Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-29, 18:05
Medlem
osss avatar
Grabbar, tro det eller ej, jag struntar blankt i vilket, jag har fått like av en grymt fin tjej! Märks tydligt vad hon är ute efter och det är att ligga, eventuellt hitta sin no. 1. Mest troliga är att hon är där för att leka av sig i letandet.

Men - vad fan ska jag skriva för att få till det med denna puma? Lyssnar och är lyhörd. Som jag har förstått det är "Hej" och sen fråga hur läget är, ingen bra början alls.
Senast redigerad av oss 2018-10-29 kl. 18:13.
Citera
2018-10-29, 18:13
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oss
Grabbar, tro det eller ej, jag struntar blankt i vilket, jag har fått like av en grymt fin tjej! Märks tydligt vad hon är ute efter och det är att ligga, eventuellt hitta sin no. 1. Mest troliga är att hon är där för att leka av sig i letandet.

Men - vad fan ska jag skriva för att få till det med denna puma? Lyssnar och är lyhörd. Som jag har förstått det är "Hej" och sen fråga hur läget är, ingen bra början alls.
Var bestämd om vad ni ska göra?
Citera
2018-10-29, 18:26
Medlem
osss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Var bestämd om vad ni ska göra?

Utveckla.

Nu har hon svarat, hej var allt hon sa. Tror jag vet hur jag ska kunna vända på steken nu.

Jag kommer inte fråga vad hon gillar att göra i sängen, nej, så desperat är jag inte. Det är helt och hållet damernas uppgift. Är inte så desperat att jag kommer (Som vissa andra påstår sig göra) öppna med att säga vad man skulle vilja göra i sängen som öppningsreplik. Nej, då satsar jag hellre på att fortsätta med min personliga utveckling så att damerna kommer berätta för mig vad de vill göra med mig. Är ändå på rätt god väg!

Fast än så länge behöver man hjälp, tyvärr!
Citera
2018-10-29, 18:31
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Utveckla.

Nu har hon svarat, hej var allt hon sa. Tror jag vet hur jag ska kunna vända på steken nu.

Jag kommer inte fråga vad hon gillar att göra i sängen, nej, så desperat är jag inte. Det är helt och hållet damernas uppgift. Är inte så desperat att jag kommer (Som vissa andra påstår sig göra) öppna med att säga vad man skulle vilja göra i sängen som öppningsreplik. Nej, då satsar jag hellre på att fortsätta med min personliga utveckling så att damerna kommer berätta för mig vad de vill göra med mig. Är ändå på rätt god väg!

Fast än så länge behöver man hjälp, tyvärr!
Söker du förhållande kanske du ska fortsätta med vad du gör annars måste du visa att det är knulla ni ska göra och det snart om du nu tror hon vill.
Citera
2018-10-29, 18:32
Medlem
osss avatar
Citat:
Söker du förhållande kanske du ska fortsätta med vad du gör annars måste du visa att det är knulla ni ska göra och det snart om du nu tror hon vill.

Förhållande är inte aktuellt för mig, kan man få lite hjälp här? Jag vet seriöst inte hur jag ska gå till väga.
Citera
2018-10-29, 18:36
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Förhållande är inte aktuellt för mig, kan man få lite hjälp här? Jag vet seriöst inte hur jag ska gå till väga.
Du som nyss inte var desperat? Fråga slisken anteri eller bruno. Dom är indirekt självutnämnda mästare
Citera
2018-10-29, 18:41
Medlem
osss avatar
Citat:
Du som nyss inte var desperat? Fråga slisken anteri eller bruno. Dom är indirekt självutnämnda mästare

Lol, måste man vara desperat bara för att man vill ha lite punani utan att vara ihop? Desperat är om man betalar för att få sex, tar första "bästa", börjar om man blir nobbad. För att ta tre exempel. Det eller om man är så fjantig och koko eller att man öppnar med att fråga vad hon gillar i sängen eller om man börjar säga "Jag vill göra det här och det här."
Citera
2018-10-29, 19:00
Medlem
osss avatar
Jaha, hon tog bort mig bara för att jag som svar på hennes fråga, vad jag söker på Tinder, svarade med att fråga detsamma. Så jag vet till nästa gång, vad skulle jag ha frågat istället?

