2018-10-30, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Potomac
It was sad that the truth was not welcome here. Hanna worked all their shifts during the current period. The Monday was additionally in addition to the regular schedule. She was asked to work extra.

I thought it was interesting to know that TiMi is wrong when she says Hanna called her sick. It's wrong. Hanna was free all this weekend, and worked all days she was suposed to work.

I have corrected google in this message also.
Förstår fortfarande inte varför du inte skriver på svenska.
Citera
2018-10-30, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Potomac
Ok. I resign. Clearly the wast majority is not intrested in the truth. So go ahead TiMi, spread your lies. We who know Hanna and work with her knows you'r all wrong. Your 15 minutes becomes a lot more.

Sorry Hanna if you read here. We're behind you and with you.
Vilket avresedatum var USA resan planerad till?
Citera
2018-10-30, 23:17
Medlem
Cocinellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osamaj
Vilket datum var resan till USA inbokad från början? Den blev ju sedan framflyttad någon dag pga att SD blev intagen på förhör..

SD skulle ha åkt på tisdagen men resan blev framflyttad pga förhör till onsdag eller möjligtvis sen tisdag. 15 var datumet från början i alla fall enligt vad som skrivits i tråden.
Citera
2018-10-30, 23:20
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackfollower
Är det dokumenten från tingsrätten du avser? Mail känns lite väl privat, men jag tar gärna emot dem via PM även om jag hittills inte varit en av de utvalda ”kloka och sansade”

Svårt att skicka dem per PM utan att lägga upp dem någonstans först. Man kan ju en anonym email. Det har jag. Men fixar till det på torsdag och lägga upp länkar i tråden.

Mvh

/FS
Citera
2018-10-30, 23:22
Medlem
Cocinellas avatar
Citat:
Vilket datum var resan till USA inbokad från början? Den blev ju sedan framflyttad någon dag pga att SD blev intagen på förhör..

Ser onekligen ut som om det inte var meningen att HD skulle med till USA, hon jobbade ju på tisdagen den 15:e.

Ja det vill säga om herr Potomac har koll på det han skriver. 😜
Citera
2018-10-30, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cocinella
SD skulle ha åkt på tisdagen men resan blev framflyttad pga förhör till onsdag eller möjligtvis sen tisdag. 15 var datumet från början i alla fall enligt vad som skrivits i tråden.
Har också för mig att avresedatum var planerat till den 15:e..men blev framflyttad. Någon som vet om det stämmer???
Var det så kan det omöjligtvis varit en inplanerad resa för HD då hon enligt potomac jobbade den 15:e.
Senast redigerad av Osamaj 2018-10-30 kl. 23:34.
Citera
2018-10-30, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cocinella
Ser onekligen ut som om det inte var meningen att HD skulle med till USA, hon jobbade ju på tisdagen den 15:e.

Ja det vill säga om herr Potomac har koll på det han skriver. 😜
Precis.. kommenterade precis det i ett annat inlägg.. Storyn/pusselbitarna går liksom inte ihop.
Citera
2018-10-31, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodTanke
Hon var på jobbet både måndag och tisdag enligt uppgift till mig, från två håll.
Och du reagerade inte på dessa uppgifter då det "sedan länge" var inplanetat att hon skulle åka till USA den 15:e?
Citera
2018-10-31, 00:13
Medlem
Draifoss avatar
Citat:
Varifrån får du att USA-resan skulle ha blivit framflyttad?
Citera
2018-10-31, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draifos
Varifrån får du att USA-resan skulle ha blivit framflyttad?
Tidigare inlägg i tråden som uppgav att avresedatum för resan var den 15:e men då SD var inne på förhör den 15: e kom de inte iväg utan fick skjuta upp avresan..
Citera
2018-10-31, 00:21
Medlem
Draifoss avatar
Citat:
Tidigare inlägg i tråden som uppgav att avresedatum för resan var den 15:e men då SD var inne på förhör den 15: e kom de inte iväg utan fick skjuta upp avresan..
Det där har jag missat. Kan du länka?
Citera
2018-10-31, 00:43
Medlem
ModestyBlaisers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zissela
Fast att lägga ut hennes arbetsschema och beskriva cykel och jacka känns inte helt sjyst.

Nej, det var dumt och förhastat håller jag med om (samtidigt blir man kanske trängd av att direkt behöva bevisa sig? Ingen aning).
Klart jag kan missbedöma postaren, men den risken tar vi ju med alla som lämnar uppgifter i tråden. Vissa är man mer tveksam till än andra, och i mitt fall har jag känt mig väldigt skeptisk till tidigare uppgifter om HD (vilka inte heller har varit schyssta).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in