2018-10-30, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
På vilket sätt? Jag kan fortfarande inte bestämma mig för vem av TinnaMinna eller Potamac som är mest trovärdig.

På vilket sätt, skojar du?
Angående tinna och potomac så är det fler nya användare med en agenda som posta någon gång och sedan försvunnit.
Samtliga har varit väldigt pro SD... så även denna potomac. Tinna har deltagit länge och svarat på ett trovärdigt, jag tror tills vidare mer på tinnas uppgifter.
Citera
2018-10-30, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Potomac
Yes, my text is translated by google to avoid beeing recognized.

Now it is enough. Leave Hanna outside the lies. She is probably our very best nurse, and I have worked around her in both departments she worked at USÖ. I confirm that Hanna worked according to schedule 12, 13, 14 and 15 May. She did not call in sick. I and others knew, of course, that she was going to the United States. She had granted vacation for several months back. She did not return after the holiday but stayed home sick, naturally with doctors certificate. We all understood why. Before the holiday in July she had started working full time. After her holiday, she has worked full time and not arbetstränat. Some day she has been ill and I think it was a day in September, but I have not checked exactly. At least one from the department has been in interrogation, but I do not think more. I have not been and I'm one of those closest to her. Nobody here is afraid. No one has been contacted by Stefan as far as I know. Absolutely no one carries any alarm. The police have not been here. Hanna has not talked about beeing happy getting rid of Stefan. She does not cry at work and does not seem sad. She is always focused here. For example, SOS alarm needed training in Stroke last week. Hanna and another nurse held the education. It's Hanna who learns us about technicians, about the save-brain alarms and most of the other that deals with neurology.

//colleague

OK. Googles översättning blir då följande

Nu räcker det. Lämna Hanna utanför lögnerna. Hon är förmodligen vår allra bästa sjuksköterska, och jag har arbetat runt henne i båda avdelningarna som hon jobbat på USÖ. Jag bekräftar att Hanna arbetade enligt schema 12, 13, 14 och 15 maj. Hon ringde inte in sig sjuk. Jag och andra visste självklart att hon skulle till USA. Hon hade beviljats semester sedan flera månader tillbaka. Hon återvände inte efter semestern utan stannade hemma sjuk, naturligtvis med läkarintyg. Vi förstod alla varför. Innan semestern i juli hade hon börjat jobba heltid. Efter sin semester har hon arbetat heltid och inte arbetstränat. En dag har hon varit sjuk och jag tror att det var en dag i september, men jag har inte kontrollerat exakt. Minst en från avdelningen har varit i förhör, men jag tror inte fler. Jag har varit och är en av dem som är närmast henne. Ingen här är rädd. Ingen har kontaktats av Stefan så vitt jag vet. Absolut ingen bär larm. Polisen har inte varit här. Hanna har inte pratat om att vara glad att bli av med Stefan. Hon gråter inte på jobbet och verkar inte ledsen. Hon är alltid fokuserad här. SOS-larmet behövde till exempel träning i Stroke förra veckan. Hanna och en annan sjuksköterska höll utbildningen. Det är Hanna som lär oss om tekniker, om räddningshjälpsalarm och de flesta andra som behandlar neurologi.
----------------------
Blir inte detta med Google liiite smått löjeväckande? Eller vad tycker du?
För min personliga del får du skriva på vilken språk som helst. Men uppgivna anledning till språkvalet är fånigt.
Citera
2018-10-30, 19:05
Medlem
No, I'm not pro SD. He has let Hanna down so far. For that he may pay the price. In the murder, I know nothing more than statistics and what police / prosecutors have said. I have also read a lot here.

I'm for Hanna. I want her to be judged correctly. I do not say anything about Stefan when I know nothing more than he's nice when he's here.
Citera
2018-10-30, 19:07
Medlem
Blir konstigt när Rosamund svarar åt pottan på ShHolmes kommentar.
Citera
2018-10-30, 19:08
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Översatt:
"Minst en från avdelningen har varit i förhör, men jag tror inte mer. Jag har inte varit på förhör och jag är en av dem som är närmast henne. Ingen här är rädd. Ingen har kontaktats av Stefan så vitt jag vet. Absolut ingen bär alarm. Polisen har inte varit här. Hanna har inte pratat om att vara glad att bli av med Stefan. Hon gråter inte på jobbet och verkar inte ledsen. Hon är alltid fokuserad här. SOS-larmet behövde till exempel träning i Stroke förra veckan. Hanna och en annan sjuksköterska höll utbildningen. Det är Hanna som lär oss om tekniker, om räddningshjälpsalarm och de flesta andra som behandlar neurologi."

