2018-11-06, 21:02
Medlem
Dem måste ha stampat in på festen om dem lyckades träffa "ledaren" men 14 skott. Och något som också tyder på detta är att vissa blev knivhuggna. Tror inte gamla bikers på 40 bast springer ikapp 20 åringar.
Citera
2018-11-06, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av breeder
Polackerna verkar lustigt nog vara mer kickers än kickersgänget. En lämplig bestraffning kan ju vara att 435-clownerna får hänga med ner och bli boxbollar i någon polsk thaiboxningslokal.

Men är det inte någon från HA WEST ROCK CITY som är mest illa däran? Ledaren där? Långe-Johan eller vad han kallas? Finns det någon som vet hur snacket gick när man klubbade namnet WEST ROCK CITY?

Långe Martin. Den tama Alingsås nassen.
Citera
2018-11-06, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Holmensherr
Långe Martin. Den tama Alingsås nassen.

Så kallas han ja. Tack för klargörande.
Citera
2018-11-06, 21:07
Medlem
https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Fminfil.org%2Febkan1bcb6% 2FG_teborgs_TR_B_11936-15_Aktbil_149.pdf
Senast redigerad av no16 2018-11-06 kl. 21:18.
Citera
2018-11-06, 21:09
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onewaytrailer
Beer Brothers är juh en gammal klubb.... så enkelt sumerat var BB där före 435.

Jag bara översatte vad den andra snubben sa!
Citera
2018-11-06, 21:09
Medlem
Citat:
Vilseleda någon på FB?? Allt som står här är juh bara bullshit... Och förresten, säg till när du hittat en åklagare som använt FB som bevismaterial....

EregeradKonstapel syftar nog inte på åklagare utan på publiken här på flashback. Har vi tur så blir det riktigt underhållande.
Citera
2018-11-06, 21:11
Medlem
Citat:
Vilseleda någon på FB?? Allt som står här är juh bara bullshit... Och förresten, säg till när du hittat en åklagare som använt FB som bevismaterial....
Finns ju andra än poliser/åklagare som snappar upp info härifrån..Tror nog det är grabbarnas minsta bekymmer om så skulle vara, har dom inte tungt artilleri bakom detta så bör dom skyldiga vara hyggligt bruna i adidasbrallorna snart
Citera
2018-11-06, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hypotermos
Dem måste ha stampat in på festen om dem lyckades träffa "ledaren" men 14 skott. Och något som också tyder på detta är att vissa blev knivhuggna. Tror inte gamla bikers på 40 bast springer ikapp 20 åringar.

Jag tror det börjar utanför med tjafs följt av skottlossning. Knuttarna rusar in för att ta skydd..småkillarna följde efter in...vilket skulle förklara knivskador. En av polackerna verkar tävla i thaiboxning så han kunde nog iofs hinna ifatt några kioskmongon. Troligen blev "ledaren" träffad med 14 skott eftersom han låg ner...ute eller inne.

dem...dem...dem
Citera
2018-11-06, 21:20
Avstängd
Joels-bitars avatar
Citat:

FB har lyckats lösa fall tidigare. Du får googla lite.
Något som var hysteriskt roligt var när min trollsida på Facebook av raffa var med i fup:en mot honom och den flaxade åklagaren med om på rättegången. Nog om det

Dessa pkg gossar, borde redan börjat leka kurragömma. Hämnd lär H-A vilja ha för detta
Citera
2018-11-06, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joels-bitar
FB har lyckats lösa fall tidigare. Du får googla lite.
Något som var hysteriskt roligt var när min trollsida på Facebook av raffa var med i fup:en mot honom och den flaxade åklagaren med om på rättegången. Nog om det

Dessa pkg gossar, borde redan börjat leka kurragömma. Hämnd lär H-A vilja ha för detta
Finns det tråd om denna trollsidan?
Citera
2018-11-06, 21:35
Medlem
Oliver Sundm*rk konverterade till Islam under senaste voltan.
Hans mamma jobbar på kommunen men inte som tjänsteman utan typ receptionist.

Nån som har koll på bröderna
Mouss* och D*oud* ?
Den yngre av dem muckade för nån vecka sen. Tillfällighet?

*= A
Citera
2018-11-06, 21:38
Medlem
Ed*n Avdijaj har alla sina vänner offentligt på Facebook. Skulle skita på mig om jag fanns på hans vänlista. Lär bli många HA-besök för att leta rätt på honom. Någon kommer tala, man håller inte käften när HA kommer på oväntat besök.
Senast redigerad av verkligheten123 2018-11-06 kl. 22:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in