2018-10-30, 19:50
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norns
Så du menar att när två anonyma postare (Tinna och Pota) dyker upp i tråden med påståenden som går i sär så är det alltså en självklarhet att den som är "pro"-SD talar sanning? Och bara så där ska man ta dennas ord som fakta?

Jag ger inte mycket för din påstådda objektivitet.
Du missar min poäng som är det rakt motsatta.
Citera
2018-10-30, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frenchstyle
Jag tycker du gör rätt som började skriva här.
Jag har väntat ett tag på detta då jag inte tror på TinnaM alls. Det är förkastligt om det nu visar sig att h*n ljugit i tråden.
Håller med.
Men som jag skrivit tidigare idag, så indikerar kontot TinnaNinna85 en människosyn och ett förhållningssätt som jag för allt i världen vill slippa se inom svensk sjukvård.
Falskhet, intrigans, rörighet, opålitlighet, illojalitet -för att bara nämna något av allt det som det kontot har "bistått" denna tråd med.

OffT:
Ser därför fram emot mer intressant från skribenten Potomac. Förstår samtidigt att alla inte är lika välkomnande. Att fritt och i skydd av anonymitet få spy galla och förtal utgör för många av tråddeltagarna själva livselixiret, det som ger dem mening.
Fattigt folk.
Citera
2018-10-30, 20:55
Medlem
Grissom: With here I mean at work, regardless of whether I happen to be there when I write. It is Hannas and my point of contact.
Citera
2018-10-30, 21:35
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Du är fel ute igen.
Min trovärdighet är hög i min enkla agenda är att inte döma någon på förhand. Har det gått dig förbi är det något som fattas dig.
Eftersom du med bihang är helt resistenta mot uppgifter som talar mot MGM som GM så kommer den ofrånkomliga frågan varför ni fortsatt häckar i tråden om ni vet att SD är GM?
Dristar man sig gissa att svaret är rudimentär blodtörst ty det kan väl inte vara kriminaltekniskt intressant om man vet utfallet ?

Jaja. Då lider väl både jag, polisen och åklagaren av blodtörst. Och du tycks lämpligt nog glömma att Stefan fortfarande står kvar som misstänkt och att de hittills inte hittat något som pekar mot nåt annat håll.
Citera
2018-10-30, 21:36
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Du är fel ute igen.
Min trovärdighet är hög i min enkla agenda är att inte döma någon på förhand. Har det gått dig förbi är det något som fattas dig.
Eftersom du med bihang är helt resistenta mot uppgifter som talar mot MGM som GM så kommer den ofrånkomliga frågan varför ni fortsatt häckar i tråden om ni vet att SD är GM?
Dristar man sig gissa att svaret är rudimentär blodtörst ty det kan väl inte vara kriminaltekniskt intressant om man vet utfallet ?

Kan du redogöra för de uppgifter som talar emot att MGM är GM?
Citera
2018-10-30, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Potomac
No, I'm not pro SD. He has let Hanna down so far. For that he may pay the price. In the murder, I know nothing more than statistics and what police / prosecutors have said. I have also read a lot here.

I'm for Hanna. I want her to be judged correctly. I do not say anything about Stefan when I know nothing more than he's nice when he's here.

Vad tycker Hanna om att du skriver exakt var och när hon anländer till jobbet samt hur hon är klädd. OCH uppmanar oss flashbackare att vara där för att få bekräftat att du talar sanning. Så agerar knappast en vän och kollega.
Jag vill hellre att du berättar mer om era profilområden på neurologen i Örebro.
Citera
2018-10-30, 22:06
Medlem
Draifoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimeTime
Det här sättet att resonera påminner om en troende som menar att det är skeptikerns uppgift att motbevisa religiösa dogmer. Det är naturligtvis den som påstår att visst sakförhållande råder (i det här fallet att SD skulle vara GM) som har att lägga fram vad han/hon grundar sin tro på.
Senast redigerad av Draifos 2018-10-30 kl. 22:11.
Citera
2018-10-30, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimeTime
Du ställde visserligen inte frågan till mig, men du minns säkert att jag bad MV redogöra för just det?
MV sade ju sig veta att det fanns mer som talade för att SD hade med mordet på LW att göra än tvärtom.
Det påståendet implicerar att det hos Polisen faktiskt finns uppgifter som talar för att SD inte är "rätt" person. Åkl skall beakta även sådant, så visst är det väl tråkigt att inte MV kunde tillföra tråden den sortens uppgifter?
Det tycker du väl?
Om inte annat, så för objektivitetens skull..

Edit: Såg att även Draifos bemöter dig.
Senast redigerad av Carinah78 2018-10-30 kl. 22:13.
Citera
2018-10-30, 22:09
Medlem
sommarljums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackfollower
Verkar dock ha kännedom om HD, förvånar mig inte alls om jackan och cykeln stämmer.

Jackan kan ses på foton tagna på Geocachingevents. Cykeln står parkerad utanför hennes radhus så det är inte rocket science att ta reda på sådan fakta precis.
Citera
2018-10-30, 22:15
Medlem
Många frågor till Potomac..
Här kommer en till, (som du svarar på ifall du vill såklart)

Vet du om det stämmer att HD fått sitt hem genomsökt av polis?

Den röran som uppstod måste rimligtvis ha tagit en stund att städa upp.
Kunde hon bo hemma och sköta jobbet under den tiden?

Vet du när den eventuella genomsökningen ägde rum?
Citera
2018-10-30, 22:16
Medlem
Flashbackfollower:

Avd 92 is called Strokeenheten. Think you can guess...
Citera
2018-10-30, 22:18
Medlem
MissMind: I'm pretty sure there was never been search anything in her home. She has not talked about it, but I have not asked her either.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in