Jag återknyter till bomb-terrorist-attentaten som verkar ha dött ut härinne,
Bumpar detta inlägg,
Citat:
Ursprungligen postat av Tampis
Med tanke på att Q-rörelsen verkar dra till sig arga, ensamma män som vill skylla sina egna tillkortakommanden och halvt misslyckade liv på en globalistisk, satanisk kult som våldtar barn och dricker deras blod, så känns det ju som mest sannolikt att en av dessa Q-följare har ballat ur och skickat bomber till diverse människor som Trump och Q har hetsat mot.
Skrämmande att se hur övertygade folk är att detta är en ”false flag”.
Diskussionen i Sverige gick ju het innan valet om NAZISTER, dom fick väl 5000-6000 röster i valet eller nåt, alltså helt marginella.
Mycket av våldet och hatet mot judar och konservativa i Sverige kommer från vänster och religiöst håll. Man jobbar för det som är gott och då är det ok.
Blir lite samma diskussion här tycker jag, de som hoppar upp och ned just nu och är jobbiga är D följare och HRC samt Maxine Waters har väl uppmanat sina följare till att konfrontera republikaner?
Så här aggressiv är Trump i sin retorik,
Citat:
However, the record shows at least one clear case and possibly several others in which Trump has said things that we believe an ordinary listener would understand as encouraging violence. (The White House declined to comment on the record.)
In February 2016, during his campaign for president, Trump told a crowd in Cedar Rapids, Iowa, “So if you see somebody getting ready to throw a tomato, knock the crap out of them, would you? Seriously. Just knock the hell … I promise you, I will pay for the legal fees. I promise. I promise.”
https://www.ajc.com/news/national-govt--politics/trump-words-show-that-yes-has-encouraged-violence/7sIekwrBayVArwRRmZf6HI/
Det finns ju HUR många videor som helst uppe som visar hur D eller vänstersupportrar tar plakat eller slår hatten av fredliga Trumpsupportrar.
Killen med bomberna är ju exakt ärketypen av en (indisk

) redneck, han kunde helt enkelt inte få plats med mer MAGA och Go Trump stickers på sin bil. False flag, tror inte det, men det blir en false flag när det används för att kritisera Trump och säga att han är ansvarig. Jag tycker nog att D och vänstern gör sitt bästa för att själva driva på polariseringen i USA. Det gör dom naturligtvis för att dom ligger risigt till i valet och kommer behöva bli en jobbig oponion ett tag framöver.
EDIT:
https://www.zerohedge.com/news/2018-10-26/man-arrested-connection-suspected-explosive-packages
Nu har ju inte valresultatet visats ännu (annat än hos Qanon

) men jag vågar nog påstå att det kommer bli majoritet i hela kongressen för R och det är ovanligt för sittande president.