2018-10-29, 22:21
Medlem
Smhfs avatar
Jaha då fick PM känna på fängelsekulturen, hans högra öga är tydligen skadat, hoppas han blir blind på ögat även det andra vore en välgärning.
Citera
2018-10-29, 22:33
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smhf
Jaha då fick PM känna på fängelsekulturen, hans högra öga är tydligen skadat, hoppas han blir blind på ögat även det andra vore en välgärning.
Ja, oddsen vid riskbedömning lär ju förbättras om ögonen ramlar ur skallen, såtillvida han inte har en flock hjärndöda lakejer i klass med Manson vid det laget.
Citera
2018-10-29, 22:40
Medlem
Smhfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Ja, oddsen vid riskbedömning lär ju förbättras om ögonen ramlar ur skallen, såtillvida han inte har en flock hjärndöda lakejer i klass med Manson vid det laget.
En vit käpp kanske är nästa steg för denna hemska avskyvärda styckare, han kan kanske svarva till en egen käpp i fängelseverkstaden.
Citera
2018-10-29, 22:42
Medlem
Citat:

Ja, nu är han på anstalten Herstedvester i utkanten av Köpenhamn med likasinnade. På egen begäran. Där råder kanske bättre klimat ....?
Senast redigerad av Remark 2018-10-29 kl. 22:44.
Citera
2018-10-29, 22:49
Medlem
Smhfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Ja, nu är han på anstalten Herstedvester i utkanten av Köpenhamn med likasinnade. På egen begäran. Där råder kanske bättre klimat ....?

Det är klart att denna fega varelse är livrädd för att bli dödad. så han har begärt förflyttning till likasinnade. Jag läser denna tråd varje dag, men har haft annat att göra än att skriva i tråden, skrev mkt i början. Såg att den vidriga empatilösa mervinna är tbx efter 6 mån avstängning, lika vidriga inlägg som vanligt, jag förstår inte varför folk svarar på denna avskyvärda individ.
Citera
2018-10-29, 23:06
Medlem
Citat:
Det är klart att denna fega varelse är livrädd för att bli dödad. så han har begärt förflyttning till likasinnade. Jag läser denna tråd varje dag, men har haft annat att göra än att skriva i tråden, skrev mkt i början. Såg att den vidriga empatilösa mervinna är tbx efter 6 mån avstängning, lika vidriga inlägg som vanligt, jag förstår inte varför folk svarar på denna avskyvärda individ.

Nu har ändå domen slutgiltigt fastställts, det känns tillfredsställande. För egen del ser jag endast fram emot dokumentären om fallet. Därefter stänger jag ned.

Fallet som sådant eller det imponerande polisarbetet kommer jag nog aldrig glömma dock.
Citera
2018-10-29, 23:07
Medlem
develis avatar
Citat:
En vit käpp kanske är nästa steg för denna hemska avskyvärda styckare, han kan kanske svarva till en egen käpp i fängelseverkstaden.
Huh! En variant på den tillspetsade skruvmejseln..
Han bör nog hålla sig till hundmat. Nej, inte det heller, jag litar inte på honom alls. Han kan peta ner nåt farligt i burkarna.

Packa medaljer var ett annat alternativ, en utmärkelse han kan sitta och drömma om.
Citera
2018-10-29, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Tre månaders fängelse. De trodde inte på 18-åringens lögner. (Han måste hämtas in i rättssalen från en rökpaus för att höra domen. Vilket jävla WT, det är nästan så man inte tror att det är sant!) Rättssystemet fungerar i Danmark. Det hade varit så lätt att avfärda M:s vittnesmål med att han "blivit diagnosticerad som patologisk lögnare", och inom sig tänka att han förtjänar det stryk han får. Men det gjorde inte domarna. Känns bra faktiskt! För övrigt tror jag att vartenda ord som M sa i rättssalen idag var sant (till skillnad från andra dagar i andra rättssalar...).

