Citat:
Ursprungligen postat av
anteri17
Det finns otaliga diskussioner om öppningsrepliker om du söker i tråden. Man kan vara underfundig kopplat till hennes bio eller någon bild. Man kan lowkey berömma något drag hos henne. Man kan vara trist och fråga om hon mår bra. Du kan bara konstatera något helt random och hoppas på svar. Möjligheterna är oändliga.
Jag försöker balansera seriositet utan att bli en tönt, och att vara lite skön utan att bli en clown.
Fruktansvärt vulgärt är typ att väldigt, väldigt tydligt klargöra vilka äcklig saker du vill göra med henne. Är man inte aspie är det inte alltför svårt att inte vara fruktansvärt vulgär.
Mannen, jag har ett liv utanför Flashback, men just Tinder har visat sig vara ganska svårt faktiskt. Jag har inte tid, och absolut
inte lust att sitta och dammsuga den här tråden i jakt på hur jag ska bryta den här cykeln av att gå utan sex. Därför ber jag snällt om hjälp. Anledningen till att jag blev lite småsur, det är för att jag helt enkelt inte uppskattar när folk får det att låta som att feminism är något dåligt. Sen tycker jag det är lite irriterande i allmänhet, oavsett vad det handlar om, när folk inte bara kan svara på ens fråga.
Aspies orkar jag inte ens prata om.
Oavsett, jag antar att du menar på att NiveaBodyLotion har rätt när han säger att jag ska vara tydlig med vad jag vill, antar jag rätt då?