Citat:
Ursprungligen postat av
Energizer666
syns rätt bra i din beskrivning att du försöker få folk att tro något annat än det som hände
jag vet vilka SD stod och pratade med vid tillfället och ingen av dem stämmer in med det du skriver
och konstigt nog så stämmer det inte ens att folk undvek varken SD eller HD,
vad jag såg under hela kvällen/helgen så var det folk fram nästan hela tiden och pratade med både SD och HD
kanske ska ändra din paragraf till att hålla personer utanför som inte kan kontrollera sig och hoppar på folk
man tar inte fel på utseendet på multiverktyg och kniv, även om du försöker med damage control
Du var uppenbarligen inte på plats, för du har en väldigt skev bild av verkligheten. Nu tittade jag inte efter så noga, men såg bara någon ful fet person brevid SD och såg faktiskt ingen som pratade med honom, men jag tittade inte så ofta heller, det är ju också en ful människa med vedervärdigt inre.
Vad jag och många andra utomstående inte förstår är varför ni som är nära SD inte tycker att våldet han använde och hoten mot LW är förkastliga, att ni ens umgås med en sådan person?
Hatade ni LW så mycket, varför?
Sedan att HD är oerhört nedtryckt var tydligt då man såg henne, är hon blond?, det var ideligen glada miner på eventet men på HD var det mungipor ner. Är hon skrämd till tystnad och kontroll?
Det, borde polisen verkligen titta på.
Att hon ens umgås med SD tyder ju på en fruktansvärd obalans i psyket. Var det HD som åkte till psykakuten?