Citat:
Ursprungligen postat av
hoppsann
Det har diskuterats förut i tråden.
Enligt andra uppgifter kände HD sedan länge till relationen mellan SD och LW.
LW kan ha berättat för HD om relationen med SD, även om relationen som sådan inte var en nyhet för HD. Kanske mera som en förklaring om vilken typ av relation de hade. Det är inte ovanligt att bedragna kvinnor vill prata med mannens älskarinna för att förstå bättre varför mannen är otrogen.
Vi vet ju inte när detta ev besök ska ha skett eller vad som sades.
Mirdidjul66 säger:
"
Lena hade t.o.m HD hem på fika en eftermiddag där hon personligen berättade för HD om sin relation me SD".
Hem har fått många att citera inlägget med frågor om när osv, men som jag ser verkar hen inte svarat på detta.
Det kan ju faktiskt ha handlat om att LW velat tala om att hon
inte vill ha kontakt med SD, att det är han som inte låter henne vara ifred.
Jag får en känsla av inlägget att LW var den som tog kontakt och bjöd in HD. Men inte heller det vet vi.
Kanske LW ville veta om det som hon utsatts för av SD har drabbat HD också? Kanske vill hon att HD ska veta vad SD inte lämnar henne ifred och att hon (LW) inte vill ha med honom att göra? Eller vill hon varna HD, LW förstår att det SD utsatt henne för är varningstecken.
Låter lite knepigt om LW skulle bjuda in HD för att bara berätta att nu var hon älskarinna till SD?
Mest troligt är det kanske att HD har fått kännedom om förhållandet och själv har kontaktat LW.
Skulle vara intressant om Mirdidjul66 skulle kunna svara på våra frågor. Hen säger i ett inlägg att hen vet sååå mycket mer.
"
Citat:
Ursprungligen postat av Energizer666
Var har du alla bevisen för dina påståenden?
har sett honom på flera ställen redan och han har inte bemötts på annorlunda vis än annars?
men du verkar vara en av dem som är säker på att det är han som gjort något, men du svarar aldrig på kommentarer angående hur du kan veta det
Jag bara vet allt det här , plus såååå mycket mer.."
https://www.flashback.org/p65093254#p65093254