2018-11-04, 13:35
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geznor
Ska säga dig att många incels har absolut noll spärrar, skulle rekommendera att du, för din egna säkerhet, tar det lugnt med provocerandet för en dag slår det tillbaka.

Incels strikes back? "Ge oss fitta och respekt annars mördar vi och fixar kaos!".

Tänk om du och dina incel-polare skulle lägga en tiondel av er incel-energi på att utveckla er själva istället.
Citera
2018-11-04, 13:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbaletten
Incels strikes back? "Ge oss fitta och respekt annars mördar vi och fixar kaos!".

Tänk om du och dina incel-polare skulle lägga en tiondel av er incel-energi på att utveckla er själva istället.

Fortsätt du, så får vi se vad som händer. Vissa incels har NOLL spärrar. Bara de senaste åren har 6 incels från incel-forum gått in i skolor och skjutit ihjäl alla de sett.

Tror du man skulle ha problem att plocka ut en enda provocerande person som man stör sig på?

Fortsätt, för all del, men jag har varnat dig, dessa incels bryr sig inte ett skit.
Citera
2018-11-04, 13:48
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goldcashier
Du har redan fått kritik på din bristande slutledningsförmåga. Är det något som är logiskt så är det att skita i dagens kärringar, för oavsett vad män gör så kommer horungar som du och hånar dem för sina val. Kan du tänka dig att män inte vill ha med kärringar att göra längre eftersom det inte är värt besväret.

Hursomhelst är det inte lönt att diskutera med idioter som du för även om du förnekar att du är en kommunistapa så resonerar du likväl som en. Idioter som du tycker det är positivt att färre män har relationer.
Du illustrerar perfekt varför MGTOW är win-win för alla parter: ni incels slipper att ha att göra med kvinnor, f'låt kärringar som inte är värda besväret och kvinnor som inte vill ha er ändå slipper era trakasserier.
Citera
2018-11-04, 13:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av geznor
Ska säga dig att många incels har absolut noll spärrar, skulle rekommendera att du, för din egna säkerhet, tar det lugnt med provocerandet för en dag slår det tillbaka.

Jag har alltid varit rättfram med vem jag är, under snart 18 år av skrivande online. Kan dock inte vara det på Flashback av olika skäl, har aldrig behövt vara rädd även om jag har fått besök av en del människor. Oroa dig inte för det.
Citera
2018-11-04, 13:54
Bannlyst
Citat:
Du har redan fått kritik på din bristande slutledningsförmåga. Är det något som är logiskt så är det att skita i dagens kärringar, för oavsett vad män gör så kommer horungar som du och hånar dem för sina val. Kan du tänka dig att män inte vill ha med kärringar att göra längre eftersom det inte är värt besväret.

Hursomhelst är det inte lönt att diskutera med idioter som du för även om du förnekar att du är en kommunistapa så resonerar du likväl som en. Idioter som du tycker det är positivt att färre män har relationer.

Din kritik är värd lika mycket som din erfarenhet med det andra könet, dvs noll och intet. Du får gärna skämma ut dig mer, genom att fortsätta skriva i tråden.
Citera
2018-11-04, 13:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Du illustrerar perfekt varför MGTOW är win-win för alla parter: ni incels slipper att ha att göra med kvinnor, f'låt kärringar som inte är värda besväret och kvinnor som inte vill ha er ändå slipper era trakasserier.
Grejen med MGTOW är att de får knulla ibland. De vill bara inte ta hand om ett socialt missfoster till kärring som agerar som socialt och ekonomiskt sänke. Även där har ni fel uppfattning. Sen identifierar jag mig inte som MGTOW men jag tar hellre parti för MGTOW än kommunistapor.
Citera
2018-11-04, 14:03
Medlem
En typisk MGTOWare är väl som den Amerikanske radioprataren Tom Leykis.

Självisk, varit gift fleralet gånger och anser sig blivit lurad varenda gång. Tjock och oattraktiv villket gör att enbart lycksökare söker sig till honnom.

Han berättar historier om kvinnor som slutade ligga med honnom så fort giftemålet var klart.

Han anser att folk som inte kan betala sina räkningar är samhällets förlorare och att framgång i livet mäts i dollar.
Senast redigerad av krakelibrankel 2018-11-04 kl. 14:05.
Citera
2018-11-04, 14:05
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Grejen med MGTOW är att de får knulla ibland. De vill bara inte ta hand om ett socialt missfoster till kärring som agerar som socialt och ekonomiskt sänke. Även där har ni fel uppfattning. Sen identifierar jag mig inte som MGTOW men jag tar hellre parti för MGTOW än kommunistapor.
Okej. Du är inte MGTOW eftersom du aldrig får ligga. Du är incel 😊
Citera
2018-11-04, 14:09
Bannlyst
För de som inte är medvetna så är detta urtypen av en MGTOW ledare, dvs han rankas högre än de normala förloraren.

https://youtu.be/cLOQst_i3eQ

Som vi kan se har killen tränat en del för att få fitta, dock är hans hemska personlighet och fula utseende det enda man märker av. Jag rekommenderar verkligen alla att titta på denna video.
Citera
2018-11-04, 14:13
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krakelibrankel
En typisk MGTOWare är väl som den Amerikanske radioprataren Tom Leykis.

Självisk, varit gift fleralet gånger och anser sig blivit lurad varenda gång. Tjock och oattraktiv villket gör att enbart lycksökare söker sig till honnom.

Han berättar historier om kvinnor som slutade ligga med honnom så fort giftemålet var klart.

Han anser att folk som inte kan betala sina räkningar är samhällets förlorare och att framgång i livet mäts i dollar.
Den som mäter allt i ekonomiska termer lockar tyvärr ofta till sig andra som tänker likadant. I TL:s fall kvinnor som söker sig till pengar för pengar egen skull.
I hans fall är det bra att han tar ett steg tillbaka och reflekterar över kärlekslivet.

Citat:
Och du är en hora. Incel är för övrigt någon som är oskuld, och tack och lov är jag inte det med mina omkring 50 kvinnor knullade.
Nej, definitionen av incel är inte oskuld. Jag är lika lite hora som du legat med 50 kvinnor, dvs inte alls.
Citera
2018-11-04, 14:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bombastican
Hejsan, samma anledning att du inte har någon tjej som vill vara med dig är samma skäl varför ingen vill vara din vän. Du är en liten störd pojke som ingen vill vara med, finns säkert något trauma som förklarar det men egentligen vem bryr sig om dig.

(FB) Krav att ha vänner för att få flickvän?

Fin tråd du skapade förut btw, säger det mesta om vad du är för en sorts person.
Projicering. Vacker kommunistargumentation. Men vad kan man förvänta sig av idiotiska halvapor som du.

För övrigt, vad säger min tråd om mig? Neh juste. Ingenting. Stoppa upp dina putsförnuftiga svar i arselhålet på din mamma.
Citera
2018-11-04, 14:34
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombastican
För de som inte är medvetna så är detta urtypen av en MGTOW ledare, dvs han rankas högre än de normala förloraren.

https://youtu.be/cLOQst_i3eQ

Som vi kan se har killen tränat en del för att få fitta, dock är hans hemska personlighet och fula utseende det enda man märker av. Jag rekommenderar verkligen alla att titta på denna video.
Lite kul att han dricker öl hela tiden. Han ger intryck av att vara rätt dragen redan från början.
Fylledravel. Män vill vara otrogna med en porrstjärna och kvinnor med en popstjärna. Djupsinnigt

I kommentarsfältet föreslår någon ladyboys. Tror också att de kan vara ett bra alternativ för MGTOW-pojkarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in