2018-11-04, 16:21
Bannlyst
Svårtippat mellan wilder o tyson.
Gillar inte alls wilder men tror han har åldern och punchen för detta (om han träffar) hehe

Intressant onekligen mellan 2 dåliga mästare historiskt sett
Citera
2018-11-04, 22:29
Medlem
Lubrixs avatar
Vad tycker ni om att Canelo ska möta Rocky Fielding? Själv känner mig inte så hypad om jag ska vara ärlig hade gärna sett Canelo möta Carlos eller Daniel Jacobs.
Senast redigerad av Lubrix 2018-11-04 kl. 22:34.
Citera
2018-11-05, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lubrix
Vad tycker ni om att Canelo ska möta Rocky Fielding? Själv känner mig inte så hypad om jag ska vara ärlig hade gärna sett Canelo möta Carlos eller Daniel Jacobs.
Kommer bli en enkel resa för mexaren. En lite lagom moneyfight innan nästa tunga möte kommer till sommaren.
Citera
2018-11-05, 12:05
Medlem
OilersFans avatar
Jisses vilken fars. Mayweather mot någon japansk MMA-snubbe, som om det inte räckte med McGregor. Snacka om att svärta ner sitt legacy (förmodligen bryr han sig inte alls). Han kunde varit något så mycket större än den här cirkusen som det nu har utvecklats till, där allt handlar om att dollar och varumärke.
Citera
2018-11-05, 15:47
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OilersFan
Jisses vilken fars. Mayweather mot någon japansk MMA-snubbe, som om det inte räckte med McGregor. Snacka om att svärta ner sitt legacy (förmodligen bryr han sig inte alls). Han kunde varit något så mycket större än den här cirkusen som det nu har utvecklats till, där allt handlar om att dollar och varumärke.

Det verkar oklart vad för regler det ska vara. Kan inte tänka mig att Floyd går upp mot någon som får använda sig av sparkar knän armbågar osv.
Citera
2018-11-05, 17:44
Medlem
OilersFans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Det verkar oklart vad för regler det ska vara. Kan inte tänka mig att Floyd går upp mot någon som får använda sig av sparkar knän armbågar osv.

Nej det känns helt osannolikt. Aldrig att han vågar ta den risken. Det här är bara så befängt, Mayweather har ju ett oerhört fysiskt övertag. Helt sjukt.
Citera
2018-11-05, 18:03
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OilersFan
Och det ska arrangeras av Rizin FF (japansk MMA-organistation). När jag läste den rubriken trodde jag faktiskt att det var MMA det handlade om.
Men det lutar väl åt att det är boxning. Vad motståndet, Tenshin Nasukawa, har att erbjuda (mer eller mindre än McGregor) återstår väl att se. Han är framförallt en kickboxare, och obesegrad i kickboxning (27-0) och MMA (4-0).

Svår att begripa vad Mayweather gör med en japansk organistaion som tidigare inte, vad jag kan komma på, promotat några boxningsmatcher. Enbart MMA och kickboxning, samt några "special rules bouts" och/eller freak shows. Var kommer de vanliga aktörerna det gäller Mayweathers matcher, dvs Mayweather Promotions och Showtime, in i den ekvationen?

Det borde väl bli boxning. Möjligen MMA men har oerhört svårt att se det. Floyd skulle bli mördad i både MMA eller kickboxning givetvis. Även om Tenshin Nasukawa är mindre än Floyd så är han inte så mycket mindre ändå. Floyd är ju ingen magnifik individ själv direkt...

Obegripligt, sammanfattningsvis.
Senast redigerad av Mx_1337 2018-11-05 kl. 18:07.
Citera
2018-11-05, 19:51
Medlem
WWE fejkboxning som mot McGregor antagligen.
Citera
2018-11-05, 22:14
Medlem
Tung tung fight mellan Uzyk vs Bellew nu på lördag! Alla titlar på spel. Tror Bellew mosar Uzyk lätt.
Citera
2018-11-07, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Tung tung fight mellan Uzyk vs Bellew nu på lördag! Alla titlar på spel. Tror Bellew mosar Uzyk lätt.

Vänta nu...AntiFlag är väl bland de kunnigaste här inne...och tror Bellew MOSAR Uzyk lätt?

Kan du skriva en utförligare analys tack?

De flesta verkar rätt säkra på att Uzyk tar detta, och oddsen...5 ggr pengarna på Bellew...
Citera
2018-11-07, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luggas78
Vänta nu...AntiFlag är väl bland de kunnigaste här inne...och tror Bellew MOSAR Uzyk lätt?

Kan du skriva en utförligare analys tack?

De flesta verkar rätt säkra på att Uzyk tar detta, och oddsen...5 ggr pengarna på Bellew...
Tack för det. Kunnig.. Nja.. 😉
Bygger det på att The Bomber kommer få tag i honom. Något Gassiev misslyckades totalt med. Sen vet vi att Bellew är en puncher av klass. Gått hårda krig mot Haye, Clavely plus ett par till, speciellt den på Godison Park där han var stor underdog. KO i rond 3 typ. Minns dock inte vem det var, men han tog titel iaf.
Blir det pengar på någon blir det på Tony och KO 3-5.
Citera
2018-11-07, 19:05
Bannlyst
Har följt boxning sedan 25 år bak.
Mayweather kommer aldrig utsatt sig för fara i denna tid och ålder , ren fakta och allt handlar pengar. Han kommer görs allt för göra några 100 millar till utan att kunna sksdas .

Mayweather är inte längre en boxare utsn business man kom ihåg det inget annat punkt slut. Om han ville gå en fight ta Mikey Garcia...kommer inte hända

Och khab ib i boxing give me s break han håller sämre än Conor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in