Citat:
Ursprungligen postat av
TinnaNinna85
Står inget i regelverket här vilka inlägg man får svara på eller inte. .Fröken Sverige bla har förklarat man är inte tvingad att svara på alla inlägg.
Vi tar inget stöd av några inlägg svarar på det vi känner vi kan svara på.
I vår bok står det klart att du har dömt BO du kan inte döda BO mer hon är död. BO barn äro också dömda.!
Du i din historik nämner BO har olika telefoner för olika relationer. Källa.?
Gud kastar inga stenar Amen.!
Nej, man behöver verkligen inte lägga en massa tid på de som bara tjafsar, de som är allmänt otrevliga eller de som sitter här och försöker lägga skulden på en mördad kvinna! Man väljer givetvis vilka inlägg man vill svara på.
De flesta av oss har heller inte obegränsat med tid, så att man kan sitta här och chatta och gräla dygnet runt. Jag är intresserad av att fallet löses, inte av de delar av deras privatliv som inte verkar ha ett dugg med fallet att göra ska ältas och ventileras om i oändlighet. Stackars ALLA inblandade barn!
Tack för fina svar av många av er. Ska svara på dem i veckan. Ni och de andra i tråden som jag håller kontakt med per DM/PM, är kloka och sansade människor. Någon frågade om dessa 15 handlingar - inte hunnit läsa ikapp, så jag undrar om de finns tillgängliga nu? Jag kan maila dem om ni skickar er mail, annars kan jag lägga upp dem på torsdag.
Kämpa på ni som verkligen hoppas att LW och hennes barn ska få någon slags upprättelse och att hennes GM ska åka dit snarast! Resten i tråden här kan i alla fall jag leva utan. Och jag tänker varken gräla eller tjafsa med er. Och till Polisen och dylika personer: Jag önskar er lycka till och hoppas ni lyckas få ditt den som mördade LW!
Mvh
/FS