Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-24, 21:07
Medlem
Vedklyvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bebbanburg
Bra att denna Özz-tråden hålls vid liv. Jag har sagt det förr, jag kan dessvärre inte bidraga med så mycket, men vad jag läst och vad som sker är skrämmande. Jag avsky denna man och jag avskyr det sätt som PK-maffian låter karln surfa omkring på en räkmacka genom livet.

Svensk Mainstream Media, typ Expressen, är korrupta hycklare som inte är intresserade av verklig sanning.

Vi får nog söka oss till alternativ Media för att hålla intresset upp för det här obehagliga fenomenet Nujen.

Som YouTube.
https://www.youtube.com/watch?v=sBSezvsaF04

https://www.youtube.com/watch?v=wuGZs6BEUjk

Här är det faktiskt ett visst nöje att se honom.
Citera
2018-10-25, 02:03
Medlem
Han trollar ju givetvis för att dom ska få sina patetiska klick på länken
Citera
2018-10-25, 18:54
Medlem
Den ”älskvärde” Özzzzz är hos Filip & Fredrik ikväll.

Hmmmm, är han på väg in i värmen igen?
Citera
2018-10-25, 20:33
Medlem
GROKNAK.Ankbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BompaLore

Han var på Malou på tv4 idag också. Hade dåligt med ljud på tv:n på jobbet och det är ju ett jävla tjattrande i matsalen så jag uppfattade inte så mycket om vad som sades, Men det verkar ju som att han försöker iallafall med tanke på TV framträdandena nu. Söker förlåtelse och attk omma in i värmen igen som sagt.
Citera
2018-10-26, 12:09
Medlem
Vet inte om tråden passar men testar här!

Skulle vilja ha videoinspel på ozznujen’s ståuppkomedi show 7 april 2017, för han hävdar att han ”höll publiken lugn” under omständigheterna när rahmat akilöv slog till på drottninggatan.. hur han ens skulle veta att det skedde vet jag jag inte!
Citera
2018-10-26, 16:35
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BompaLore

Citat:
Ursprungligen postat av GROKNAK.Ankbonden
Han var på Malou på tv4 idag också. Hade dåligt med ljud på tv:n på jobbet och det är ju ett jävla tjattrande i matsalen så jag uppfattade inte så mycket om vad som sades, Men det verkar ju som att han försöker iallafall med tanke på TV framträdandena nu. Söker förlåtelse och attk omma in i värmen igen som sagt.

Det pågår en lågintensiv kampanj för att på sikt demoralisera den svenska ursprungsbefolkningen. Att låta en orm som Özz bli omfamnad i medievärmen och inte bli granskad av skattemyndigheter mm, efter allt som hänt är ett exempel på hur svensken ska demoraliseras.

Tyvärr så tillhör vår gammelmedia och dess värdelösa s.k "journalister" fiendesidan. Så att de nu omfamnar Özz och riktigt gnider in honom i våra ansikten är inte förvånande alls.
Citera
2018-10-26, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GROKNAK.Ankbonden

Framförallt handlar det nog om att biljettförsäljningen till "Världens Historia" på Rival går riktigt dåligt. Inte ens hälften av biljetterna säljs, trots att de nu reas ut.
Nujen utnyttjar sina kontakter för publicitet som ska öka intresset för fiaskot "Världens Historia" - som ska gå ytterligare nästan 30 gånger på Rival.
Citera
2018-10-26, 23:29
Medlem
zurfarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bebbanburg
Bra att denna Özz-tråden hålls vid liv. Jag har sagt det förr, jag kan dessvärre inte bidraga med så mycket, men vad jag läst och vad som sker är skrämmande. Jag avsky denna man och jag avskyr det sätt som PK-maffian låter karln surfa omkring på en räkmacka genom livet.

Finns ingen jag tycker sämre om. Spyor. Hemsk. Ful.

När ska svensk media sluta gulla med den här jävla idioten?

NÄR?

(Jo, han läser ju här....)
Citera
2018-10-27, 17:22
Medlem
apanola IIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batuta
Framförallt handlar det nog om att biljettförsäljningen till "Världens Historia" på Rival går riktigt dåligt. Inte ens hälften av biljetterna säljs, trots att de nu reas ut.
Nujen utnyttjar sina kontakter för publicitet som ska öka intresset för fiaskot "Världens Historia" - som ska gå ytterligare nästan 30 gånger på Rival.

En snabb titt Rivals hemsida för föreställningen visar att det finns väldigt gott om platser att välja på.
Gissar att det är mycket företag som köper biljetter som en julgrej till sina anställda, men annars så ser det väldigt tunt ut, och det är bra så.
Citera
2018-10-29, 00:10
Avstängd
Özz Nujen har en dubbelmoral som är hemsk. Kurderna har rätt till ett eget land men svenskarna har inte det. Men vad säger Israel om kurdistan:
https://www.google.se/amp/s/www.haaretz.com/amp/middle-east-news/iraq/independent-kurdistan-looks-like-a-zimbabwe-in-the-making-1.5453676
Citera
2018-10-29, 07:36
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskfarsan
Özz Nujen har en dubbelmoral som är hemsk. Kurderna har rätt till ett eget land men svenskarna har inte det. Men vad säger Israel om kurdistan:
https://www.google.se/amp/s/www.haaretz.com/amp/middle-east-news/iraq/independent-kurdistan-looks-like-a-zimbabwe-in-the-making-1.5453676

Ok han har gjort bort sig med svartarbete och ett jävla magplask i UG-intervjun. Men när har han sagt att svenskar inte har rätt till ett eget land?
Citera
2018-10-29, 07:39
Bannlyst
Stammer ryktena att Nujen har en micropenis?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in