2018-11-03, 18:00
Medlem
nyblivetsocfalls avatar
Jag lyssnar mycket på trap och låten och videon som har länkats i tråden har faktiskt en del potential, förstörs lite av att Knivmicke inte tycks mumla naturligt som andra knarkartrappers som t.ex. Lil Xan utan det är uppenbart tillgjort för att kopiera andra men beatet, videon och texten i övrigt är inte så illa
Citera
2018-11-03, 19:18
Medlem
zarembas avatar
Sindy är mamma och hon inser säkert att hon o gubben inte passar in i ramarna som föräldrar.
Det är en insikt god som något. Finns många föräldrar som utåt sett passar men som misshandlar sina barn fysiskt o psykiskt.

Hur Sindy väljer att se ut är hennes högst privata val. Angår ingen annan.

Så Sindy, lycka till med livet.
Citera
2018-11-03, 20:31
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pedanten
Sindy medverkar även i denna musikvideo tillsammans med exet Knivmicke:

https://www.youtube.com/watch?v=VZD-bwmNCDg

Hahaha, är det ett försök till att vara den Svenska tekashi69.
Citera
2018-11-03, 22:10
Medlem
Tråden säger ganska mycket om vilket avgrundsdjupt moraliskt förfall det här landet och många av dess medborgare befinner sig i och hur fort det gick att spola vår svenska mentalitet och vårt tidigare förhållningssätt gent emot varandra rakt ner åt helvette i toaletten.

Och då tänker jag inte på det uppenbart förvirrade unga paret som kommit på fel kurs och gjort en rejäl dikeskörning.

Utanpå på reaktionerna från dom 98% i tråden som ska representera välgång, sundhet och ordnat liv.

Vidrigt att se att vi förfallit så långt att man nu tävlar i och ser det som socialt accepterat att fälla vidrigaste omdömet om två uppenbart vilsna människor och deras tragiska liv.

Huvudpersonerna i trådens beteende kan enkelt förklaras med tidigt avliden far, avsaknad av stöd och struktur, svårigheter att på egen hand i unga år se konsekvenser av sina livsval etc.

Beteendet hos merparten av skribenterna i tråden, som man då får anta är väluppfostrade, går tyvärr inte att ursäkta.

Det är bara tragiskt. Väldigt tragiskt och här i ligger den största tragedin.

Vem som helst kan i den här videon se att det rör sig om två unga vilsna människor som naturligtvis vill sitt barn och andras bästa.

https://m.youtube.com/watch?v=v7emb5T8a88

När man läser sådana här trådar och hur ts mfl hyenor gottar sig i andras tragedi känner man verkligen hur det här landet och många av dess innevånare förvandlats till mänsklighetens soptipp.

Och ni ska underförstått också representera dom välartade.

Att uppmana er att skämmas hjälper väl knappast, det vet ni väl inte ens vad det är.

Kan bara konstatera att det är ni som är det mest bedrövliga i tråden.
Citera
2018-11-03, 22:15
Medlem
MADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Äsch ni ska få se om 10-20 år när hennes instagram karriär är över kommer en våg av ångest svälja henne hel.

Antingen börjar hon boffa på gatan och suga av 18åringar för lite snabba fix, eller så tar hon sitt liv

Ja det lär ju bli vissa problem att åldras med värdighet för hennes del. Så när väckarklockan ringer lär det bli ett jobbigt uppvaknande.
Citera
2018-11-03, 23:32
Medlem
Gloriosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Tråden säger ganska mycket om vilket avgrundsdjupt moraliskt förfall det här landet och många av dess medborgare befinner sig i och hur fort det gick att spola vår svenska mentalitet och vårt tidigare förhållningssätt gent emot varandra rakt ner åt helvette i toaletten.

Och då tänker jag inte på det uppenbart förvirrade unga paret som kommit på fel kurs och gjort en rejäl dikeskörning.

Utanpå på reaktionerna från dom 98% i tråden som ska representera välgång, sundhet och ordnat liv.

