2018-11-04, 22:36
Medlem
415brushans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuffaViktor81
Detta påstående hade jag gärna sett källa till. Tror du att HA accepterar att ett flertal medlemar blir skjutna av några blattar?

Vart står det att det var blattar som sköt? Eller vet du mer än oss? Fram med det då din dåre!!!
Citera
2018-11-04, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bananpyjamasen
Detta är inget kompisgäng där man behöver inside information om vad den trettonde brodern till den fjärde kusinen tycker om att en gammal klasskamrat har blivit beskjuten. De har stadgar för händelser som dessa förstår du och man behöver verkligen inte vara en expert för att förstå att detta kan ha varit ett ordentligt övertramp av det lokala gänget.

Jag är inte heller en expert på japansk maffia men förstår lik förbannat att man är illa på det om man bryter Yakuzans regler.
Om jag inte misstar mig nu så har dina inlägg i tråden varit av "intresse".
Klart som fan att Hells Angels inte är en kamrat förening som man gör som man vill med. Hells Angels har enorma resurser från Europa om så krävs för att ge en vedergällning. Saken är den att den inte måste bestå av pistoler, skott på gatan, handgranater eller pansarskott m786.

Många skriver att Hells Angels tappat respekten osv. 99% av svenska befolkningen skulle skita på sig om det står en Hells Angels medlem och ringer på deras dörr.

Så till 100% så kommer Hells Angels städa upp detta. Så även om det inte kommer att rapporteras i media.
Citera
2018-11-04, 22:41
Medlem
Catings avatar
Citat:
Har jag utgett mig för att vara Hells Angels expert?

Och visste jag något så skulle jag inte sladdra här. Men tråden är humor att se alla experter.

Nåja, du ger ett intryck av att du vet en massa och andra vet inget. Klart jag frågar dig då
Men ok, du visste väl inte du heller. Inget fel i det
Jag kan faktiskt inte se att det finns någon annan, som har titulerat sig Hells Angels expert i tråden heller. Jag måste ha missat det.
Vi får väl ha frågorna hängande i luften ett tag till.
Citera
2018-11-04, 22:50
Medlem
Hem_bränts avatar
Citat:
Haha. Du vet noll!

Är Hells Angels dagar räknande?
Du har så fel din lilla svarting.

Tror du verkligen att Hells Angels skulle låta något sådant här passera?

Jag är så vit man kan bli din jävla sektmedlem.
Men berätta nu, vad styr dom?

Läser du inte vad jag svarar dig?
Som jag skrev innan, det är det som ska bli intressant att se med tanke på hur dom reagerat vid tidigare konfrontationer.
Citera
2018-11-04, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hem_bränt
Jag är så vit man kan bli din jävla sektmedlem.
Men berätta nu, vad styr dom?

Läser du inte vad jag svarar dig?
Som jag skrev innan, det är det som ska bli intressant att se med tanke på hur dom reagerat vid tidigare konfrontationer.
Vilka konfrontationer?
Citera
2018-11-04, 22:53
Medlem
Catings avatar
Citat:
Om jag inte misstar mig nu så har dina inlägg i tråden varit av "intresse".
Klart som fan att Hells Angels inte är en kamrat förening som man gör som man vill med. Hells Angels har enorma resurser från Europa om så krävs för att ge en vedergällning. Saken är den att den inte måste bestå av pistoler, skott på gatan, handgranater eller pansarskott m786.

Många skriver att Hells Angels tappat respekten osv. 99% av svenska befolkningen skulle skita på sig om det står en Hells Angels medlem och ringer på deras dörr.

Så till 100% så kommer Hells Angels städa upp detta. Så även om det inte kommer att rapporteras i media.

Jag har tvärtom fått uppfattningen att de flesta tror just det, att hämnd kommer alltså. Att den här händelsen gör att de inte har något val, antar att det nu blev ett mer internationellt problem. De ”måste” väl ge igen, och jag tror inte det är alltför många som tvivlar på att HA har våldskapitalet som krävs.
Sen får jag hålla med om att det varit flera i tråden som tycker annorlunda, men misstänker att de inte speglar åsikterna ute irl. Eller så har jag fel?
Mina tankar bara.
Citera
2018-11-04, 22:56
Medlem
Festligt att det finns folk med bollar som ger sig på HA.

Dessa 435 som det surrades om på nyheterna. Vad är dessa för jeppar?
Citera
2018-11-04, 22:58
Medlem
En gammal fup om ett bråk i Landvetter med grabbarna i Mölnlycke .
Vem eller vilka av dessa som var med och sköt i det här bråket har jag inte en susning om.

(FB) Man brutalt nedslagen av ett ungdomsgäng - Mölnlycke 2016-04-09
Citera
2018-11-04, 23:04
Medlem
Citat:
Haha. Du vet noll!

Är Hells Angels dagar räknande?
Du har så fel din lilla svarting.

Tror du verkligen att Hells Angels skulle låta något sådant här passera?

Ja, och det började för 10-15 år sen.
Vart gör dom pengar då? Droghandeln i Sverige har dom inte, våldskapitalet för att ta tillbaka den saknar man, beskyddarpengar ger inte ett skit och samma med rån numera. Det är i så fall ekonomisk brottslighet och liknande fiffel och det kan du vara en jävla nörd för att hålla på med.

Klart folk blir rädda om ett gäng HA snubbar ringer på dörren. Som vanlig hederlig medborgare kan man ju inte göra ett skit för kämpa emot, för då står det 15 andra lowlifes utanför dörren nästa morgon beredda att förstöra ens liv. Från snuten får man ingen hjälp heller. Det är en jävla skillnad på respekt och rädsla och den enda "respekten" HA och liknande får är pga rädsla och ingenting annat. Smuts.
Citera
2018-11-04, 23:04
Medlem
Fortfarande ingen som kan hänvisa till något ärende de senaste 15 åren där HA agerat så pass att det skulle vara någon större oro för deras påstådda vrede denna gång.

Använd inte en massa känsloord nu utan droppa några verkliga händelser och ge lite faktastöd åt HAs påstådda våldskapital.
Citera
2018-11-04, 23:09
Medlem
HA och liknade gäng brukar inte stå med armarna i kors och titta på. I synnerhet om de blivit attackerade.
Finns nog många hangorounds eller prospetcs som är villiga att "ta" ett för laget för att få sätta på Helvetes Ängeln på ryggen.
HA tar inga fångar.
Citera
2018-11-04, 23:11
Medlem
Roligt att se alla som tror/trodde att hells angels fortfarande var störst o starkast i sverige. Ingen behöver sitta o snacka om va som kommer hända eller inte. handlingar betyder mer än era desperata ord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in