2018-11-04, 02:36
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Av SD's logg att döma verkar han rest till FAD tillsammans med HD (se tillhörande loggbild):

Har de ingen skam i kroppen?
De har blivit avslöjade som fuskare inom GeoCaching
och SD är misstänkt för mord på LW
och ändå åker de till FAD och provocerar LWs vänner.
Citera
2018-11-04, 02:54
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Stopp och belägg!
Misshandel är en rättslig term som allmänt missbrukas som ditt trams om gängse uttryck är ett utmärkt exempel på .

Ja. Precis. Det är vanligt att allmänheten uppfattar misshandel som något annat än rättsapparaten gör. Hur du lyckats missa det är för mig en gåta.
Citera
2018-11-04, 03:11
Medlem
Draifoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Med tiden, och evinnerliga genomlysningar här, tycks även alla tvärsäkra påstående om LWs många relationer visa sig vara bara kompisar.

Kvar finns SD och LWs relation.

LWs polisanmälningar mot SD.
Den enda relation jag skrev om var alltså just relationen mellan LW och SD, och jag skrev att det enda vi känner till om tiden efter bilbråket 2017 är att de tycks ha geocachat ihop ett par gånger. Där verkar vi alltså vara överens. Något förhållande tycks de alltså inte ha haft.
Citera
2018-11-04, 03:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draifos
Ja, utifrån den här nedlagda misshandelsanmälan efter bråket i bilen 2017 byggdes det upp en bild här i tråden av ett "destruktivt förhållande" och en "eskalerande våldsspiral", som alltså skulle ha avslutats med att han dödade henne ett och ett halvt år senare.

I själva verket är det nu osäkert om de ens hade någon särskild relation efter det där bilbråket. Det enda vi känner till är väl att de tycks ha geocachat ihop vid ett par tillfällen.

Var försvann helt plötsligt alla påstående, av skribenter här, om att en sexuell relation skall pågått i flera år mellan SD och LW? Att SD berättat det. Och många här intygat sanningshalten.

Det är snudd på lustigt att betrakta denna "kräftgång" ....
Citera
2018-11-04, 03:17
Medlem
Draifoss avatar
Citat:
Var försvann helt plötsligt alla påstående, av skribenter här, om att en sexuell relation skall pågått i flera år mellan SD och LW? Att SD berättat det. Och många här intygat sanningshalten.

Det är snudd på lustigt att betrakta denna "kräftgång" ....
Undvik gärna att citera mina inlägg om du inte alls vill bemöta det jag skriver.
Citera
2018-11-04, 03:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draifos
Den enda relation jag skrev om var alltså just relationen mellan LW och SD, och jag skrev att det enda vi känner till om tiden efter bilbråket 2017 är att de tycks ha geocachat ihop ett par gånger. Där verkar vi alltså vara överens. Något förhållande tycks de alltså inte ha haft.

Jodå. Det har dom allt haft. Ett komplicerat sådant, där han ville mer än hon.

Snart dyker den där bunten av SMS/MMS, som polisen ansåg räckte för anmälan, upp ur skrymslen också. Dom där som SD trakasserade LW med.

Allt som skrivits här finns också för evigt på pränt.
Citera
2018-11-04, 03:33
Medlem
Draifoss avatar
Citat:
Jodå. Det har dom allt haft. Ett komplicerat sådant, där han ville mer än hon.

Snart dyker den där bunten av SMS/MMS, som polisen ansåg räckte för anmälan, upp ur skrymslen också. Dom där som SD trakasserade LW med.

Allt som skrivits här finns också för evigt på pränt.
Men det där var väl längre tillbaka i tiden. Det enda vi känner till om tiden efter bilbråket 2017 är väl att de tycks ha geocachat ihop ett par gånger, eller hur?
Senast redigerad av Draifos 2018-11-04 kl. 03:42.
Citera
2018-11-04, 06:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Inte riktigt så jag menade men ont som tusan kan det iaf göra. Oavsett hur våldet uppstår.
Jag tror inte ett dyft på nåt annat än att det var fullt avsiktligt från knoggnuggarens sida och betraktar honom därmed som en ren ynkedom. Oavsett han vet hur det kan vara med örhängen eller inte...
Deformeringen av örhänget var enl dig avsiktlig, är det så du skall läsas?

Vad tror du om att en gång till läsa vad jag skrev om frivillig och vänskaplig brottning (som alltså INTE gällde i bilen!) och då kanske bättre förstå?

Edit: Även den skribent här i tråden som ser SD som inkarnationen av prof Moriarty skulle ev kunna ha glädje av att läsa en gång till vad jag skrev. Fast jag är skeptisk.
Senast redigerad av Carinah78 2018-11-04 kl. 07:00.
Citera
2018-11-04, 07:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VigosRos
SD gjorde fel enligt många av oss. Det var oerhört onödigt.

Håller med om att han kunde hanterat situationen bättre.
Själv hade jag åkt hem, gått in å lagt mig så hade "haggan" kunnat
sitta där å sura så länge hon nu ville.

Du tycker inte möjligtvis att det va någon mer som begick
något litet fel där i det sammanhanget?
Citera
2018-11-04, 08:50
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Deformeringen av örhänget var enl dig avsiktlig, är det så du skall läsas?

Vad tror du om att en gång till läsa vad jag skrev om frivillig och vänskaplig brottning (som alltså INTE gällde i bilen!) och då kanske bättre förstå?

Edit: Även den skribent här i tråden som ser SD som inkarnationen av prof Moriarty skulle ev kunna ha glädje av att läsa en gång till vad jag skrev. Fast jag är skeptisk.
Nej, den var en följd av våldet.
Citera
2018-11-04, 08:53
Medlem
Nyfiken på vad det står i NA-artikeln. Någon som har Plus?

Rubriken:
"Dokument: 169 dagar efter mordet på Lena Wesström - kompakt tystnad, få vill prata: "Någon där ute borde veta"
http://www.na.se/logga-in/dokument-169-dagar-efter-mordet-pa-lena-wesstrom-kompakt-tystnad-fa-vill-prata-nagon-dar-ute-borde-v eta
Senast redigerad av Ulanna 2018-11-04 kl. 08:58.
Citera
2018-11-04, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Nej, den var en följd av våldet.
Vi är alltså överens om att deformeringen av örhänget var oavsiktlig, right?

Och det "våld" som SD brukade i sitt försök för att få LW ut ur den bil hon inte hade ägarandel i och som åkl, sett till omständigheterna som rådde, ansett vara "försvarligt", det "våldet" skall ses som en tidig indikator hos SD på en önskan att få döda, right?

För mig ter sig det här i min del 2 liite långsökt.
Vad gäller örebroare med aggressionsproblematik ser jag bättre kandidater till att vara bärare av svart bälte i Våld.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in