2018-10-31, 05:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Nu närmar det sig den 3 november.
Undrar om SD fortfarande tänker åka till Sundsvall?
Det ska bli spännande att få rapporter från dig, ShHolmes,
i helgen.

SD är nog en narcissist med mycket lättkränkt hybris. Friskt beteende verkar saknas. Jag tror alltså han åker mot Sundsvall och det kanske redan idag för ett mellanstopp på BeholderX event kl 17.30 i Uppsala. Då kan han mjölka JH på info om vilka kontakter han haft med polisen.
Citera
2018-10-31, 06:00
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Förstår inte hur Du kan få det till att Du skriver på engelska för att inte outa Dig.

Det Du skriver i tråden avslöjar Dig väl mer än på vilket språk Du skriver.

Nackdelen är att det blir fel i översättningen (om det nu är det Du gör), eller att vi som läser missuppfattar eller kanske inte är helt överens med engelskan.

Kan iof var så att Du är engelsktalande och pga det skriver att Du använder översättningsprogram.

När man läser den engelska som skrivs så verkar det inte alls troligt att personen är engelsktalande.
De fel som finns i den engelska texten är knappast sådana som en engelsktalande gör.
Det verkar inte heller vara en Google-översättning.
Citera
2018-10-31, 06:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Nu närmar det sig den 3 november.
Undrar om SD fortfarande tänker åka till Sundsvall?
Det ska bli spännande att få rapporter från dig, ShHolmes,
i helgen.

Ja det blir roligt, återkommer då och skriver gärna om att kräket blivit rullad i tjära och fjädrar, det är ju lite vilda vestern i Sundsvall...
Om jag är avstängd eller arresterad hoppas jag ni själva kan läsa i tidningen om att :
Mordmisstänkt jagades blödande och nersolkad från platsen av Riktiga män.
Citera
2018-10-31, 06:25
Medlem
Hade jag varit Hanna hade jag inte cyklat till jobbet idag med den nämnda jackan och cykeln.

Tycker att Hanna ska prata med sina arbetskamrater och säga att hon vet vad som skrivs här och klargöra vad hon tycker är okej eller inte att skriva. Bästa av allt hade varit om hon satte ihop en liten text som hon ville skulle komma till vår kännedom om hon vågar. Tror också att hon är i en väldigt svår situation som fru och mamma till Stefans barn inte bara för att han är MGM utan också för att han verkar vara en så manipulativ person att hon kanske inte vågar prata ens med sina närmaste.

Eller varför inte skapa ett konto och kortfattat bara skriva något?
Citera
2018-10-31, 06:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gullranka
Hade jag varit Hanna hade jag inte cyklat till jobbet idag med den nämnda jackan och cykeln.

Tycker att Hanna ska prata med sina arbetskamrater och säga att hon vet vad som skrivs här och klargöra vad hon tycker är okej eller inte att skriva. Bästa av allt hade varit om hon satte ihop en liten text som hon ville skulle komma till vår kännedom om hon vågar. Tror också att hon är i en väldigt svår situation som fru och mamma till Stefans barn inte bara för att han är MGM utan också för att han verkar vara en så manipulativ person att hon kanske inte vågar prata ens med sina närmaste.

Vet Du vilka som skriver här...?
Citera
2018-10-31, 06:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
Ja det blir roligt, återkommer då och skriver gärna om att kräket blivit rullad i tjära och fjädrar, det är ju lite vilda vestern i Sundsvall...
Om jag är avstängd eller arresterad hoppas jag ni själva kan läsa i tidningen om att :
Mordmisstänkt jagades blödande och nersolkad från platsen av Riktiga män.

Fjant! Tror dessutom att det där är ett personligt hot från dig att skada SD, då du skriver att du kanske blir arresterad.

Du är medveten att relativt många tror att SD är oskyldig va? Troligen rör du inte dig så mycket bland andra geocachare eller så lyssnar du inte på det örat.
Men av det du skrivit om dina ståndpunkter så tror jag att det inte är så många som vill umgås med en person som du.
Citera
2018-10-31, 06:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann
När man läser den engelska som skrivs så verkar det inte alls troligt att personen är engelsktalande.
De fel som finns i den engelska texten är knappast sådana som en engelsktalande gör.
Det verkar inte heller vara en Google-översättning.
Förstår inte skillnad i att skriva på engelska/svenska.

Hen avslöjar oavsett via det hen skriver om det kan ses som sant eller ej.

Det enda jag ser är att det blir än mer risk för missförstånd pga språket (vilket tråden absolut inte behöver)!
Citera
2018-10-31, 06:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gullranka

Sjukt att beskriva HD:s schema, vilken cykel och färg på jacka. Är skrivaren ute efter att skrämma henne?
Citera
2018-10-31, 06:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodTanke
Fjant! Tror dessutom att det där är ett personligt hot från dig att skada SD, då du skriver att du kanske blir arresterad.

Du är medveten att relativt många tror att SD är oskyldig va? Troligen rör du inte dig så mycket bland andra geocachare eller så lyssnar du inte på det örat.
Men av det du skrivit om dina ståndpunkter så tror jag att det inte är så många som vill umgås med en person som du.

Haha, om du och dina fusk kompisar hellre umgås med ett otroget kräk, som blivit anmäld för både misshandel och ofredande av LW som SD nu dessutom är misstänkt för att ha mördat. Ja då sörjer inte jag erat sällskap och knappast den överväldigande majoritet på FAD heller.
Titta dig djupt i spegeln, du tillhör den mörka sidan i detta.
Citera
2018-10-31, 06:42
Medlem
Väldigt märkligt tycker jag att Stefan som MGM inte verkar bry sig. De flesta som blivit misstänkta för ett så grov brott och är oskyldiga skulle vara väldigt måna om att hjälpa polis och på annat sätt göra allt för att mordet skulle bli uppklarat. Förstår inte heller att han inte vill skydda sin familj utan lägger ut bilder och skriver om barnen.

Hade Stefan varit en riktig karl hade han inte fortsatt att spela pajas utan låtit bli att dyka upp som gubben i lådan på olika event och glatt lagt ut bilder och text som att han är totalt oberörd.

Stefan borde komma in här och skriva utan att gömma sig bakom anonymt nick. Naturligtvis utan att gå in på sådant som kan förstöra utredningen utan bara för att kortfattat få slut på trams och dumheter från hans vänner som gör mera skada än nytta när de kommer in här och ska försvara honom.
Citera
2018-10-31, 06:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Vet Du vilka som skriver här...?

Nejnej, har inte en aning och absolut ingen insyn i dettafallet mer än att jag läser och tänker.

Arbetar med människor och har viss insikt i både sjukvård och kriminalitet.
Citera
2018-10-31, 06:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ulanna
Sjukt att beskriva HD:s schema, vilken cykel och färg på jacka. Är skrivaren ute efter att skrämma henne?

Lite så jag tänkte, väldigt obehagligt.
Hoppas Hanna har någon form av skydd. Även om hon verkar ovetande och verkar lita på Stefan så vet man ju inte om han får något för sig. Ja jag tror att det är han som är GM men vet inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in