Citat:
Ursprungligen postat av
Moosky
I nuläget står inte ord mot ord eftersom målsägarbiträdet har delgett media med att det finns en ljudfil.
Det är sällan ord mot ord om det finns annan bevisning utöver parternas berättelse. Nej, rätten har ingen användning för karaktärer utan av bevisen gällande en brottslig handling. Nej, då har du ingenting som säger att detta är rätt målsägande. Lägg ner utpekandet.
Men det var ju så vi började denna diskussion. Är du hög? Eller bara allmänt förvirrad?
I ifrågasättandet av ljudfilen.
Finns ett nej på ljudfilen fälls GS.
Finns inget nej med på ljudinspelningen kan det bli svårt att ens se att den har betydelse.
Har ljudfilen påbörjats mitt i akten (och det är uppenbart att det är så) kan det vara svårt för BO (JB) att hävda "fright freeze".
Finns det inget vettigt på ljudfilen kan det bli så att ord står mot ord.
Jag har inte pekat ut någon. Det är bara du som vill att jag ska göra det genom ett verifierbart dokument. Men det har ju framkommit med överväldigande klarhet vem det är som är BO. I konversationer på sociala medier, i aktivitet av dem samma osv. Det är ju bara löjligt av dig att hävda att jag måste ha verifierade dokument för att du ska godkänna den sanningen.
Och jag tycker vidare att även om det skulle finns sådana dokument att vi inte behöver lägga ut dessa i tråden oavsett om hon har gjort en osann anmälan eller inte.