2018-11-05, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elyxia
Går runt rykten att det finns ett par filmer där man filmat BO liggandes på marken samt modern som skriker gråtandes ”Vem sköt dig *****, säg mig vem” något i den stilen. Samt en annan där han ligger snett i ambulansbåren. Som sagt rykten men vet ej om det stämmer, hojta till om flera hört det.
Usch om det nu är sant. Empatilösa människor. Blir så förbannad.
Är du från gränby?
Citera
2018-11-05, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuumadree
Usch om det nu är sant. Empatilösa människor. Blir så förbannad.
Är du från gränby?
Håller med dig. Det kanske blir en trend för att visa ”bossen” att man ”avklarat” jobbet men synd att den ska spridas runt senare. T.ex bilden på han från Malmö, Ahmed Obaid.
Yes, är från Gränby.
Citera
2018-11-05, 14:40
Medlem
Citat:
Håller med dig. Det kanske blir en trend för att visa ”bossen” att man ”avklarat” jobbet men synd att den ska spridas runt senare. T.ex bilden på han från Malmö, Ahmed Obaid.
Yes, är från Gränby.
Precis, man vill kunna bevisa att ”uppdraget är slutfört”. Usch ja han stackarn. Så sorgligt..
Flera Gränbybor här, härligt.
Citera
2018-11-05, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HairlessWombat
Kan tyvärr, med säkerhet, säga att du har fel denna gång.
Om du har bättre info så säger jag inte emot dig. Jag gick på uppgifterna i media, enligt vilka är BO inte känt av polisen i Sverige. Självklart kan ha ändå varit med i något gäng och även begått brott utan att åka fast.
Citera
2018-11-05, 16:51
Medlem
Jagtardindotters avatar
17-åring, det kan alltså inte vara Omar Schakalen som är skyldig.
Citera
2018-11-05, 16:53
Medlem
trotskij_4_evers avatar
Citat:
Går runt rykten att det finns ett par filmer där man filmat BO liggandes på marken samt modern som skriker gråtandes ”Vem sköt dig *****, säg mig vem” något i den stilen. Samt en annan där han ligger snett i ambulansbåren. Som sagt rykten men vet ej om det stämmer, hojta till om flera hört det.

Jag har sett en av filmerna som cirkulerar. Ungefär. 90 sekunders klipp som visar det du berättar om.
Citera
2018-11-05, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trotskij_4_ever
Jag har sett en av filmerna som cirkulerar. Ungefär. 90 sekunders klipp som visar det du berättar om.
Var har du sett dom? Antar att du är från Gränby också. Fy att man ens kan filma något sådant.
Citera
2018-11-05, 18:49
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Svarade han någonting på moderns fråga om vet som sköt?
Jag antar att dessa ord inte uttalades på svenska, så du är ursäktad om du inte förstår arabiska.
Citera
2018-11-05, 18:50
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:

Är Omar Schakalen med??
Citera
2018-11-05, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
Är Omar Schakalen med??
Vart får ni han ifrån? Vem är det ens?
Citera
2018-11-05, 20:16
Medlem
elinges avatar
Citat:

Vart såg du dessa filmer?
Citera
2018-11-05, 20:18
Medlem
elinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuyax
Säg till om de använt några utav mina bilder så jag kan stämma dem.

Tror inte dom vill andvända lågupplösliga bilder man knappt ser vad dom föreställer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in