2018-11-02, 23:43
Medlem
Mosbulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Äsch ni ska få se om 10-20 år när hennes instagram karriär är över kommer en våg av ångest svälja henne hel.

Antingen börjar hon boffa på gatan och suga av 18åringar för lite snabba fix, eller så tar hon sitt liv

10-20? Snarare 1-2.
Citera
2018-11-03, 00:03
Medlem
Hon tjänar inga pengar på sin insta. Ser aldrig några samarbeten där? Hon fick sina operationer gratis mot att hon livesände operationerna?
Citera
2018-11-03, 00:49
Medlem
PinkLaceys avatar
Bloggbevakning har en egen kategori om Sindy och Micke. Rekommenderar den för mycket intressant läsning. Sindys nya kille verkar vara en riktigt trevlig prick.
Citera
2018-11-03, 01:46
Medlem
Att ni ens tar er tid att kolla på trasiga människor som denna personen... Det är tragiskt att se hur förstörda människor är i våran "humanitära stormakt". Jag hoppas att denna kvinna en vacker dag vaknar upp och inser vad i helvete hon håller på med.

FYFAN vad hon ser ut som skit. Men det är ju standard nuförtiden i vårat samhälle.
Citera
2018-11-03, 02:00
Medlem
Barn är ingen rättighet, tråkigt att vårt samhälle ser det så. När man ser denna katastrof får man en viss förståelse för var tanken om tvångssterilisering kom från...
Citera
2018-11-03, 03:26
Medlem
Scrapers avatar
Hon måste väl ha någon typ av dysmorfofobi, där de där läpparna för henne anses helt normala (om inte för små). Brukar krävas mer än lite benz för att "bota" den åkomman. Det är en absolut klassiker att de med diagnosen skuldsätter sig för att plastikoperera sig. Kan nog vara en bra idé att söka kvalificerad hjälp.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Body...rphic_disorder

Citat:
Body dysmorphic disorder (BDD), occasionally still called dysmorphophobia, is a mental disorder characterized by the obsessive idea that some aspect of one's own body part or appearance is severely flawed and warrants exceptional measures to hide or fix their dysmorphic part on their person. In BDD's delusional variant, the flaw is imagined.

Many seek dermatological treatment or cosmetic surgery, which typically do not resolve the distress.

Ganska hemskt att insta-kommentatorerna uppmuntrar plastikopererandet, när det tyvärr inte kommer att råda bot på grundproblemet utan snarare förvärra det. Även lite halv-vidrigt att gamarna på Flashback säkert gör henne ännu mer utseendefixerad. Önskar henne all välgång.
Senast redigerad av Scraper 2018-11-03 kl. 03:35.
Citera
2018-11-03, 03:42
Medlem
Scrapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Jag vill minnas att jag pissat henne i munnen i ett soprum på Söder. Men det var några år sedan och jag kan minnas fel. Finns ju mängder som ser ut som henne.

Det här är ju rent poetiskt återgivet. Berätta gärna mer. Var dealen att du skulle pissa henne i munnen eller var det bonus efter en avsugning? Vilket soprum?
Citera
2018-11-03, 09:29
Medlem
GanjaThorulfs avatar
Knivmickes Instagram var en resa i tillfrisknande
Citera
2018-11-03, 11:45
Medlem
rebekks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johan-Palm
https://www.metro.se/artikel/de-vill...ra-förälder-xr

Någon som fått sina fördomar krossade?

Haha jisses så tragikomiskt.

Men svart på vitt, har varken fadern eller modern längre vårdnaden över deras barn?
Citera
2018-11-03, 12:07
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
”Knivmicke”? 😂 herregud vilken samling trashmänniskor i samma video.
Hahah brukar aldrig läsa trådar i stil med denna, men klickade ändå på länken och så ser jag namnet "knivmicke". Man kan ju inte låta bli att fortsätta läsa då. En vuxen man som kallas knivmicke, det var något som förgyllde min morgon faktiskt.
Citat:
Ursprungligen postat av St0ny
Att ni ens tar er tid att kolla på trasiga människor som denna personen... Det är tragiskt att se hur förstörda människor är i våran "humanitära stormakt". Jag hoppas att denna kvinna en vacker dag vaknar upp och inser vad i helvete hon håller på med.

FYFAN vad hon ser ut som skit. Men det är ju standard nuförtiden i vårat samhälle.
Nu tar du väl ändå i, att detta ska vara standard i vårat samhälle är ju knappast sant. Har någon enstaka gång i mitt liv stött på en kvinna som varit i närheten lika trashig som denna. Besök valfritt universitet (eller skola för delen) så ser du aldrig dessa kvinnor. Kvinnorna som ser ut som henne är samma sort som blev med barn i högstadiet, hoppade av skolan och lever på bidrag. Skaffar fler barn med nya män och så rullar det på.
Idag tatuerar de sig, fixar läpparna och röven och de enda männen som lockas av det är av samma skrot och korn som de själva.

Senast redigerad av caeco 2018-11-03 kl. 12:11.
Citera
2018-11-03, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Hahah brukar aldrig läsa trådar i stil med denna, men klickade ändå på länken och så ser jag namnet "knivmicke". Man kan ju inte låta bli att fortsätta läsa då. En vuxen man som kallas knivmicke, det var något som förgyllde min morgon faktiskt.

Nu tar du väl ändå i, att detta ska vara standard i vårat samhälle är ju knappast sant. Har någon enstaka gång i mitt liv stött på en kvinna som varit i närheten lika trashig som denna. Besök valfritt universitet (eller skola för delen) så ser du aldrig dessa kvinnor. Kvinnorna som ser ut som henne är samma sort som blev med barn i högstadiet, hoppade av skolan och lever på bidrag. Skaffar fler barn med nya män och så rullar det på.
Idag tatuerar de sig, fixar läpparna och röven och de enda männen som lockas av det är av samma skrot och korn som de själva.

Du har absolut rätt, det är inte standard nej. Jag var packad när jag skrev det där och var lite arg över hur poänglöst skit folk verkligen diskuterar... Im outta here!
Citera
2018-11-03, 12:46
Medlem
Cameltotems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rebekk
Haha jisses så tragikomiskt.

Men svart på vitt, har varken fadern eller modern längre vårdnaden över deras barn?
hahahahahahahhah

EDIT
fel citering, menade personen som länka artikeln
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in