HF är en riktigt otäck människa med grova vanföreställningar som leker med människors svagheter.
Motivet på LW kan faktiskt vara hennes syn på giftermål och det behöver inte betyda att det är en religiös fanatiker.. det kan vara en HD men mina gissningar säger att det är SD pga historien dom har och SD:s underliga beteende. Fortfarande nyfiken på var han fick idén att leka bror med en väldigt ung flickas familj.
Hur kommer han på något sådant. Han uppfyller definitivt kriteriet fanatisk, hur religiös han är vet jag inte han påstår sig vara ateist läste jag någonstans samt han är väldigt intresserad av solen.
Läs hans bidrag till GC (Geocaching) hur han skriver och beskriver.
Det var Medinsyn som beskrev varifrån "SVARA, SVARA, SVARA..." i dykbloggen kom ifrån. Nu vet man ju inte helt säkert om Medinsyn har rätt information om detta.
Men i mina ögon är det ett av de märkligaste förklaringarna i den historien.
Det är en vuxen man som leker en sådan lek?
Man får absolut en röd varningsflagga här.
Det är mer än tramsigt.
OM det är sant, då är det kanske ett sätt att manipulera tjejen?
OM det inte är sant, en efterhandskonstruktion för att få det verka "normalt", då verkar det helt vrickat att tro att vi tycker att det är en rimlig förklaring.
Hur jag än vrider och vänder på det, verkar denna person sakna det som krävs för att förstå hur andra människor känner och tänker.
Det stämmer bra det du skriver, allra helst när locket är på så
brukar spekulationerna bli desto vildare.
Å här lider vi verkligen av nyhetstorka, sånär som på några med insyn, en
del som man ska ta ganska lätt på och en del som man ska ta väldigt lätt på, tycker jag.
Ok, det kanske är en obehags känsla å träffa SD, annars brukar ju
folk va jävligt nyfikna också.
Det är sådana saker bl.a. som gör att jag hoppas SD är skyldig. Skulle det visa sig att han är en "helt vanlig" skitstövel är det synd
om honom, vi får hålla tummarna för att polis/ÅK överraskar och löser fallet.
Jag har ofta i bakhuvudet det fall där en kvinna i Ulricehamn blev mördad i ett motionsspår.
Till en början blev en man misstänkt, men sedan helt avskriven. En annan ung man blev sedan topsad och konstaterades vara gm.
Denne förste misstänkte i mordet, granskades noga i tråden och verkade vara en person som "typ alltid var på fel ställe med fel personer". Man fick aldrig veta varför polisen kastade blickarna åt hans håll, men kanske han råkade uppehålla sig i spåret just denna dag. Han mountain-bikade och säkert köpte han ett och annat som verkade säljas invid motionsspåren.
Dessutom hade han kontakter som varit involverade i ett mord tidigare och till råga på allt blev han vittne till ett dödsfall på den han flydde till i Åre efter mordet och misstänkt även för det till en början. Sedan visade det sig vara ett självmord.
Nu är denne mgm inte involverad i olika kriminella aktiviteter som kan bidra till att han hamnar på fel ställe vid fel tidpunkt och med fel personer. Utom att han har ju faktiskt varit otrogen och har två anmälningar på sig.
Men visst:
Är han en oskyldig till mordet vanlig skitstövel, då är det synd om honom. Frågan är bara om han besväras av det särskilt mycket? Det verkar rinna av honom ganska mycket om man ska bedöma honom efter hur han visar upp sig i geocachingloggarna.
Mest synd är det om hans familj.
Hoppas att barnen hålls skyddade runt alla misstankar och snack.
På det viset kanske det är bra att de är mycket med morföräldrarna och blir ompysslade, skyddade och uppmärksammade.
Han verkar ha missat en FTF? Enl. ShHolms händer inte det...
Just FTF försöker man ha koll på, men missas då och då. Vanliga loggar missas titt som tätt, beroende på hur man loggar.
Vissa loggar direkt i appen, vissa på nätet när man kommer hem, för då kan man skriva bättre och infoga fler bilder.
När msn efterloggar uppstår just missarna med glömda cacher, fel datum och till och med fel loggad cache...
Du/Ni som känner alla inblandade (mer eller mindre)... hur är det med HD:s föräldrar hur mycket är dom inblandade i geo-sammanhang?
Har Du/Ni träffat på dom?
Har Ni fått någon känsla av hur dom ställer sig till SD?
Du/Ni som känner alla inblandade (mer eller mindre)... hur är det med HD:s föräldrar hur mycket är dom inblandade i geo-sammanhang?
Har Du/Ni träffat på dom?
Har Ni fått någon känsla av hur dom ställer sig till SD?
Ok, undrar om det är någon i tråden som är insatt i geo-sammanhang som vet om HD:s föräldrar håller på med geo... har i bakhuvudet att det framkommit i tråden att dom gör det?
Ok, undrar om det är någon i tråden som är insatt i geo-sammanhang som vet om HD:s föräldrar håller på med geo... har i bakhuvudet att det framkommit i tråden att dom gör det?
Jag har för mig att SD har skrivit om det, jag är inte alls
säker men det kan ha varit en nyårsafton.
Ta inte det här med nyårsafton för allvarligt, det är ett vagt minne.
Det kanske var midsommar, fortfarande en gissning, svaret finns i
tråden.
Tror dom va i sommarstugan.
Senast redigerad av CarlJanne75 2018-10-26 kl. 11:43.
Har för mig de var ute med HD och SD och cachade i somras efter att SD släppts ur häktet.
Tror de var med en hel del ett kort tag, vi har ju några som är duktiga att rapportera om cachingen. Tänker på GrillGrissom bl a.
Ska vi inte hålla dessa personer utanför detta? Vad tillför det?