2018-10-30, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodTanke
Hon var med till USA och vände...
Och varför fick dom vända?
Citera
2018-10-30, 10:50
Medlem
Citat:
Har inte skrivit ATT ni skrev nått, ställde en fråga OM det till Sh.Holms. Vill veta var ifrån uppgiften om att hon var sjukskriven när hon var i Holland.

Men med dig i tråden, när hade hon semester? (För att ta kål på Sh.Holms lögner om sjukskriven när hon var i Holland)

Du gör fel i detta att kräva tinna på svar.
Jag fick för mig att HD var sjukskriven när hon var i Holland, det har klart framkommit i tråden att HD ofta geocachat trots att hon varit sjukskriven.
Har bums för mig att det var en bild på när HD var i Holland under en sjukskrivning som sedan redigerades bort ur loggen.
Jag kan ha fel såklart om Holland, men inte om att hon cachat mycket och varit på resande fot medans hon var sjukskriven.
Citera
2018-10-30, 10:50
Bannlyst
Citat:
Har inte skrivit ATT ni skrev nått, ställde en fråga OM det till Sh.Holms. Vill veta var ifrån uppgiften om att hon var sjukskriven när hon var i Holland.

Men med dig i tråden, när hade hon semester? (För att ta kål på Sh.Holms lögner om sjukskriven när hon var i Holland)

Han ljuger inte om något med semester och sjukskrivning.
Våra uppgifter går inte ihop.
Varför tror vi att vi vet. Vi står fast till det vi delgivit tråden och kommer inte ändra oss en cm. Vet du att vid en rättegång kommer det här fram?
Du kommer inte lyckas att få ut saker från oss för att gå vidare med.

Så många har frågat om barnen varför berättar du inte då som känner både SD och HD? Vi känner bara HD.
Citera
2018-10-30, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
I

Ojojojoj! Mycket intressant...att du känner till så mycket - i detalj dessutom - om HDs sjukskrivningar. Det är väl inget man pratar med gemene man om. Trots att du varken pratar med eller umgås med paret Davidsson....Detta blir bara mer och mer mystiskt.
Tiderna förändras... och varför ska jag outa exakt när, var, hur och vem vi pratar med???

Mer intressant är det väl hur SD ska ha hotat HD:s arbetskamrater så pass att dom får larm, om man ens tror på sånt.

Sen kan man ju resonera om hur man är funtad om man tror att HD inte tagit ledigt för USA, hon skulle ju logga cacher i USA. Geocaching är ju inte låst. Det är ju som lägga ut på Facebook.

Jaja, vi alla är olika....
Citera
2018-10-30, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
Du gör fel i detta att kräva tinna på svar.
Jag fick för mig att HD var sjukskriven när hon var i Holland, det har klart framkommit i tråden att HD ofta geocachat trots att hon varit sjukskriven.
Har bums för mig att det var en bild på när HD var i Holland under en sjukskrivning som sedan redigerades bort ur loggen.
Jag kan ha fel såklart om Holland, men inte om att hon cachat mycket och varit på resande fot medans hon var sjukskriven.

Fast det känns kanske mer relevant att få veta varför HD sjukskrev sig den 14/5, morddagen, efter att ha cachat i LWs barndomstrakter.
Citera
2018-10-30, 11:01
Medlem
Citat:
Tror inte många skulle klara av att hålla skenet uppe och jobba när barnens pappa sitter häktad för mord. Ganska naturligt att en läkare sjukskriver henne?!
Dessutom tror jag hon är mer observant efter hennes långa sjukskrivning tidigare. Hon förstår att hon måste backa och inte köra på.
Tydligen tog HD inte det så allvarligt att hennes fd satt häktad för mord som Du skriver. Hon följde enl Dig med på en resa...
Observant på vad... SD?
Citera
2018-10-30, 11:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann
Kan du klargöra lite vad du menar?

Blev HD förvånad över att få resan som gåva?
När fick hon i så fall veta att hon fick resan i gåva? Var det någon/några dagar före avresa?

Eller blev hon förvånad över att andra påstår att det var en gåva?

[i]HD vart inne på jobb med läkarintyg och då blev HD tillfrågad om USA då någon läst om det. HD svarade att vi skulle inte tro vad som skrevs i tidningar. Hon visste inget om någon resa.
HD har även frågat oss hur länge till tror ni jag orkar den ena smällen efter den andra kommer. En anhörig lämnade det första läkarintyget och det vart i mitten slutet på maj vad vi kommer ihåg. Det har hänt så mycket. Allt är långt efter
Citera
2018-10-30, 11:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Ja, hela inlägget på geo verkar vara ett försvarstal från SD för att ge sig ut på äventyr.
Oavsett om SD är GM eller ej så är barnen nog i stort behov av en vuxen efter allt som hänt.