Vore klädsamt om den faktaresistenta utomrättsliga mobben i sin iver att döma på förhand kunde medge dom blivit blåsta av TinnaNinna85. Till TinnaNinna85 bör förklaras att vilseföra mobben har exakt motsatt verkan än det avsedda eftersom mobben trovärdighet sjunker i motsvarande grad du lyckas lura dom.

Men snälla inte ens du kan väl inte vara så naiv och godtrogen?
Men å andra sidan passar det ju in i din vanliga strategi.

Din trovärdighet är låg. Snoris. Av alla dina inlägg är 99% i denna tråd. Jag undrar verkligen vad du har för agenda.
Citera
2018-10-30, 19:09
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
No, I'm not pro SD. He has let Hanna down so far. For that he may pay the price. In the murder, I know nothing more than statistics and what police / prosecutors have said. I have also read a lot here.

I'm for Hanna. I want her to be judged correctly. I do not say anything about Stefan when I know nothing more than he's nice when he's here.

Here? Förtydliga gärna hur/var du menar.
Citera
2018-10-30, 19:11
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:

Om det nu är så att TinnaMinna inte jobbar ihop med HD utan bara ljuger här. Varför måste du vara orolig för att bli igenkänd genom ditt skrivsätt när du är här för att berätta sanningen? Då gör du ju knappast något fel och dina kollegor borde väl inte bli arga på dig då?
Citera
2018-10-30, 19:13
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulanna
Blir konstigt när Rosamund svarar åt pottan på ShHolmes kommentar.

Jag undrade på vilket sätt Potamac avslöjar sig enligt Sh.Holmes. Är bra att veta för att få hjälp med att bestämma sig vem jag ska tro på.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Översatt:
"Minst en från avdelningen har varit i förhör, men jag tror inte mer. Jag har inte varit på förhör och jag är en av dem som är närmast henne. Ingen här är rädd. Ingen har kontaktats av Stefan så vitt jag vet. Absolut ingen bär alarm. Polisen har inte varit här. Hanna har inte pratat om att vara glad att bli av med Stefan. Hon gråter inte på jobbet och verkar inte ledsen. Hon är alltid fokuserad här. SOS-larmet behövde till exempel träning i Stroke förra veckan. Hanna och en annan sjuksköterska höll utbildningen. Det är Hanna som lär oss om tekniker, om räddningshjälpsalarm och de flesta andra som behandlar neurologi."

Vore klädsamt om den faktaresistenta utomrättsliga mobben i sin iver att döma på förhand kunde medge dom blivit blåsta av TinnaNinna85. Till TinnaNinna85 bör förklaras att vilseföra mobben har exakt motsatt verkan än det avsedda eftersom mobben trovärdighet sjunker i motsvarande grad du lyckas lura dom.
Det är nog första gången jag håller med dig i denna tråd.
Jag tror SD är skyldig men jag tror också att Tinna är ett troll.
Bara för att det passar in i sin agenda måste man vara kritisk. Visst är det obehagligt att anonyma kan sprida precis vilka osanningar som helst.
Citera
Medlem
Citat:

Ok, det kan jag respektera, att du vill stötta HD i en svår tid.
Kan du bevisa att HD jobbade både 14 och 15 maj?
Citera
2018-10-30, 19:20
Medlem
Citat:

Jag tycker du gör rätt som började skriva här.
Jag har väntat ett tag på detta då jag inte tror på TinnaM alls. Det är förkastligt om det nu visar sig att h*n ljugit i tråden.
Citera
2018-10-30, 19:45
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Men snälla inte ens du kan väl inte vara så naiv och godtrogen?
Men å andra sidan passar det ju in i din vanliga strategi.

Din trovärdighet är låg. Snoris. Av alla dina inlägg är 99% i denna tråd. Jag undrar verkligen vad du har för agenda.
Du är fel ute igen.
Min trovärdighet är hög i min enkla agenda är att inte döma någon på förhand. Har det gått dig förbi är det något som fattas dig.
Eftersom du med bihang är helt resistenta mot uppgifter som talar mot MGM som GM så kommer den ofrånkomliga frågan varför ni fortsatt häckar i tråden om ni vet att SD är GM?
Dristar man sig gissa att svaret är rudimentär blodtörst ty det kan väl inte vara kriminaltekniskt intressant om man vet utfallet ?
Senast redigerad av Snor-Johan 2018-10-30 kl. 19:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in