2018-11-05, 00:43
Medlem
Tjoflos avatar
Är bara folk med mentala problem som tatuerar ansiktet och kroppen på det sättet. Inget man ska acceptera. Men det är väl som med könsbyte och annat trams numera, inget man ska kritisera eftersom alla är unika och speciella.
Citera
2018-11-05, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjoflo
Är bara folk med mentala problem som tatuerar ansiktet och kroppen på det sättet. Inget man ska acceptera. Men det är väl som med könsbyte och annat trams numera, inget man ska kritisera eftersom alla är unika och speciella.

Ja, alltså det är ju stor humor att kniv-Micke tycker att folk har orättfärdigade fördomar om ansiktstatueringar. Mina fördomar om ansiktstatueringar är väl typ att dom som skaffar dom antagligen lider av psykiska problem eller missbruk.

Micke lider av både och.
Citera
2018-11-05, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josef.K.33
Ja, alltså det är ju stor humor att kniv-Micke tycker att folk har orättfärdigade fördomar om ansiktstatueringar. Mina fördomar om ansiktstatueringar är väl typ att dom som skaffar dom antagligen lider av psykiska problem eller missbruk.

Micke lider av både och.

Visst var det VÄL så att när de deltog i programmet om unga föräldrar, så höll han på eller skulle genomgå laserbehandling för att försöka bleka ner sina ansiktstatueringar? Att det var som att han kommit till insikt att det faktiskt inte ser klokt ut? Men sedan, i samma serie, gick Sindy och tatuerade hårfästet, för jag vill minnas att jag tyckte att det var lite konstigt av henne. Lite som om ena parten skall sluta röka, så skall den andra som aldrig rökt, bara röka lite grann. Även om tatueringar så klart inte är beroendeframkallande på DET viset, så det var väl jag som tänkte knäppt.

Men hur som så undrar jag varför han slutade försöka lasra bort sina och egna och nu tycker att det är okej att tatuera en ung kvinna i ansiktet?

(Off topic:En äldre tatuerare påstod till mig att innan det blev inne med tatueringar och pluppade upp tatueringstudios som svampar på hösten, så var det en hederspolicy tatuerare emellan att man tatuerade aldrig någons ansikte, personligen tyckte han heller inte att hals eller händer borde tatueras så det vägrade han att göra. Men den policyn verkar ju vara utdöd....)
Citera
2018-11-05, 12:44
Medlem
Unisertits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaremba
Vad vet du om förhållandet mellan Sindy, Mikke och barnen?
Det är som du säger - föräldrar är viktiga för sina barn. Därför utbildas fosterhemsföräldrarna för att se till att förutsätningar i samarbete med biologiska familjen ska fungera.
Du kan säkert läsa mer om detta på nätet så att jag slipper dra det här.

Trist med barnlöshet, men inget som du kan belasta Sindy för.
Vem ska belastas då?
Citera
2018-11-05, 14:09
Medlem
Skunken666s avatar
Går den där människan lös ute i samhället?
Citera
2018-11-05, 14:54
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hencucken
De där läpparna; vad i helvete?? Tycker verkligen någon att det är snyggt?

Kalle Anka!
Och själv är hon totalt insiktslös.
Men värst av allt i just läpparna är väl dom asen som tar betalt och peppar i henne skiten.
Mer, mer och ännu mer.
Var har dom sitt ansvar till att vanställa människor?

Citera
2018-11-05, 21:32
Medlem
CheeseHDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjoflo
Det kan man tycka men idag måste man tyvärr det om man har ett 'kreativt' yrke för att umärka sig själv från den gröna massan dock tror jag den här bruden är rätt pantad med massa issues i bagaget
Citera
2018-11-05, 23:14
Medlem
BushwickBills avatar
Tittade på knivmickes Instagram och det är fullt av bilder på en sorts ros som han verkar övertala folk att tatuera in. Finns tom ett flertal bilder på tjejjer där han tatuerat in samma ros, på samma plats, i samma vinkel i ansiktet på de stackarna! Den mannen borde sluta tatuera ögonblickligen, han är en fara för den trasiga allmänheten.

Tveksam till att mumbleraplooken är tidlös.
Citera
2018-11-06, 09:04
Medlem
Bluebeast72s avatar
Så extrem humor o se knivmickes nya lilla tjej gå från rätt söt o oförstörd till totalt haveri med mickes tatuerar-äventyr i dennes fejs

https://www.instagram.com/annikaathasvefi/
Citera
2018-11-06, 10:02
Medlem
GanjaThorulfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Tittade på knivmickes Instagram och det är fullt av bilder på en sorts ros som han verkar övertala folk att tatuera in. Finns tom ett flertal bilder på tjejjer där han tatuerat in samma ros, på samma plats, i samma vinkel i ansiktet på de stackarna! Den mannen borde sluta tatuera ögonblickligen, han är en fara för den trasiga allmänheten.

Tveksam till att mumbleraplooken är tidlös.

Han gör ju så fula tatueringar! Ska man ändå tatuera ansiktet och förstöra framtiden kan man ju göra något snyggt.

Kolla blaffan hans nya tjej har under ögat, horribelt
Citera
2018-11-06, 10:53
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Så extrem humor o se knivmickes nya lilla tjej gå från rätt söt o oförstörd till totalt haveri med mickes tatuerar-äventyr i dennes fejs

https://www.instagram.com/annikaathasvefi/

Tog alltså bara några månader från att hon träffade honom tills hon gaddade sig i ansiktet... Vilket jävla pulver, snacka om att fucka upp sitt liv bara för att ligga med en "bad boy", också kallad pundande loser som inte kan ta hand om sig själv eller sitt barn... Sad!
Citera
2018-11-06, 12:08
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Tog alltså bara några månader från att hon träffade honom tills hon gaddade sig i ansiktet... Vilket jävla pulver, snacka om att fucka upp sitt liv bara för att ligga med en "bad boy", också kallad pundande loser som inte kan ta hand om sig själv eller sitt barn... Sad!

En ansiktstatuering är som att bestämma sig för att ha samma frisyr resten av livet. Tjejen har gjort 3...
Stör mig på att det verkar vara 100% yta med. Hon går från "techno is not a crime" till black metal t-shirts.
Senast redigerad av langaocb 2018-11-06 kl. 12:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in