2016-08-31, 15:19
Medlem
whosgotthecracks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeeGeesnose
Tack. Egentligen denna scenen som var mest intressant.

Dock osäker på om den lutade mer åt otrevlig än komisk.

Edit. Inte alls samma sak utan gräs i systemet. Eller så är jag gammal. Nåväl.

Fast det slog mig nu att det är inte stan som går på strippklubben utan Roger. Men det måste vara från det avsnittet ändå, ingen annan veteranstrippa har förekommit tidigare.
Citera
2016-08-31, 15:23
Medlem
BeeGeesnoses avatar
Citat:
Fast det slog mig nu att det är inte stan som går på strippklubben utan Roger. Men det måste vara från det avsnittet ändå, ingen annan veteranstrippa har förekommit tidigare.

Yes vår kära Andy Dick.
Citera
2016-11-20, 23:58
Medlem
Elementarts avatar
Den nya säsongen har dragit igång nu.
Citera
2016-12-22, 00:56
Medlem
Elementarts avatar
Det senaste avsnittet var bra, alltid kul med julavsnitt precis innan jul.
Citera
2017-07-01, 12:10
Medlem
Bara jag som upplever att de senaste säsongerna så är inte Stan så ''arbetsskadad'' eller hur man skall säga.

Han är mer som en ''vanlig'' person. I de första säsongerna så var han mer insatt i C.I.A, i sitt yrke, och även ''tog hem'' sitt arbete, liksom var arbetsskadad och det var lite mer roligare.

Eller är det bara jag som upplever att han har mjukat upp sig?
Citera
2017-09-16, 01:18
Medlem
Har kollat igenom säsong 14 nyligen. The Talented Mr. Dingleberry är ett av de bästa AD-avsnitten någonsin. Fick mig att skratta högt flera gånger.
Citera
2017-12-18, 00:49
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater
Bara jag som upplever att de senaste säsongerna så är inte Stan så ''arbetsskadad'' eller hur man skall säga.

Han är mer som en ''vanlig'' person. I de första säsongerna så var han mer insatt i C.I.A, i sitt yrke, och även ''tog hem'' sitt arbete, liksom var arbetsskadad och det var lite mer roligare.

Eller är det bara jag som upplever att han har mjukat upp sig?

Jag har också den uppfattningen att Stan har blivit mjukare, ibland funkar det, ibland inte känner jag.

Citat:
Ursprungligen postat av Indico
Har kollat igenom säsong 14 nyligen. The Talented Mr. Dingleberry är ett av de bästa AD-avsnitten någonsin. Fick mig att skratta högt flera gånger.

Det var ett riktigt bra avsnitt
Citera
2018-01-14, 02:06
Medlem
Elementarts avatar
Goda nyheter, det blir en säsong 16 och 17 av American Dad.
Citera
2018-03-19, 22:47
Medlem
Elementarts avatar
Den senaste säsongen har visst redan dragit igång, hade missat det totalt.
Citera
2018-11-05, 04:44
Medlem
American dad! Har förbättrat sig och har betydligt mycket mer roligare humor och underhållande story.

Det har blivit en enorm skillnad ifrån Family Guy. Nu för tiden verkar Family Guy dra ut på sina skämt och de är tråkiga. Det är oftast detsamma sorts agerade oerhört trist.

T.ex om det där med grodan. Peter Griffin försöte få upp en groda och kasta ut ifrån fönstret. Men hela tiden föll grodan ner. Den sortens skämtet var utdraget och gick nog över ca 1.30 minut innan han fick upp grodan. Kanske betydligt längre..

En liknade scenario har dykt upp när Peter Griffin skulle slåss och bestämde sig för att äta spenat. Det tog återigen tid för honom att få upp burken.

En annan liknelse är om en val. Peter Griffin fann en val som var död och låg på stranden. Peter Griffin försökte få upp valen med en fordon. Den sortens fordon som man använder för att t.ex få ta upp tunga saker/lådor.

Det tog återigen tid för honom att få upp valen.

Dessa saker är vanligt förekommande. De är tråkiga och väldigt utdraget och jag begriper inte varför de fortsätter med dessa skämt. Det blir bara segt att kolla på.

American Dad! Har inte detsamma sorts humor. Det är som sagt en enorm skillnad och oerhört underhållande.

DEt är ju detsamma skapare så jag förstår inte varför det är så stor skillnad. Är det kanske manusförfattare som har betydelse och därför blir det så olik?

Family Guy har hållit på med dessa tråkiga scener jag pratar om i en lång period. De måste väl ändå förstå att det är trist och segt att kolla på dessa scener.

Det är en stor skillnad på dessa två serier.
Citera
2018-11-05, 04:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ladida
Tycker den är bra dock, driver kraftigt med urtypen av Amerikanare.
Kan du ge exempel?
Citera
2018-11-05, 19:24
Medlem
RonSwansons avatar
Måste ta igen på de senaste säsongerna av American Dad. De första har jag i alla fall sett många gånger och gillar dem starkt. Håller det samma standard?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in