Citat:
Ursprungligen postat av
Potomac
Someone asked: Our department has nothing special that distinguishes it. We have come a long way with rädda-hjärnan-larm, and we perform small surgical ingrepp in brains and we have a modern NIMA department. Difficult operations are being purchased in Uppsala. This is like most hospitals our size. This is the truth, even though you probably can google it.
EDIT: The same someone said QUESTIONS I missed to answer. Could only see this one?
I refrain from writing more. I wanted to make Hanna described fair, but I hoped too much. Writers here in the thread do not seem to care about the truth. Glad that a few smart can read and therefore:
Understands both why and the fact that I use google translate (and in fact, Swedish to English to Swedish to English with minor corrections all the time.)
Understand what I said "I correct google so the text is possible to understand"
Know the phrase 15 minutes in the spotlight
mm mm
Good luck with your "investigation". When you get a stroke from
trying to think, me and Hanna will take care of you the best way possible, regardless of what you write here. (And don't be afraid trying, thinking won't give you any stroke

)
If you read here Hanna, sorry. I meant well. See you. I "know" you are not involved.
TiMi: The stage is yours!
Me:
Stage Exit
Att du inte jobbar på H*nn*s avd eller ens inom sjukvården står helt klart efter detta inlägg.
Att inte kunna berätta något alls om det fantastiska och nytänkande vårdsätt som man jobbar på på H*nn*s avdelning avslöjar dig.
Din agenda vet jag inte, men har helt klart mina misstankar. Du avslöjar dig inte genom språket, men genom ditt sätt att tänka. Det liknar i stort en annan skribent som också sa vara en person
med insyn. Att du anser att vi tillhör begåvningsreserven ( försöker att tänka

) och stage exit (over and out) är ett exempel.
Mig varken lurar eller skrämmer du. Jag är glad att vi alla här inne är anonyma och det är extra viktigt i denna tråd som har kantats av mycket otäcka hot och dolda budskap, särskilt för dom som är i vänkretsen eller på annat sätt har kännedom om de berörda.
Jag håller med dig att vi ska hålla H*nn* utanför det här, eftersom jag är övertygad om att hon inte har ett dugg med brottet att göra. Hon och barnen får ta en oförtjänt del av skammen och skulden.