Citat:
Jag använder själv Propavan, och jag har tidigare haft Stilnoct, Imovane och något till receptbelagt narkotikapreparat. Jag föredrar Propavan. Jag blir helt enkelt skittrött och sover som en sten. Inga minnesluckor eller märkliga handlingar i sömnen. Inte beroendeframkallande på så sätt att man känner att man aldrig mer kommer kunna sova utan dem.
De nackdelar jag ser är:
1. Tar man för mycket så får man myrkrypningar utav själva helvete och får en skitnatt där man är riktigt trött kombinerat med att man ligger och vrider sig av att det kittlar i alla muskler. Proffsen säger att man ska tugga tabletterna för att slippa det. Men börja med 0,5-1 tablett är mitt råd, du kommer ångra dig annars. Prova dig fram under några kvällar.
De nackdelar jag ser är:
1. Tar man för mycket så får man myrkrypningar utav själva helvete och får en skitnatt där man är riktigt trött kombinerat med att man ligger och vrider sig av att det kittlar i alla muskler. Proffsen säger att man ska tugga tabletterna för att slippa det. Men börja med 0,5-1 tablett är mitt råd, du kommer ångra dig annars. Prova dig fram under några kvällar.
Vet att tråden är supergammal men jag vill tillägga och hålla med i det SkepticalHippo skrev.
Min kompis fick propavan och myrkrypningar som fick honom att ge upp dem. Nästa gång han träffade läkaren tog han lätt besviken givetvis upp detta. Då fick han ett råd som spetsar det med att tugga dem för att slippa myrkrypningar. Krossa dem och lös upp dem i ljummet vatten. Ta en 3e-del rykande hett vatten och 2 3e-delar kranvatten och rör ner pulvret där i. Jaja, tänkte väl min vän om jag känner honom rätt men han gjorde i vart fall som läkaren sade och fick ett långt ansikte för det fungerade verkligen. En annan vän som har myrkrypningar men inte behöver nåt att sova på blir av med sina krypningar av vanliga brustreo.
edit; stavfel