Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-29, 19:56
Medlem
osss avatar
Att det ska vara så svårt att få lite hjälp, helt otroligt. Ni är bedrövliga hela bunten som håller på och bashar att kvinnor ska vara jämställda.
Citera
2018-10-29, 19:59
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knobelsdorff
”Tatueringar och mat”

Svenska tjejer på tinder har de mest ointressanta och platta profilerna. Och de är ju verkligen inte roliga att prata med IRL heller. Finns nog inget land tjejerna har varit så fruktansvärt lama som i Sverige när jag tänker på det. Killarna som ingår partnerskap med dessa måste ju vara på gränsen till lobotomerade.

Håller med i stort rörande basic bitches. Men det är nog något bättre och diversifierat i universitetsstäder.
Blev utfrågad på kaffedejt (?) på söndag med en tennisspelande läkarstudent. Annorlunda och kul och verkar inte vara random basic bitch.

Extra sugen när den andra jag skrivit om varit undflyende vid frågor om träff efter hennes senaste "sjukdom". Henne har jag kapat nu.
Citera
2018-10-29, 20:00
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oss
Att det ska vara så svårt att få lite hjälp, helt otroligt. Ni är bedrövliga hela bunten som håller på och bashar att kvinnor ska vara jämställda.

Ska vi kyssa din fötter och torka dig i arslet också? Internet är fullt av tips. Ansträng dig lite förhelvete.
Citera
2018-10-29, 20:02
Medlem
osss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Ska vi kyssa din fötter och torka dig i arslet också? Internet är fullt av tips. Ansträng dig lite förhelvete.

Lägg av för fan, du försöker lura mig så att jag ska åka dit på ofredande!
Citera
2018-10-29, 20:04
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Lägg av för fan, du försöker lura mig så att jag ska åka dit på ofredande!

Inte för att jag är någon juridisk auktoritet, men med en snart erlagd juristexamen kan jag försäkra dig om att så länge du inte skriver fruktansvärt vulgärt kommer du inte bli dömd för ofredande på en app där alla är införstådda med att textandet kan leda till sexuella förbindelser.
Citera
2018-10-29, 20:08
Medlem
osss avatar
Citat:
Inte för att jag är någon juridisk auktoritet, men med en snart erlagd juristexamen kan jag försäkra dig om att så länge du inte skriver fruktansvärt vulgärt kommer du inte bli dömd för ofredande på en app där alla är införstådda med att textandet kan leda till sexuella förbindelser.

Men vad ska man skriva då och hur kan du bevisa det du säger? Sluta vara så jävla dryg, jag har faktiskt bara ställt en fråga. Har inte du själv varit gröngöling på det här en gång i tiden? Har du aldrig behövt fråga nån gång?

Vad menar du med fruktansvärt vulgärt f.ö.?
Citera
2018-10-29, 20:13
Medlem
Mitt tinderkonto har blivit borttaget flera gånger, fast jag inte bryter mot några regler, någon som vet vad fan som händer?
Citera
2018-10-29, 20:13
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Men vad ska man skriva då och hur kan du bevisa det du säger? Sluta vara så jävla dryg, jag har faktiskt bara ställt en fråga. Har inte du själv varit gröngöling på det här en gång i tiden? Har du aldrig behövt fråga nån gång?

Det finns otaliga diskussioner om öppningsrepliker om du söker i tråden. Man kan vara underfundig kopplat till hennes bio eller någon bild. Man kan lowkey berömma något drag hos henne. Man kan vara trist och fråga om hon mår bra. Du kan bara konstatera något helt random och hoppas på svar. Möjligheterna är oändliga.

Jag försöker balansera seriositet utan att bli en tönt, och att vara lite skön utan att bli en clown.

Fruktansvärt vulgärt är typ att väldigt, väldigt tydligt klargöra vilka äcklig saker du vill göra med henne. Är man inte aspie är det inte alltför svårt att inte vara fruktansvärt vulgär.
Citera
2018-10-29, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knobelsdorff
”Tatueringar och mat”

Svenska tjejer på tinder har de mest ointressanta och platta profilerna. Och de är ju verkligen inte roliga att prata med IRL heller. Finns nog inget land tjejerna har varit så fruktansvärt lama som i Sverige när jag tänker på det. Killarna som ingår partnerskap med dessa måste ju vara på gränsen till lobotomerade.

Haha, ”älska tatueringar” förstås. Sant, glömde den och mat ja.

Sedan jag kom hem från en utlandsresa så har jag bara tänkt precis samma sak som du här.

Alltså kvinnor är för lika varandra och är det inte tjockisar, fula jävlar eller feminister och riktiga vänsterhjon så är det nån basicbrud som bara lever i en instagrambubbla med selfies och har inte så mycket annat än smink och brunch som händer i hennes liv. Och jävligt stela tjejer i konversationerna rent generellt.

Men nog lär det väl finnas någon enstaka, men man får leta bra länge här.
Citera
2018-10-29, 20:18
Medlem
Knobelsdorffs avatar
Citat:
Håller med i stort rörande basic bitches. Men det är nog något bättre och diversifierat i universitetsstäder.
Blev utfrågad på kaffedejt (?) på söndag med en tennisspelande läkarstudent. Annorlunda och kul och verkar inte vara random basic bitch.

Extra sugen när den andra jag skrivit om varit undflyende vid frågor om träff efter hennes senaste "sjukdom". Henne har jag kapat nu.

Det är nog så. Nu hade jag förmodligen inte haft mycket att säga en sådan person ändå men utbudet generellt i de större städerna och runt om i Europa borde vara mer diversifierat än de hålor och avkrokar jag själv rör mig i runt om i landet.
Citera
2018-10-29, 20:21
Medlem
osss avatar
Citat:
Det finns otaliga diskussioner om öppningsrepliker om du söker i tråden. Man kan vara underfundig kopplat till hennes bio eller någon bild. Man kan lowkey berömma något drag hos henne. Man kan vara trist och fråga om hon mår bra. Du kan bara konstatera något helt random och hoppas på svar. Möjligheterna är oändliga.

Jag försöker balansera seriositet utan att bli en tönt, och att vara lite skön utan att bli en clown.

Fruktansvärt vulgärt är typ att väldigt, väldigt tydligt klargöra vilka äcklig saker du vill göra med henne. Är man inte aspie är det inte alltför svårt att inte vara fruktansvärt vulgär.

Mannen, jag har ett liv utanför Flashback, men just Tinder har visat sig vara ganska svårt faktiskt. Jag har inte tid, och absolut inte lust att sitta och dammsuga den här tråden i jakt på hur jag ska bryta den här cykeln av att gå utan sex. Därför ber jag snällt om hjälp. Anledningen till att jag blev lite småsur, det är för att jag helt enkelt inte uppskattar när folk får det att låta som att feminism är något dåligt. Sen tycker jag det är lite irriterande i allmänhet, oavsett vad det handlar om, när folk inte bara kan svara på ens fråga.

Aspies orkar jag inte ens prata om.

Oavsett, jag antar att du menar på att NiveaBodyLotion har rätt när han säger att jag ska vara tydlig med vad jag vill, antar jag rätt då?
Citera
2018-10-29, 20:23
Medlem
osss avatar
F.ö. är jag så trött på Bruno nu att jag satt honom på ignore.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in