2018-11-04, 14:10
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaremba
Sindy är mamma och hon inser säkert att hon o gubben inte passar in i ramarna som föräldrar.
Det är en insikt god som något. Finns många föräldrar som utåt sett passar men som misshandlar sina barn fysiskt o psykiskt.

Hur Sindy väljer att se ut är hennes högst privata val. Angår ingen annan.

Så Sindy, lycka till med livet.
Varken hon eller fadern har någon vårdnad om något barn, enligt kommentarer både här och där. Tror Sindy fött 3 barn. You do the math.
Senast redigerad av LuluBrooksie 2018-11-04 kl. 14:32.
Citera
2018-11-04, 15:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaThorulf
Om man läser bloggbevakning blir det tragiskt fort. Knivmicke träffar en ung söt tjej som ser oskyldig ut och på två veckor tatuerar han hela hennes ansikte

Knivmicke behöver stryk och behandling

Det hela påminner mig lite om den där historien med tatueraren som tatuerade in XX stjärnor i skallen på en holländska för cirkus tio år sedan. Efter det träffade han en ryska (tror jag?) och samma dag tatuerade han in sitt namn i stora feta bokstäver över hela hennes skalle. Ska googla fram det.

Ångrar mitt förra inlägg lite f.ö. Tjejen kan inte må bra och antagligen är hon psyksjuk så jag bör väl inte klanka på hennes utseende (även om det jag sade var sant). Bara det att det är så typiskt svensk kvinna att vara lättmanipulerad, till den grad att man är villig att förstöra sig själv, med eller utan diagnos för "löööv" (diagnosen fitta mellan benen räcker gott).

Edit:

https://www.rebelcircus.com/blog/soon-woman-tattoos-mans-name-face-first-date/

https://www.dailymail.co.uk/news/article-2334351/Young-Belgian-woman-finally-56-star-tattoos-removed-face-year-ordeal.html

^Belgiska inte holländska men nära nog.
Citera
2018-11-04, 16:17
Medlem
GanjaThorulfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wazzobazzo
Det hela påminner mig lite om den där historien med tatueraren som tatuerade in XX stjärnor i skallen på en holländska för cirkus tio år sedan. Efter det träffade han en ryska (tror jag?) och samma dag tatuerade han in sitt namn i stora feta bokstäver över hela hennes skalle. Ska googla fram det.

Ångrar mitt förra inlägg lite f.ö. Tjejen kan inte må bra och antagligen är hon psyksjuk så jag bör väl inte klanka på hennes utseende (även om det jag sade var sant). Bara det att det är så typiskt svensk kvinna att vara lättmanipulerad, till den grad att man är villig att förstöra sig själv, med eller utan diagnos för "löööv" (diagnosen fitta mellan benen räcker gott).

Edit:

https://www.rebelcircus.com/blog/soon-woman-tattoos-mans-name-face-first-date/

https://www.dailymail.co.uk/news/article-2334351/Young-Belgian-woman-finally-56-star-tattoos-removed-face-year-ordeal.html

^Belgiska inte holländska men nära nog.

Tjejen du länkade fick iaf en snygg tatuering tycker jag, knivmicke är helt kass på placeringar
Citera
2018-11-04, 17:14
Medlem
HectorDaiquiris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Tror snarare det handlar om kapitalism och att vi nu lever i en fullt utvecklad brutal marknadsekonomi.

På er tid var det viktigaste alltid att upprätthålla goda sunda värderingar. I dag är det knappt nån som bryr sig när tex våra kända folkkära idrottsmän horar ut sig åt ett spelbolag och i stället fär att som då stötta upp den som kört i diket hånskrattar man nu uppenbarligen.

När marknadsekonomin och kapitalismen skapar nya normer där det viktigaste är att synas och "bli" något och man skiter fullständigt i dom gamla goda idealen och mänskliga kvaliterna är det klart som fan att unga människor som dessa med svajig grund, brist på vägledning och förebilder kan amla mellan stolarna och skena i väg helt åt helvete.

Vi har haft kapitalism i över 400 år, det är inte kapitalismen som är problemet. Det är samtidsandan dessa två är offer av. En samtidsanda som vänstern har skapat till 100% med sin identitetspolitik, normupplösning och "normkritik".

