Citat:
Ursprungligen postat av
JuliusSpengler
Ja, eller så skulle resultatet bli i stil med den dynga anonyma dårar som du sprider på Flashback...
Du menar ytterligare en oupplyst oseende okunnig dåre tillsammans med övriga 99.97 % som fortfarande inte insett och förstått vilka braksuccéer och totala segrar som vunnits?
För mig är det endast några enkla sakfrågor. Att anonymiteten skulle utgöra ett hinder och rött skynke här blir till trams. Att påklistra etiketter i former av invektiv blir bara till än mer trams och illa dolda försök att marginalisera sakfrågornas kärna.
Citat:
Är du en subversiv jude eller ett känslomässigt jävla fruntimmer som växlar åsikt periodvis?
Sakfrågan Julius, som man ropar får man oftast svar. Var och ens intellektuella förmågor bottnar var de står och bemöts inte alltför sällan därefter också.
Citat:
Du gnäller en massa på Ledarperspektiv men skriver aldrig vad som konkret är fel. Utan det är alltid löjligt diffusa metaforer och floskler som din "kritik" består av. I bästa fall är du väl någon halvt senildement gubbjävel som tappat kontakten med dina egna tankar och bara skriver utan att veta vad du vill ha sagt.
Här finnes en hel ocean med stolligheter att ösa ur. Men helt utan poäng är du inte då du efterfrågar mer konkretisering. Jag får återkomma med dessa pikanta detaljer.
Citat:
Du kanske borde ringa och fråga honom istället för att sitt här och spekulera som en illasinnad jude?
Att spekulera, ett av Flashbacks grundfundament (enligt mig åtminstone) vilar på just detta, att sedan mina texter här emellanåt inte alls faller dig särskilt väl på läppen bryr jag mig mindre om.