Vidrigt att se att vi förfallit så långt att man nu tävlar i och ser det som socialt accepterat att fälla vidrigaste omdömet om två uppenbart vilsna människor och deras tragiska liv.

Huvudpersonerna i trådens beteende kan enkelt förklaras med tidigt avliden far, avsaknad av stöd och struktur, svårigheter att på egen hand i unga år se konsekvenser av sina livsval etc.

Beteendet hos merparten av skribenterna i tråden, som man då får anta är väluppfostrade, går tyvärr inte att ursäkta.

Det är bara tragiskt. Väldigt tragiskt och här i ligger den största tragedin.

Vem som helst kan i den här videon se att det rör sig om två unga vilsna människor som naturligtvis vill sitt barn och andras bästa.

https://m.youtube.com/watch?v=v7emb5T8a88

När man läser sådana här trådar och hur ts mfl hyenor gottar sig i andras tragedi känner man verkligen hur det här landet och många av dess innevånare förvandlats till mänsklighetens soptipp.

Och ni ska underförstått också representera dom välartade.

Att uppmana er att skämmas hjälper väl knappast, det vet ni väl inte ens vad det är.

Kan bara konstatera att det är ni som är det mest bedrövliga i tråden.

Jag tycker precis som du fast om dig och ditt inlägg.
Det finns ingen ursäkt för att inte ta ansvar för sig själv.
Det finns ingen ursäkt för att ha barn som kommer att råka illa ut i Sverige anno 2010<.

Vi som suktar efter en bättre värld gör helt rätt i att fördöma det oacceptabla. Det skamliga ska skämmas.

Lägg av.
Citera
2018-11-04, 00:21
Medlem
nyblivetsocfalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Hahaha, är det ett försök till att vara den Svenska tekashi69.

Nej, tekashi kör ju en mycket grövre stil där han skriker i sina låtar. Det där är ett försök att vara Lil Peep om något
Citera
2018-11-04, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glorioso
Jag tycker precis som du fast om dig och ditt inlägg.
Det finns ingen ursäkt för att inte ta ansvar för sig själv.
Det finns ingen ursäkt för att ha barn som kommer att råka illa ut i Sverige anno 2010<.

Vi som suktar efter en bättre värld gör helt rätt i att fördöma det oacceptabla. Det skamliga ska skämmas.

Lägg av.

Så du tror alltså på fullt allvar att folk sitter och väljer:

A: Jag ska ta ansvar för mig själv och göra bra val.

Eller

B: Jag ska göra dåliga val och inte ta ansvar för mig själv.

Ung kille när farsan gick och dog, dåligt med manliga förebilder, en hård värld, behövs inte mycket för att komma lite ur kurs sen rullar det på.

Det är snarare utan folk med dina tankar vi får en bättre värld.
Citera
2018-11-04, 02:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Så du tror alltså på fullt allvar att folk sitter och väljer:

A: Jag ska ta ansvar för mig själv och göra bra val.

Eller

B: Jag ska göra dåliga val och inte ta ansvar för mig själv.

Ung kille när farsan gick och dog, dåligt med manliga förebilder, en hård värld, behövs inte mycket för att komma lite ur kurs sen rullar det på.

Det är snarare utan folk med dina tankar vi får en bättre värld.

Eget ansvar och självreflektion?
Citera
2018-11-04, 03:28
Medlem
Tänk om fler hade varit sunda svenska nationalister. Man behöver bara backa till 1960-talet för att se ett helt annat folk, hjärntvättade tjejer som Sindy fanns inte då.

Sen kom kulturmarxism och mångkultur på 70- talet och sedan har det bara gått utför. Tragiskt.
Citera
2018-11-04, 04:56
Medlem
Framkommer det någonstans om hur det gick med knivmickes planerade karriär som undersköterska?
Satte han sig på skolbänken o utbildade sig eller rann det ut i sanden??
Citera
2018-11-04, 09:07
Medlem
godhetsapostelns avatar
denne knivmickes tatueringar är äkta? Det finns folk som ser så? Dessutom finns det folk som ser ut så som tycker att dom är lämpliga att arbeta med människor (t.ex. inom vården?)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in