2018-10-25, 18:17
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Ett uppdaterat dagboksblad från TR skulle kanske ge oss en fingervisning om vad som hänt sedan häktningen, finns där någon information om omhäktning tro?

/Provokatör

Det har jag för mig är den 30 okt om jag minns rätt.
Citera
2018-10-25, 18:21
Avstängd
Ksenia74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
'

Märks att du inte så kunnig I Sverige kan du erkänna allt men likväl inte bli dömd för det. Det är åklagaren tillsammans uppgift att bevisa på att det är ju du.
Så du kan stå på vilken polisstation i Sverige och erkänna men du kommer knappast sitta inne på livstid för det. Är du med i matchen nu?

Men jag har ju för helvete skrivit exakt det i mitt inlägg eller du kanske har problem med läsförståelse?
Citera
2018-10-25, 18:27
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Nej, han har inte beskrivit att hon var sovande. Varför ljuger du?
Han gick in till henne på natten. Tror du inte att hon sov? Brukar du gå in till sovande gäster på natten och slicka dem i baken? Naturligtvis vaknade hon men det trodde jag du fattade.
Citera
2018-10-25, 18:33
Avstängd
Ksenia74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Han gick in till henne på natten. Tror du inte att hon sov? Brukar du gå in till sovande gäster på natten och slicka dem i baken? Naturligtvis vaknade hon men det trodde jag du fattade.

Isåfall har han dragit ner hennes byxor och trosor när hon sovit då menar du? Det låter inte särskilt troligt eller hur?
Citera
2018-10-25, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ksenia74
Men jag har ju för helvete skrivit exakt det i mitt inlägg eller du kanske har problem med läsförståelse?
Det verkar faktiskt så, ni har ju skrivit exakt samma sak. Bråka för att det är kul eller........?
Citera
2018-10-25, 18:45
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ksenia74
Isåfall har han dragit ner hennes byxor och trosor när hon sovit då menar du? Det låter inte särskilt troligt eller hur?
Hon sov antagligen när han kom in i hennes rum eller vad tror du? Hur kan någon ens tro, särskilt en gift 60-årig gubbe, att en ung tjej som är gäst i huset, vill bli väckt mitt i natten av en dreglande kåtbock?
Hon blev antagligen förstenad av skräck. Vad händer vid motstånd? Stryptag? Hur ska hon kunna veta?
Citera
2018-10-25, 18:48
Medlem
Citat:
Det beror på om det sker med tvång eller inte. Eller "medgivande" som det heter nuförtiden.
Tvång är underförstått.

Varför debattera frivillig sex.
Citera
2018-10-25, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kilowattjagaren
Förspel om man svarar mmmm på frågan om det är skönt.

Ingen absolut ingen härinne på forumet vet hur det gick till, vi kan i framtiden kanske få veta hur dom upplevde det hela men sen har vi domarna som ska gissa sig till hur det gick till.

Kanske bara var så att hon ångrade sig, ha åtnjutit förspels med någon som är i sina föräldrars ålder äcklar nog rätt bra efteråt.
Hennes mmmm kan mycket väl ha varit ett fylle-försök till ett NEEJ. Det kanske var ett hörbart nej men som GM sedan förvrängde till polisen och sa mmmm om.

Förspel, bra då vet du att du inte ska anmäla äcklet som slickar dig i bla anus.
Senast redigerad av Martlet 2018-10-25 kl. 18:52.
Citera
2018-10-25, 19:07
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Hennes mmmm kan mycket väl ha varit ett fylle-försök till ett NEEJ. Det kanske var ett hörbart nej men som GM sedan förvrängde till polisen och sa mmmm om.

Förspel, bra då vet du att du inte ska anmäla äcklet som slickar dig i bla anus.

Du och jag kommer iallafall aldrig få veta vad som hände den kvällen, man ska inte glömma bort att tjejerna får ut mycket pengar 100000-150000 från försäkringsbolaget oavsett om gärningsmannen döms som skyldig eller ej. Så redan från början är mannen i underläge oavsett vad som har hänt i detta fall.

Jag har uppnått en aktningsvärd ålder så den som slickar i min röv måste gilla kladdkaka med gaspuffar lite då och då.
Citera
2018-10-25, 19:19
Medlem
Enorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
'

Märks att du inte så kunnig I Sverige kan du erkänna allt men likväl inte bli dömd för det. Det är åklagaren tillsammans uppgift att bevisa på att det är ju du.
Så du kan stå på vilken polisstation i Sverige och erkänna men du kommer knappast sitta inne på livstid för det. Är du med i matchen nu?

-Det är ju precis vad Ksenia74 skriver! -WAKEY! (jag var tydligen tvåa på den)
Senast redigerad av Enorm 2018-10-25 kl. 19:21.
Citera
2018-10-25, 19:25
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Du och jag kommer iallafall aldrig få veta vad som hände den kvällen, man ska inte glömma bort att tjejerna får ut mycket pengar 100000-150000 från försäkringsbolaget oavsett om gärningsmannen döms som skyldig eller ej. Så redan från början är mannen i underläge oavsett vad som har hänt i detta fall.
...

Att ersättning från försäkringsbolag utgår oavsett dom eller ej (även om förundersökningen läggs ned) är verkligen inte problemfritt. Här är en sevärd dokumentär i ämnet att oskyldiga anklagas med bl a syftet att lyfta ersättning. (Nu påstår jag inte att det är så det har gått till i aktuellt fall.)

https://www.youtube.com/watch?v=P7pbNgPAVsw
Senast redigerad av FedupFlorence 2018-10-25 kl. 19:48.
Citera
2018-10-25, 19:59
Medlem
Citat:
Med så få inblandade & få vittnen så vore det märkligt om det skulle behövas mer tid än två veckor för att komma fram till om det håller för ett åtal eller inte.

Kriminaltekniska undersökningar har väl dessutom förtur när någon sitter häktad.

Citat:

Jag har uppnått en aktningsvärd ålder så den som slickar i min röv måste gilla kladdkaka med gaspuffar lite då och då.

Vad är det för summor
du slänger in?? ”Oavsett om någon döms eller ej” !?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in