2018-10-25, 20:18
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Att ersättning från försäkringsbolag utgår oavsett dom eller ej (även om förundersökningen läggs ned) är verkligen inte problemfritt. Här är en sevärd dokumentär i ämnet att oskyldiga anklagas med bl a syftet att lyfta ersättning. (Nu påstår jag inte att det är så det har gått till i aktuellt fall.)

https://www.youtube.com/watch?v=P7pbNgPAVsw

Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Vad är det för summor
du slänger in?? ”Oavsett om någon döms eller ej” !?

Vill inte gärna skriva pucko, så det hoppar jag över.
Kanske dags att titta på filmen iallafall så lär du dig hur verkligheten fungerar.
Citera
2018-10-25, 21:06
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Han gick in till henne på natten. Tror du inte att hon sov? Brukar du gå in till sovande gäster på natten och slicka dem i baken? Naturligtvis vaknade hon men det trodde jag du fattade.
Det enda vittnesmål vi har är från GS. Hans vittnesmål kommer att få honom frikänd. Om en ljudinspelning talar emot hans vittnesmål så blir han fälld. Inte svårare än så.
Citera
2018-10-25, 21:32
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Det enda vittnesmål vi har är från GS. Hans vittnesmål kommer att få honom frikänd. Om en ljudinspelning talar emot hans vittnesmål så blir han fälld. Inte svårare än så.

Om ord står mot ord utan annan bevisning i fallet frikänns han kan man säga. Men om det finns annan bevisning utöver vad dom båda påstår som stöder hennes version, så kan han fällas och det utan en ljudfil. Men jag tror att ljudfilen är den bärande bevisningen i detta fallet.

Citat:
Använder du röststyrning i mobilen? Då spelas du in. Den som har Androidtelefon kan komma åt alla gamla inspelningar.
https://www.metro.se/artikel/din-mobil-kan-spela-in-dig-utan-att-du-vet-om-det-s%C3%A5-raderar-du-ljudfilerna
Senast redigerad av Moosky 2018-10-25 kl. 21:37.
Citera
2018-10-25, 21:34
Avstängd
Ksenia74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin

Kommer ljudinspelningen att bli offentlig? Eller måste man gå på rättegången för att höra på den?
Citera
2018-10-25, 21:39
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ksenia74
Kommer ljudinspelningen att bli offentlig? Eller måste man gå på rättegången för att höra på den?

'Tror inte det eftersom målsägandes personuppgifter är sekretessbelagda. Så det betyder att man måste ha röstförvrängning i så fall eftersom människor kan identifiera hennes röst. Det räcker med en återgivning i text vilket kommer bli offentligt om man går på åtal dvs. Det kommer säkert vara en stängd rättegång, så du kommer inte in.
Citera
2018-10-26, 01:03
Medlem
Sitter snuskgubben inne fortfarande?
Citera
2018-10-26, 01:10
Medlem
Citat:
Han gick in till henne på natten. Tror du inte att hon sov? Brukar du gå in till sovande gäster på natten och slicka dem i baken? Naturligtvis vaknade hon men det trodde jag du fattade.
Han såg att hon rörde sig när han gick förbi rummet hon sov i när han skulle på toa. Detta har han själv sagt.
Citera
2018-10-26, 02:23
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:

Låg du gömd under sängen och hörde hela händelseförloppet?

Du verkar väldigt insatt, hur kommer det sig?
Citera
2018-10-26, 02:28
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kilowattjagaren
Du och jag kommer iallafall aldrig få veta vad som hände den kvällen, man ska inte glömma bort att tjejerna får ut mycket pengar 100000-150000 från försäkringsbolaget oavsett om gärningsmannen döms som skyldig eller ej. Så redan från början är mannen i underläge oavsett vad som har hänt i detta fall.

Här är en ung kvinna som ljög om våldtäkt av ekonomiska skäl.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/XwjVKr/valdtakten-var-en-bluff

Om den unga kvinnan i det aktuella fallet ljuger vet nog ingen förutom hon själv och fotbollsmästaren?

Vi håller givetvis tummarna för att polisutredningen bringar klarhet i detta.
Citera
2018-10-26, 07:50
Medlem
DanielDemuyncks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Att ersättning från försäkringsbolag utgår oavsett dom eller ej (även om förundersökningen läggs ned) är verkligen inte problemfritt. Här är en sevärd dokumentär i ämnet att oskyldiga anklagas med bl a syftet att lyfta ersättning. (Nu påstår jag inte att det är så det har gått till i aktuellt fall.)

https://www.youtube.com/watch?v=P7pbNgPAVsw

Hur trovärdig är denna dokumentär?

Producerad av Billy Butt.

Har du ett bra svar ska jag se den. Vill inte slösa 6o min på något som är producerat för att Billy försöker få sin heder tillbaka.

Om uppgifterna stämmer så är det ju ganska uppseendeväckande. Och det har ju inte direkt varit en tittarsucce med drygt 4k visningar...
Citera
2018-10-26, 08:48
Medlem
Citat:
Vill inte gärna skriva pucko, så det hoppar jag över.
Kanske dags att titta på filmen iallafall så lär du dig hur verkligheten fungerar.

Behöver inte se på någon film! Vet att gubben som oväntat körde in fingrar genom mina shorts, nerifrån, rakt in i - du förstår nog vad jag menar - visserligen blev polisförhörd så småningom. Han erkände att närmanden förekommit - och påstod att jag varit med på det. Mitt målsägarbiträde var också förvånad - åtalad blev han inte. (pengar var det aldrig tal om).
Citera
2018-10-26, 09:14
Medlem
Citat:
Du och jag kommer iallafall aldrig få veta vad som hände den kvällen, man ska inte glömma bort att tjejerna får ut mycket pengar 100000-150000 från försäkringsbolaget oavsett om gärningsmannen döms som skyldig eller ej. Så redan från början är mannen i underläge oavsett vad som har hänt i detta fall.

Jag har uppnått en aktningsvärd ålder så den som slickar i min röv måste gilla kladdkaka med gaspuffar lite då och då.
Du är då bra porrskadad som tror att unga tjejer vill bli väckta mitt i natten mitt under sin fylla när de inte kan värja sig och bli våldtagna med fingrar och tunga av en äckelgubbe.

Om du själv vill ha det så att om någon slickar dig på kuken, stoppar in fingrar i ditt anus samt slickar där när du är helt utslagen och inte KAN värja dig så varsågod, vi andra anmäler kräken.

Sluta titta på porrfilm är mitt råd till dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in