Citat:
Ursprungligen postat av
Fenora
Det förvånar mig att tråden inte har fått mer uppmärksamhet, jag har skrivit exakt vad som kommer att hända men får knappt någon respons?
Kanske det beror på att de obekräftade s.k. fakta du presenterar är naturvidriga. Du är den enda personen mig veterligen som påstår att detta beslut tagits. Där även jag kan påstå en massa obekräftade saker utan täckning. Naturligtvis konfidentiellt.
Före valet skulle alltså Löfven och S tagit beslutet att frivilligt överlämna makten till en konstellation som i dagsläget har färre mandat än S. 67 kontra 100. Och att man skulle överlämnat makten till Annie även om S,V och MP fått majoritet i valet. Eller om SD efter valet röstat för Löfven som statsminister för att jävlas. Hur nu det skulle ske efter att en majoritet i riksdagen inte röstat emot. Och därmed tillsatt Löfven som ny statsminister.
Drygt hundra år av svensk parlamentarism visar att S är villiga att gå över lik för att få makt. Och att behålla den när man nyss haft den. Nu påstår du att man i förväg lagt sig på rygg och visar strupen för en hysterika och störd person som Fjamåt. Som vill krossa facket och avskaffa LAS.