Det är väl klart att man måste titta på vem den åtalade är, vad han är dömd för tidigare, hur han beter sig i rättssalen, vilka vänner han har och vilken framtoning han har! Det gjorde ju rätten också!

Danska Drottning Maggie röker som en skorsten. Hon smygröker och askar i toalettväskan på banketter, iklädd Tiara, juveler och sidenstass. Hon är en vanlig syn på Ströget dessutom. Där hon hastar fram i högklackat samtidigt som hon röker som en borstbindare. "Vilket jävla WT", eller hur Mervinna?

Så trevligt att du förlitar dig på rättvisan nu då. Ingen konspiration här.
Nu måste väl PM tacka nej till skadestånd enligt din moral. För INGA pengar i världen kan ju ersätta förlorad syn på ett öga.
Senast redigerad av ottoplommon 2018-10-29 kl. 23:21.
Citera
2018-10-29, 23:20
Medlem
Smhfs avatar
Citat:
Nu har ändå domen slutgiltigt fastställts, det känns tillfredsställande. För egen del ser jag endast fram emot dokumentären om fallet. Därefter stänger jag ned.

Fallet som sådant eller det imponerande polisarbetet kommer jag nog aldrig glömma dock.

Jag ser också framemot dokumentären den är säkert mkt väl genomtänkt , med hjälp av KWs föräldrar och sambo, att den sen ska kritiseras av en viss person kommer säkert att ske, om det inte blir 6 mån till . Polisens arbete kan man verkligen inte klaga på, de uttömde alla resurser med hjälp av oss< Sverige.

När dokumentären har offentliggjorts så lär folk här säkert kommentera en del. både positivt och negativt. Detta hemska fall är så vidrigt, det har berört en hel värld.
Senast redigerad av Smhf 2018-10-29 kl. 23:22.
Citera
2018-10-29, 23:31
Medlem
Smhfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Huh! En variant på den tillspetsade skruvmejseln..
Han bör nog hålla sig till hundmat. Nej, inte det heller, jag litar inte på honom alls. Han kan peta ner nåt farligt i burkarna.

Packa medaljer var ett annat alternativ, en utmärkelse han kan sitta och drömma om.

Man kan ALDRIG lita på en psykopat, att förgifta hundar tillfredsställer väl bara denna sjuka varelse.

Jag läste idag från live-EB att han jobbade i verkstaden och klippte papper, är det julkort på styckade grisar han tillverkar, eller ännu värre?

Apropå blindkäppen så blir den säkert vässad i båda ändar.
Citera
2018-10-29, 23:38
Medlem
Citat:
Jag ser också framemot dokumentären den är säkert mkt väl genomtänkt , med hjälp av KWs föräldrar och sambo, att den sen ska kritiseras av en viss person kommer säkert att ske, om det inte blir 6 mån till . Polisens arbete kan man verkligen inte klaga på, de uttömde alla resurser med hjälp av oss< Sverige.

När dokumentären har offentliggjorts så lär folk här säkert kommentera en del. både positivt och negativt. Detta hemska fall är så vidrigt, det har berört en hel värld.

Underbart är kort, apropå 6 månader, men då var allt viktigt över. Dokumentären blir garanterat intressant med de personer som deltar. Dom utgör en garant för saklighet. Intresserad särskilt i hur själva polisarbetet bedrevs.
Citera
2018-10-29, 23:50
Medlem
Smhfs avatar
Citat:
Underbart är kort, apropå 6 månader, men då var allt viktigt över. Dokumentären blir garanterat intressant med de personer som deltar. Dom utgör en garant för saklighet. Intresserad särskilt i hur själva polisarbetet bedrevs.

6 mån lär säkert bli mera, . Polisen kommer inte att avslöja hela deras arbete, det kan ge fel signaler till fel personer. Arbetet kommer säkert att beskrivas i STORA drag sen får man tolka det utifrån hur polisen tänker, agerar, och arbetar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in