2018-11-03, 10:58
Medlem
Katzyns avatar
Du bör nog tänka på att upplevelsen lär vara värre för din kvinna än vad det är för dig att hon bajsar på sig. Tänk mer på henne, är väl mitt råd. Du åker ju ändå räkmackan i detta.
Citera
2018-11-03, 11:07
Medlem
Hej alla fb-idioter!
Bajs kommer inte ut för att man krystar, utan för att förlossningskanalen fylls av bebis huvud och pressar på ändtarmen så eventuellt innehåll där kommer ut.

Tack, hej!
Citera
2018-11-03, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrKlein
Jag och min sambo har bf mars 2019. Har precis sett på mina favorityoutubers Jocka och Jonne och då bajsade hon på sig.

Jag vill inte vara med någon som folk vet har bajsat på sig. Vill heller inte ha nån som spruckit eller eller blivit slapp.

Hur vanligt är detta egentligen? Kan man underlätta förlossningen genom att ha sex flera gånger kort före?

Tacksam för tips.

Barnet brukar skita ner hela morsan när den kommer upp på bröstet första minuten.

Pinsamt eller hur?
Citera
2018-11-03, 11:15
Medlem
Det är mycket vanligt att kvinnor bajsar på sig vid förlossningen och som de flesta säger så är sköterskorna så pass snabba att torka att det oftast knappt ska märkas av. Förutom förlossningen så har du hela livet på dig med att kroppen kan strula, även för dig. Du kommer bli äldre, du kan bli sjuk och om du har tur, även gammal. Det är ingenting att diskutera vid middagsbordet och vi har olika gränser inför saker men det är naturligt. Att en annan vet om det sedan evigheter beror på att kvinnor inte behöver skämmas för de problem det innebär med att vara kvinna. Att motverka att det spricker sker givetvis under varje förlossning. Du kommer aldrig sannolikt genomgå en liknande snabb påfrestning som en graviditet och barnafödande innebär. Var tacksam istället. Förlossningen är inte ofräschare än att du kommit för att resultera i en sådan. Din sats är inte gulligare...
Citera
2018-11-03, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SirDuke
Sex kan faktiskt starta förlossningen. Däremot inte skydda mot sprickbildning.
Man behöver inte spricka nämvärt mycket om personalen vet hur man handskas med det.
Citera
2018-11-03, 11:16
Medlem
Heauxms avatar
Du ska bli pappa och du sitter där och gnäller om bajs. Bajs spya blod kommer att bli din vardag. Fan bli en man och stötta din kvinna.
Citera
2018-11-03, 11:25
Medlem
Ja, skiten står som en kvast - och man spricker som en dragkedja
Citera
2018-11-03, 11:40
Medlem
vem fan vill se sin kärring skita på sig när hon föder fy fan. min polare såg sin tjejs skitkorv komma ut när hon skulle döda och det roliga var att han trodde det var barnet som kom ut. garvar jävligt mycket när han berättar det. han ångrar att han han närvarade. vid deras andra förlossning väntade han utanför😁
Citera
2018-11-03, 11:46
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurango
vem fan vill se sin kärring skita på sig när hon föder fy fan. min polare såg sin tjejs skitkorv komma ut när hon skulle döda och det roliga var att han trodde det var barnet som kom ut. garvar jävligt mycket när han berättar det. han ångrar att han han närvarade. vid deras andra förlossning väntade han utanför😁

Förväntade han sig att barnet var av annan färg eftersom han misstog fekalierna för att vara det faktiska barnet?
Citera
2018-11-03, 12:17
Medlem
Varför lavemangas inte kalverskorna som rutin innan förlossningen så man slipper äcklet med att skiten pressas ut?
Citera
2018-11-03, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiveLakes
Varför lavemangas inte kalverskorna som rutin innan förlossningen så man slipper äcklet med att skiten pressas ut?

För att det är ungefär lika äckligt som resten grejerna som kommer ut? Fostervatten, blod, hinnsäck, moderkaka etc.? Sen har det visat sig att det är bra för bebisens immunförsvar om den utsätts för lite bajs under förlossningen. Som någon annan skrev finns det inget vackert med en förlossning. Det är något man tar sig igenom för att man måste, ingen spaweekend.
Citera
2018-11-03, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruStormufti
Det kommer ut bajs när man krystar. Det finns inget trevligt med en förlossning.

Det är rätt kul att få träffa barnet faktiskt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in