2018-10-30, 17:10
Medlem
Jag känner faktiskt folk på berörda klinik, kanske borde ta kontakt...
Citera
2018-10-30, 17:13
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Potomac
It was sad that the truth was not welcome here. Hanna worked all their shifts during the current period. The Monday was additionally in addition to the regular schedule. She was asked to work extra.

I thought it was interesting to know that TiMi is wrong when she says Hanna called her sick. It's wrong. Hanna was free all this weekend, and worked all days she was suposed to work.

I have corrected google in this message also.

Din trovärdighet är mycket låg.
Och det är ditt eget fel. Inte Google Translate. Den förvanskar inte siffror/datum. Du kunde åtminstone försökt vara konsekvent i dina uppgifter.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodTanke
Minns du huruvida HD var sjukskriven 14–15:e och om hon hade/inte hade semester veckan(orna) där på?
Och... arbetstränar hon nu?

Det har du redan tidigare i dag skrivit sen efter kom den nya postaren in. Märkligt.! Du fick frågor på det av några som du inte besvarat.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Det kan vara ett internettroll också.

Verkar dock ha kännedom om HD, förvånar mig inte alls om jackan och cykeln stämmer.
Citera
2018-10-30, 17:20
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackfollower
Jag känner faktiskt folk på berörda klinik, kanske borde ta kontakt...

Tycker jag. Detta börjar eskalera till otrevliga nivåer. HDs arbetstider och närvaro utlagd offentligt och dessutom klockslag när hon kommer in, färg på jacka och cykel. Vad är agendan? Vill man åt HD? Vad tycker HD om att få sitt liv utlagt och skärskådat här i tråden? Det blir ju kontraproduktivt, HD riskerar att framstå som suspekt. Men det är kanske meningen? Vad vet jag.
Citera
2018-10-30, 17:24
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Tycker jag. Detta börjar eskalera till otrevliga nivåer. HDs arbetstider och närvaro utlagd offentligt och dessutom klockslag när hon kommer in, färg på jacka och cykel. Vad är agendan? Vill man åt HD? Vad tycker HD om att få sitt liv utlagt och skärskådat här i tråden? Det blir ju kontraproduktivt, HD riskerar att framstå som suspekt. Men det är kanske meningen? Vad vet jag.

Eller damage control som istället blivit backfire?
Citera
2018-10-30, 17:25
Medlem
Grissom: I do not know. Sometime in the winter. When we laid out the summer holiday schedule, we knew about it at least.

I do not really know, but think the intended vacation was three weeks. Do not remember when she came back, but she was completely sick first and then stepped up to full time before summer vacation.

No, she dindn't have cold or had broken legs. Of course, it was from the incredible press from the outside. It would be good for her to engage with friends I think.

Yes, some small corrections on google again, but I think you understand. If you want to.
Citera
2018-10-30, 17:26
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
It was sad that the truth was not welcome here. Hanna worked all their shifts during the current period. The Monday was additionally in addition to the regular schedule. She was asked to work extra.

I thought it was interesting to know that TiMi is wrong when she says Hanna called her sick. It's wrong. Hanna was free all this weekend, and worked all days she was suposed to work.

I have corrected google in this message also.

Jag är tacksam för att du skriver, missförstå mig inte. Men det är svårt att veta här vem som talar sanning tyvärr.

Jag blev också förbannad i början när jag ifrågasattes. Det är förståeligt nu i efterhand när även jag tvivlar på nya skribenter som dyker upp överallt.
Citera
2018-10-30, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer

Ja, att lägga ut sådana detaljer om ankomsttid och klädsel kan tolkas som ett förtäckt hot. Har svårt att tro att en nära och omtänksam kollega skulle göra så mot HD. Det är bara grymt.
Citera
2018-10-30, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82

Sannolikt...
Citera
2018-10-30, 17:28
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82

Ja det kan det mycket väl vara.
Agendan är inte uppenbar.
Men något vill man väldigt mycket...
Citera
2018-10-30, 17:30
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Grissom: I do not know. Sometime in the winter. When we laid out the summer holiday schedule, we knew about it at least.

I do not really know, but think the intended vacation was three weeks. Do not remember when she came back, but she was completely sick first and then stepped up to full time before summer vacation.

No, she dindn't have cold or had broken legs. Of course, it was from the incredible press from the outside. It would be good for her to engage with friends I think.

Yes, some small corrections on google again, but I think you understand. If you want to.

Ja jag tror jag förstår. Both literally and figuratively.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in