Han har garanterat ljugit för många men han ska förmodligen en dag komma i håg allt. Det kan bli svårt. Vi känner bara HD men EGT känner båda i varje fall i bland det svänger till fort. Vi tänkte EGT kanske vill svara på frågan om barnen som så många frågat om.
Citera
2018-10-30, 11:22
Medlem
Citat:
Tydligen tog HD inte det så allvarligt att hennes fd satt häktad för mord som Du skriver. Hon följde enl Dig med på en resa...
Observant på vad... SD?
Observant på att inte bli långvarigt sjukskriven igen.
Citera
2018-10-30, 11:39
Bannlyst
Citat:
itat:
Frågan är om hon var sjukskriven under resan till Holland och var den uppgiften kommer ifrån. Att TiNi tjatar om att HD reste till USA sjukskriven har vi hört. Jag har skrivit att HD vart sjukskriven i.o.m att SD vart häktad i en vecka. Sen var hon sjukskriven ett tag, gick upp till 25% eller 50% någon vecka innan hennes semester. Efter semestern har hon jobbat 100% av sin tjänst.Senaste halvåret har hon totalt 2 sjukdagar, bortsett från sjukskrivningen.

Holland var på hennes semester... eller när tror du/nu hon har semester.

Att HD skriver att det vart mycket ledigt denna sommar betyder nog inget annat än hon varit sjukskriven och lång semester.
… [ Visa mindre ]

Citat:
Citat:
I

Ojojojoj! Mycket intressant...att du känner till så mycket - i detalj dessutom - om HDs sjukskrivningar. Det är väl inget man pratar med gemene man om. Trots att du varken pratar med eller umgås med paret Davidsson....Detta blir bara mer och mer mystiskt. HUR VET DU DETTA?

Citat:
Citat:
Tiderna förändras... och varför ska jag outa exakt när, var, hur och vem vi pratar med???

Mer intressant är det väl hur SD ska ha hotat HD:s arbetskamrater så pass att dom får larm, om man ens tror på sånt.

Sen kan man ju resonera om hur man är funtad om man tror att HD inte tagit ledigt för USA, hon skulle ju logga cacher i USA. Geocaching är ju inte låst. Det är ju som lägga ut på Facebook.

Jaja, vi alla är olika....

Citat:
Ursprungligen postat av Ulanna
Jisses, vad insatt du är i hennes arbetsfrånvaro. Då kanske du kan ta bladet från munnen och berätta var hon befann sig när SD drog mot USA?

Citat:
Citat:
Hon var med till USA och vände...

HD verkade ta det easy med Geocaching när SD blev häktad. Hon var ute på fältet med S*ll*n.

Citat:
Observant på vad... SD?

Citat:
Citat:
Tror inte många skulle klara av att hålla skenet uppe och jobba när barnens pappa sitter häktad för mord. Ganska naturligt att en läkare sjukskriver henne?!
Dessutom tror jag hon är mer observant efter hennes långa sjukskrivning tidigare. Hon förstår att hon måste backa och inte köra på.

Citat:
Observant på att inte bli långvarigt sjukskriven igen.
Därför hon arbetstränar nu? Visste HD BO var död när hon sjukanmälde sig 14Maj😜 Sjukanmäld och resor enligt dig EGT Tack för du bjöd oss på dagen skratt
Senast redigerad av TinnaNinna85 2018-10-30 kl. 12:23.
Citera
2018-10-30, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Handlr
TinnaNinna85 verkar vara en vänlig själ så får hon gärna vårda mig om jag råkar ut för något.
Jag antar att arbetslaget är i chock, detta är något dom inte ska behöva vara med om egentligen.
Heh precis som SD har väl Syst*rh*x hittat solen och månen.
Som sagt Carinah7"8", glöm inte bort barnen... för det har inte TinnaNinna85

Får hålla med om "vårdnadshavaren" som troligen är mer stabil än en kollega.
Citera
2018-10-30, 12:05
Medlem
Citat:
Vem är du att sätta upp regler för vad som ska debatteras eller vem som ska svara på vilket inlägg?

Detta är ett fritt forum. Det är INTE du som sättet upp reglerna här. Var och en är i sin fulla rätt att välja att besvara vilka inlägg man vill - eller INTE vill.
Jag hoppas att alla nytillkomna förstår detta och inte låter sig skrämmas.

Ditt religösa dravel håller på att såväl förgifta som förstöra tråden. Och ditt emellanåt hotfulla beteende oroar säkert en del skribenter. Försöker du skrämma dom? Att hela tiden föra in din religon eller Bibeln i debatten är både ynkligt och vidrigt. Du framstår emellanåt som en fanatisk religiös fundamenatlist. Jag personligen tycker du rent av är obehaglig med dina virriga lätt svavelosande inlägg.

OnT
Ja jag tänkte också på Lena och och hennes barn nu när de anhörigas stora helg närmar sig. Men även GM barn som tvingas leva i denna ovisshet. Så mycket mörker och sorg som en enda människa kan orsaka. Jag hoppas innerligt att det snart är slut på denna charad och att förundersökningsledningen kan sätta stopp för att GM fortfarande traskar runt -leker runt snarare- som om ingenting har hänt.
Jag är fortfarande helt övertygad om att Stefan Davidsson är skyldig.

Även jag har hela tiden varit övertygad om att man haft rätt MGM. Frågan är om det har hållits ytterligare förhör med honom efter MVs senaste skriverier?
Vi får dessutom strunta i att läsa inlägg av provokatörer med påklistrad religiös etikett. Inte skriver hen felfritt heller, ha ha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in