De här två är "influencers". De påverkar andras barn genom sina instakonton och sociala medier, de är värda all kritik de får. De glorifierar droger, porr och missbruk. Inte bara glorifierar de missbruk av substanser, de verkar ju också missbruka sina kroppar - den ena med tatueringar och den andra genom att förstöra sig genom plastikoperationer. Ditt gråt-epos i tidigare inlägg om hur synd de är om dem och hur dumma alla andra är var ju fullständigt löjeväckande. De är vuxna människor och har ett val. De har fått barn och har ansvar för dem. Visst, alla kan begå misstag men de här två kör ju i 200 km/h rakt mot avgrunden, något deras barn kommer lida för i framtiden. Tror man att barn går psykologiskt fria från den här typen av extrem-extroverta föräldrar är man bra naiv. Alla har en ursäkt varför deras liv gick så åt helvete. Sanningen är att alla brottas med sina demoner. Man kan förstå andras situation, men man ska inte ursäkta dem, som du gör. Du är en apologet, typsikt vänsterbeteende tyvärr.

Hoppas de fattar allvaret och lägger ned all skit de håller på med omgående och börjar med det svenssonliv de sa att de ville ha i något av klippen.
Citera
2018-11-04, 18:25
Medlem
zarembas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Varken hon eller fadern har någon vårdnad om något barn, enligt kommentarer både här och där. Tror Sindy fött 3 barn. You do the math.
.

Och? Mitt inlägg handlar generellt om föräldrar som inte passar inom de vedetagna sociala ramarna.
Vad säger att de inte kan ha fina kontakter med sina barn?
Citera
2018-11-04, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reidah
Vad jag läst på diverse skvallersidor är att hon jobbat/jobbar som strippa på Club Privé i Stockholm.

Åh, fyfan. Man går ju till Privé för kvalitétsstrippor. Dyker hon upp lär ju kunderna minska.
Citera
2018-11-04, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av v.giroux
Åh, fyfan. Man går ju till Privé för kvalitétsstrippor. Dyker hon upp lär ju kunderna minska.

Va? Hahahha, nä...
Citera
2018-11-04, 21:11
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaremba
.

Och? Mitt inlägg handlar generellt om föräldrar som inte passar inom de vedetagna sociala ramarna.
Vad säger att de inte kan ha fina kontakter med sina barn?

Snälla säg att du skämtar.

Samtidigt som morsor får sina barn tagna från dem för att de inte är tillräckligt möblerade i skallen för att ta hand om ett nytt liv, deras eget kött och blod, så finns det par som kämpar med barnlöshet.

Hur mycket förälder är man om alla ens barn är i fosterhem? Har du en aning om hur provocerande det kan vara att läsa att "so what om man får sina barn fråntagna en av staten - man kan vara en bra förälder ändå!"

Nej det kan man inte - bevisligen - eftersom soc har drivit det till attest.
Citera
2018-11-04, 21:51
Medlem
GanjaThorulfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Är hon en kändis? Knappast. Din tråd hör hemma i papperskorgen.

Du hör hemma i papperskorgen.¨

Hör diskuterar vi Z kändishoran Sindy och hennes pundarsnubbe knivmicke
Citera
2018-11-04, 23:12
Medlem
tuffkatts avatar
Vilken sorglig jävla trashmänniska. Vart är det sociala skyddsnät vi betalar skatt för? Vem räddar barnen?
Citera
2018-11-04, 23:16
Medlem
downbelows avatar
Det är en kvinna alltså?
Citera
2018-11-04, 23:20
Medlem
zarembas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie

Snälla säg att du skämtar.

Samtidigt som morsor får sina barn tagna från dem för att de inte är tillräckligt möblerade i skallen för att ta hand om ett nytt liv, deras eget kött och blod, så finns det par som kämpar med barnlöshet.

Hur mycket förälder är man om alla ens barn är i fosterhem? Har du en aning om hur provocerande det kan vara att läsa att "so what om man får sina barn fråntagna en av staten - man kan vara en bra förälder ändå!"

Nej det kan man inte - bevisligen - eftersom soc har drivit det till attest.

Vad vet du om förhållandet mellan Sindy, Mikke och barnen?
Det är som du säger - föräldrar är viktiga för sina barn. Därför utbildas fosterhemsföräldrarna för att se till att förutsätningar i samarbete med biologiska familjen ska fungera.
Du kan säkert läsa mer om detta på nätet så att jag slipper dra det här.

Trist med barnlöshet, men inget som du kan belasta Sindy för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in