Citat:
Ursprungligen postat av
golarskjutare
Låt er inte luras av bilden i media. "Förortsgäng i krig med HA".
Det som hände var att en polack-svensson i svenssonföreningen "Beer Brothers" via facebook fått kontakt med Ha-Chapter i sitt hemland, Polen, och bjudit hit dom på en fest.
Beer Brothers är då ingen våldsförening och HA i Polen är inte i närheten lika våldsbenägna och kriminella som HA i övriga världen.
Däremot gillar dom att festa och dra ladd lika mycket som övriga chapters.
Och det är klart att man vill ha en massa ladd på festen, när man rest till vackra Sverige, och värden var självklart tvungen att ordna det.
Ett möte ordnades för köp med någon/några från 435 och det var nog där det gick snett.
Var det polacken från Beer Brothers som fick mycket luft i polackernas sällskap? Var det polackerna som blivit intalade att HA är fruktade i Sverige, fick hybris och gjorde en fuling vid affären?
Vägrade betala för sig? Betalade det Dom ville och gick? Eller spårade det helt enkelt ur där utan att leda till affär?
Något hände och fick grabbarna i 435, koxade och förolämpade, att hämta puffran och tömma några skott utanför lokalen och springa.
Vad talar för "krig"? Egentligen ingenting.
Hade en fullvärdig lokal HA-medlem blivit skjuten/misshandlad av förortsgrabb då hade denne inte levt länge eller inblandade vänner/gäng. Att tro några förortsgrabbar skulle ha en chans i ett fullskaligt krig mot ett av världens mest etablerade gäng, med hundratals medlemmar och underhuggare bara i Sverige, är parodi. Och ingen skulle starta ett sådant krig.
Det är bara polisen som vill måla upp bilden av ett krig mellan 435 och HA FÖR att HA skall känna sig tvingade att agera och rädda credd. På så sätt få bort dessa kriminella förortsgrabbar, för det har alltid varit polisens taktik. Självsanering, vilket dom gärna hjälper med.
Men i den undre världen är allt detta känt och HA förlorar ingen cred där mden är behövlig.
Det var troligen hybris-polacker som gjorde bort sig denna gång precis som det troligen var HA-snubben som gjorde bort sig i Vasa-krogen och fick däng.
Absolut inget som HA kommer starta fullskaligt krig för med Albaner och andra klaner.
Man får stå sitt kast, patchad eller inte. Helt annan femma om ej gör bort sig pga droger eller annat, då får du Organisationen HA efter dig och då är du chanslös.
Gahahahaha ghahagaga😂😂😂😂😩😩😩😭😭😭 fy fan skäms du inte och fan du skämmer fan ut HA genom att utrycka dig själv så på ett skandalöst sett.
Sen alla HA vänliga och HA supporters tro jag inte håller med dig alls. Inte ens Hells angels gör de.
OM DET ÄR NÅGON HÄR SOM HÅLLER MED DENNA TOKIGA MANNEN SNÄLLA SKÄM UT ER OCH HA MED.
Snälla kan ni inte fortsätt med sAmma ut lägg så att vi får se hurmånga ni är som skämmer ut er och HA.
Jag och många andra som är insatta och vet tillräckligt vet vad HA säger själva och står själva i dag om vad dom tycker med det här. Dom bryr sig inte vad ni/du tycker vad som är bäst för dom.
Dom har inget att bevisa för er som inte vet vad det här innebär och vilken skandal och utskämning gång på gång dom åkt på när dom hör och blir påminda.
Vad jag vet och vad jag hört och sagts till mig från HA folk och utomsående.
1. Det här e det pinsammaste i deras tid i HA s historia sen 2000 talet. Finns inget att diskutera om vad som ska göras.
2. Dom måste visa vederbörande och andra som tvivlat och skrattat ut dom ofäntligt och bakom ryggen på dom.
Dom skäms att ett gäng små tonåringar på 15-25 år har orsakat skotthål i deras Helles angels västar på ett sätt som heter duga. Svenska töntiga små killar som set sägs som inte skulle leva en dag mot HA.
Dom var tuffa nog och tuffare att dom skickade änglarna till helvetet skottskadade som skade djur.
3. En medlem sa till en viss person så här om detta, om avdelningen eller de inblandade eller HA Gbg inte visar vart skåpet ska stå så tänker många supporters och HA medlemmar lämna
mc-klubben. Dom tar inte det här.
Citerat av medlemmen: HUR SKA JAG KUNNA STOLT VISA MIG I MIN FULLVÄDIGA VÄST PÅ GATAN OFÄNTLIGT. Om inget görs åt saken så att alla vet att man kan inte skjuta på oss utan att något händer.
Han nämner även den grova misshandeln på Vasa där en av dom blev så GROVT misshandlad att han tycker det ska vara förbjudet att bära väst på krogen tills det här e återställt och angriparna fått smaka på samma medecin.
4. Dom bryr sig inte vad andra tror eller tycker, dom bry sig ändast om sitt ryckte på gatan blan kriminella och andra gäng o nätver. Hur dom ska tas och behandlas där efter e upp till dom.
5. Det är ingen som vill bli en röd vit supporter eller HA medlem om man inte kan visa sin stolthet bland beryktade nätverk och andra mc gäng i staden. Göteborg är inte som andra städer.
Det handlar om heder,respekt och stolthet dom bryr sig inte om vad vanliga Svensson tänker och tycker.
Skulle du säga det här till en stolt HA medlem eller till en Amerikansk HA grundare eller till en HA medlem med ängla stolthet så skulle dom bokstavligt talat slå halvt ihjäl dig. Dom skulle ta dina ord dom en förolämpning.
OK om det är någon här som inte håller med mig så får ni gärna kommentera.
Vill gärna se hur många fega kycklingar det finns
Eller hur många stolta änglar det finns
Och sen hur tyst det kan blir efter mitt inlägg pga att man inte ens vill kommentera eftersom det är en självklarhet att någon måste dö.
Antingen dör fienden eller så dör Hells angels beryktade respekt som man levt på sen 90 talet. Att leva på gammal meriter det kan inte ens ett LEJON göra.