset - men men..
Angående "ongoing investigations" ska det bli intressant att se om Mueller lägger fram något nu efter valet - eller om det är lika tunt med bevis mot Trump som framkommit hittills..

Finns en spinn som redan seglat upp som rätt populär,

Dom "lät" D vinna i huset för att sedan med FISA declas hjälp lagföra ett gäng D congressmen och sedan ta majoriteten i det tysta
Citera
2018-11-07, 09:05
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Finns en spinn som redan seglat upp som rätt populär,

Dom "lät" D vinna i huset för att sedan med FISA declas hjälp lagföra ett gäng D congressmen och sedan ta majoriteten i det tysta

Lär inte hända, det där FISA avslöjandet har det tjatats om i snart ett år, den börjar bli lika löjlig som Clintons Bengazi anklagelser
Citera
2018-11-07, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Här är några glada Trumpanhängare som är redo till att ta till vapen mot Deep State mm om "fel" kandidat vinner guvernörsvalet i Georgia.

https://www.dailydot.com/layer8/abrams-111-security-force-georgia-violence/

Säkert även det "konservativt" att göra väpnad revolution mot Staten. Lol.

Jag tänkte klämma till med något angående vänstervåldet men får nog ändra mig

Rätt klar trend i att fler grova våldsbrott i R stater och de stater med minst grova våldsbrott är...
D styrda stater.

https://www.statista.com/statistics/200445/reported-violent-crime-rate-in-the-us-states/

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_United_States_state_legislatures
Citera
2018-11-07, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Lär inte hända, det där FISA avslöjandet har det tjatats om i snart ett år, den börjar bli lika löjlig som Clintons Bengazi anklagelser

Du måste tänka positivt, det här har ju hållit oss sysselsatta i ett år ungefär och vi kan nog klämma ett ur ett år till.
Citera
2018-11-07, 09:12
Medlem
D har vunnit huset, 218 mot 192, ett par upp eller ned vare sig nu eller vid omräkning kommer göra skillnad.

tur att Q meddelat att huset inte behövs för att vinna the great purge, jag var lite orolig ett tag att det skulle deraila hela Q project.
Citera
2018-11-07, 09:25
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Du måste tänka positivt, det här har ju hållit oss sysselsatta i ett år ungefär och vi kan nog klämma ett ur ett år till.

Jag ser det hela med betydligt mer realistiska ögon, det börjar bli ganska självklart att FISA rapporten inte innehåller något som Trump kan använda till sin egna fördel, hade det funnits något sånt så hade han släppt det oavsett vad.
Citera
2018-11-07, 10:05
Medlem
Q post:

Citat:
Nov 7 2018

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1060056007316045825
The Senate was the target.
Corker + Flake removed.
How do you catch a FISH?
Mission forward.
These people are stupid.
Q

Yes, missionen fortsätter! Nu gäller det att avslöja alla korrupta element i deep state. Bl a HRC för sin inblandning i Benghazi skandalen. Det finns som sagt en anledning varför dom skanderar 'Lock her up' på varje större Trump möte/rally.
Citera
2018-11-07, 10:12
Medlem
Citat:
Jag ser det hela med betydligt mer realistiska ögon, det börjar bli ganska självklart att FISA rapporten inte innehåller något som Trump kan använda till sin egna fördel, hade det funnits något sånt så hade han släppt det oavsett vad.

Vänta nu, det stod ju i MSM att Trump fördröjde declas efter att Australien och UK hade diskret bett om att inte declassa den. Det tog jag som en indikation på att den innehöll något som två länder som inte skulle ha något att göra med den inte ville skulle komma ut.

Vad tror du?
Citera
2018-11-07, 10:17
Medlem
Q post:

Citat:
Nov 7 2018

Do you believe in coincidences?
Which (2) House members ran the investigations re: DOJ/FBI etc.?
https://judiciary.house.gov/press-release/goodlatte-gowdy-reach-agreement-with-the-department-of-justice/
Gowdy resignation.
What role did he play re: House investigations?
House Oversight and Government Reform Committee Chairman
Goodlatte resignation.
What role did he play re: House investigations?
House Judiciary Chairman
House >>> Senate
House >>> Senate
House >>> Senate
TRUST GRASSLEY
Senate Judiciary Chairman
[House of Cards]
Military planning at its finest.
Q

Korthuset håller på att rämna när declas startar. Det är bara en tidsfråga nu. Planeringen har med andra ord gått över förväntan.
Senast redigerad av Q-follower 2018-11-07 kl. 10:20.
Citera
2018-11-07, 10:21
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Vänta nu, det stod ju i MSM att Trump fördröjde declas efter att Australien och UK hade diskret bett om att inte declassa den. Det tog jag som en indikation på att den innehöll något som två länder som inte skulle ha något att göra med den inte ville skulle komma ut.

Vad tror du?

Att den troligen innehåller namn på agenter eller annat liknande som sätts i direkt fara om namn eller platser kommer ut.

Trump har inte brytt sig om sånt tidigare så varför skulle han göra det nu?
Citera
2018-11-07, 10:29
Medlem
BushwickBills avatar
Oerhört trist med kongressen men det finns ju inga andra alternativ än att kalla det en succe för varken Trump, Q eller de som läser Q. Detta ska bli intressant att följa, är ju bara 20ish dagar kvar på Qclock, vad som händer efter det har jag ingen bra gissning på, endera räknar man med en snabb wrap-up eller så blir det förlängning. Det är uppenbart att Q är stressad över att det tar tid, finns väl en tre-fyra inlägg där man kan se det lysa igenom, och jag gissar att allt inte går enligt tidsplan.

Om Qs intentioner är falska så förändrar det inte teorin om vem som är avsändaren enligt mig. Det finns bara en person som tjänar på Q och samma person flörtar hårt med Q och gör INGET för att punktera Q.
Citera
2018-11-07, 11:10
Medlem
Citat:
Att den troligen innehåller namn på agenter eller annat liknande som sätts i direkt fara om namn eller platser kommer ut.

Trump har inte brytt sig om sånt tidigare så varför skulle han göra det nu?

Ja men hela FISA var ju en operation mot Trump, om nu UK eller Australien är så pass oroliga att dom ber trump att inte declassa för att den innehåller namn på agenter eller liknande som sätts i direkt fara om namn eller platser kommer ut så är det väl för i helskotta enormt explosivt och bör/måste declassas snarast.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in