Citat:
Ursprungligen postat av
Bravegirl
Jag blir så trött... sluta använda epitet skapade på antaganden. Det är någon här som påstått detta med kniven och då är du snabb och döper vederbörande till knivmannen. Ska vi kalla SD för mördaren då tycker du? Det har ju kommit så många påståenden om honom som fortfarande är MGM!
Skärpning Carinah78 du verkar tro att du besitter rättigheterna till någon typ av "sanning" trots att du inte var där! Ingen polis har rapporterat någon kniv så du har inte hanterat det korrekt! Varför lyssnar du inte på de som var där istället för att fantisera ihop egna historier?
Jag "lyssnade" på vad jag
tror var det som EGT och som påstod sig ha varit på plats, presenterade i sin rapport: En man, en kniv, en ärekränkning och en misshandel. Där har du ingredienserna.
Men du verkar tycka att om inte påståenden är bortom allt rimligt tvivel belagda, så får man inte, utgående från dem, visa hur det ser ut t ex hur en rättegång rörande 'ärekränkning' skulle kunna utfalla, är det riktigt uppfattat?
Men HD, som många i tråden beskrivits som mörderska och lögnerska, hon bör få vara fritt villebråd, då helst fri att få jagas ihop med sin make SD, är det riktigt uppfattat?
Jag fantiserar inte "ihop egna historier". Jag postulerar framtida process-scenarion utifrån de uppgifter som lämnats i tråden.
Som att en man som offentligt skriker: "Mördare!" till en person, av denne kan bli åtalad för just den kränkningen, det bör man inte få lov att föra resonemang kring, är det riktigt uppfattat?