Citat:
Ursprungligen postat av
pecka
Finns bara en förklaring. Postkodsmupparna fick med sig softair gun pickorna

Nah.. det handlar om sedvanlig elementärpsykologi faktiskt..
Dessa glin har ALDRIG haft som inställning att DÖDA någon. Inte när de skadesköt personen som gjorde inbrott i deras "firmalokal" och ej heller när de sköt emot HA.
För att döda, så krävs att man är FAST BESLUTEN om VAR skottet SKALL träffa.
Har man det minsta lilla tvivel i kroppen, så kommer ens undermedvetna muskelrörelser omedelbart att styra skottet BORT från en dödlig träffyta.
Det hela påminner lite om de mekanismer som spelar in när man leker "Anden i Glaset" faktiskt.
Ens undermedvetna önskningar BESTÄMMER hur ens hand och arm rör sig under aktionens pågång.
Det vi har i detta, är ett gäng vilsna glin som tycker att vapen är häftiga, men som har noll inneboende vilja att faktiskt utföra ett mord, och som (med all sannolikhet under påverkan av benzo-liknande droger) muckat, fått stryk, åkt hem i sitt benzo-rus och hämtat vapen och sedan använt dem utifrån whatever Gangsta-romantik de än fyllt sina hjärnor med under åren som gått.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bennybrandslang
En av de svenska skitungarna har väl en morsa som jobbar på kommunen.
Let's hope Not.
Skulle det framkomma att Mölnlycke kommun trollar inför media enbart för att en av deras anställda har en son i gänget, så skulle Mölnlyckes kommunanställda redan nu behöva börja SLÅSS om VEM det är som kan göra en deal om åtalsfrihet med Riksåklagaren i detta Nu, för att slippa de långa långa fängelsestraff som väntar var och en av de inom kommunen och som deltager i denna lilla coverup i så fall.
Citat:
Ursprungligen postat av
DetskarsigmedIsis
En sak stör mig och det är "14 skott" i en person.
Jag överlevde och klarade både hand och arm, då en bomb av handgranatskvalité en gång smällde av (in my face) direkt efter jag kastat den.
Människor har en underlig förmåga att klara sig helskinnade ur de mest galna situationer ibland.. Min personliga favorit är de gobbetorskar som däckade i bilen på 90-talet och for rakt in i brofundament i 170km/h.. Inte en enda jävla skråma fick de. Det vetenskapliga nyckelordet på de miraklerna var "total muskelavslappning främjar skadefrihet vid kinetiska event".