En annan fråga, hur länge ska man egentligen vänta med att svara i en chatt? Jag tror tyvärr att jag själv dribblat bort ganska många chanser att få score:a pga. att jag har ju så himla lite tålamod. Sen är det såklart individuellt, jag vet men något standardsvar kanske det finns ändå?
Citera
2018-10-29, 19:06
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Lol, måste man vara desperat bara för att man vill ha lite punani utan att vara ihop? Desperat är om man betalar för att få sex, tar första "bästa", börjar om man blir nobbad. För att ta tre exempel. Det eller om man är så fjantig och koko eller att man öppnar med att fråga vad hon gillar i sängen eller om man börjar säga "Jag vill göra det här och det här."
Detta är varför jag skrev att du skulle ta kommandot och inte fråga. Du reagerar som en bluepiller och det är inte sexigt för en kvinna. Stäm Gud om du vill vara kinkig över hur kvinnor är
Citera
2018-10-29, 19:12
Medlem
osss avatar
Citat:
Detta är varför jag skrev att du skulle ta kommandot och inte fråga. Du reagerar som en bluepiller och det är inte sexigt för en kvinna. Stäm Gud om du vill vara kinkig över hur kvinnor är

Jaja men vad skulle jag ha skrivit då? Jag kan fortfarande inte det här men med lite hjälp kommer allting gå som tåget.

Bluepiller? Jag är faktiskt inte ledsen men jag vill förändra det hela.
Senast redigerad av oss 2018-10-29 kl. 19:34.
Citera
2018-10-29, 19:31
Medlem
Knobelsdorffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoC
Nej, jag menade inte bokstavligen att jag ser det överallt, det nämns dock av basic-brudar som inte har någon hjärna och skriver precis samma skit alla andra basic-brudar gör precis som sushi för några år sen. Avokado har ju blivit en trend som det aldrig var förr, priset på avokado har dubblats på bara några år.
Man skyltar väl gärna med det i tron att hon är så nyttig, unik och annorlunda och ser bra ut på Instagramen.

Basic bitch starter pack för Tinder ser väl ut ungefär så här:

* Berätta om passion för vin, brunch och avokado.
* Förklara hur man "reser lite för mycket" och hur enormt gärna man vill vara ute på äventyr
* Visa Instagramen så att män kan gå in och lajka bilder på 300 selfies och när man står och visar upp röven framför Notre Dame eller vid Rhodos
* Byt ut en av bilderna på dig själv till en meme som säger någonting djupt i stil med "IF YOU CAN'T HANDLE ME AT MY WORST, YOU DON'T DESERVE ME AT MY BEST"
* En större text i profilen om att fuckbois måste svepa vänster, men svep höger på dem i alla fall förstås och lägg upp bilder som visar mycket hud.
* "Gillar du inte hundar/katter så gillar jag inte dig".

”Tatueringar och mat”

Svenska tjejer på tinder har de mest ointressanta och platta profilerna. Och de är ju verkligen inte roliga att prata med IRL heller. Finns nog inget land tjejerna har varit så fruktansvärt lama som i Sverige när jag tänker på det. Killarna som ingår partnerskap med dessa måste ju vara på gränsen till lobotomerade.
Citera
2018-10-29, 19:50
Medlem
osss avatar
Citat:

En sak som jag glömde säga, du tror inte att det bara är så att jag är väldigt rädd att åka dit för ofredande? Man ska behandla tjejer med respekt trots allt. Men uppenbarligen är det något i det här gränslandet som jag inte förstår?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in